2011. április 27., szerda

Szerda folytatás...

Az alvás félig-meddig jött csak össze: Levike 14:15 körül végre elaludt, azt hittem Livike is, de Ő nem... :( 15 óra előtt letettem Levikét az ágyába, hogy ott nyugodtabban alhasson, közben Livikét tisztába tettem, mert időközben betojt...
Apa épp akkor ért haza, persze visongás, öröm, minden volt a Lány részéről...
Levikét is felébresztette, aki ennek nem igazán örült, aludt volna még. :(
Apával volt nagy hancúrozás, birkózás, hátán lovagolás, kergetőzés... :) Elemükben voltak nagyon a gyerekek, Levikének is elmúlt az ébredés okozta rosszkedve. :)

16:30-kor biciklivel gyorsan elszaladtam a kisboltba, majd indultam is a buszhoz, hogy kimenjek a Széchenyire a bababörzés jegyünkért, merthogy május 8-án vasárnap megint lesz, csak most a Gépipari iskola tornatermében. Hétfőn lehetett jegyet venni, elsőre sikerült is telefonálnom, majdnem azt hittem, hogy rosszkor hívom, pedig nem. :)))
Elvileg gyorsan megjártam volna, ha nem kóválygok negyed órát a Hilden, hogy megtaláljam a lépcsőházat... :D Mamával a múltkor ugyanott voltunk, csak ugye kocsival, én meg ahogy leszálltam a buszról, épp a páratlan oldalon indultam el, így megkerültem az egész tízemeletes tömböt, mire rájöttem, hogy a másik, négyemeletes házban van a hely, ahova mennem kell. :( Már erősen gondolkodtam, hogy megkérdezek valakit, de aztán inkább csak megkerestem, hát nehogymár ne találjam meg.. :)) Meglett, két perc alatt lerendeztük a dolgot, indulhattam is vissza. :) A buszokra oda is és vissza is kb 5 percet kellett várnom, bár egyébként is 15 percenként jár abban az időszakban, majd később jár 10 percenként. (azt hiszem, de már rég buszoztam olyankor...) A lényeg, hogy 18 órára értem haza, mert még itt is kell egy szűk negyed óra hazaérni a megállóból.
Papa is akkor ért haza, a postánál még láttam is a kocsiját... :))
Apa azt hitte, hogy együtt jöttünk, meg is lepődött, hogy én a kiskapun jövök külön, Papa meg a nagykapun áll be... Hát mondom nem együtt voltunk. :)))

Itthon minden rendben volt. 17:10 körül Apa kivitte a kiscsapatot az udvarra, egészen 19 óráig kint is voltunk. :) A gyümölcspép felét ették csak meg, azt még megcsináltam mielőtt elmentem volna.
Ettek párizsis szendvicset, ittak teát és multivitaminos valamit, olyan, mint a Kubu... Kikenték magukat, úgy néztek ki, mint a kismalacok, dehát most mit tudok csinálni. :( Szerintem a gyerekek rendesen élvezik, ha én nem vagyok itthon és úgy vannak kint, nem szólnak rájuk folyton, nem mennek utánuk... :D
Livikétől tartottam, hogy sokat fog esni, mert nem aludt, de szerencsére nem volt semmi baj.

Miután bejöttünk még ittak teát, ettek egy joghurtot, majd 19:30 körül el is kezdtük a fürdést.
Minden rendben ment. :)
Livike a helyén aludt el viszonylag hamar, Levike a mi ágyunkon, de csak a film vége után aludt el, tehát úgy 21:30 körül. Azt hiszem a továbbiakban sem fogom a tévében nézni a Jóban rosszbant, szörnyű idegesítő, hogy úgy telenyomják reklámmal! (reklám után műsorajánló, majd még egy adag reklám, közben maga a film is ketté van szedve, a második rész előtt pedig ugyanez a kör.. így aztán lehet 70 perces műsort csinálni a kb 30 perc filmből :( Inkább megnézem a neten, mint mostanában, mióta két részt adnak. Ott legalább nincs reklám, meg ami nem érdekel azt kihagyom a nézésben is. :)) Már általában aznap este felteszik a friss részeket, úgyhogy meg tudom nézni, vagy másnap, akármikor. :)

Holnap Apa szabadnapos lesz. A Dédi Mama is biztos jön. :)
Mamáék mennek Pestre, lesz Papának valami céges szakmai előadás, Mamának ellenőrzésre kell mennie a klinikára, majd bowling edzés is lesz, utána pedig mennek Veresegyházra, az unokanővérem, Tündi fia fog pénteken ballagni középiskolából, az Ő ballagására mennek, de hogy ne kelljen hazajönni - Pesthez közelebb van, mint Szolnokhoz -, így ott alszanak Tündiéknél holnap este.

Nagyjából ennyi lenne a mai nap.
Holnap jövök, ahogy tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)