2011. április 24., vasárnap

Húsvét vasárnap

Éjjel minden rendben volt. Én ébredtem legkorábban, többszöri ébredés után végül 8:20-kor keltem fel, még mindenki aludt...
8:45-kor már Livike is fent volt, majd Levike is ébredt, közben persze Apa is.
Gyorsan rendbetettem Őket, Levikét már Apa öltöztette, én közben összeágyaztam.
Gyorsan eltelt az idő amíg Apának indulnia kellett dolgozni, ma is 10-re ment.

Majdnem dél volt, amikor Papával kivittük a gyerekeket az udvarra levegőzni. Nem tudom hogy telt el így az idő, azt hiszem az volt a baj, hogy egyikőjük sem ért rá, én meg azt vártam, mikor jön Mama, vagy Papa...
Az ebédet is kint ették, Mama által főzött finom húslevest kaptak sok zöldséggel, husival, csigatésztával. :)
Ügyesen és viszonylag sokat ettek, főleg Livike! Ő még megette Levi maradékát is, a sok tésztát. :) Levi inkább a többi részét ette meg, de ez általában így szokott lenni. :)

13:20 körül tettem le Őket aludni, de csak 14 óra körül aludt el Levike. Livike viszont jó, ha 10 percet aludt, ha egyáltalán annyit is...
Lehet, hogy csak csendben volt. 15 óra előtt ébredtek mindketten.

Elvoltunk, játszottunk.
16:20-kor kaptak gyümölcsöt, akkor már Papa is itt volt, majd 17 óra körül megérkeztek a vendégek/rokonok Székesfehérvárról. (Papa unokaöccse és családja:) )
Picit zsúfoltan voltunk itt a szobában, de azért elfértünk. :) (8-an voltunk bent:D ) A gyerekek kézről-kézre jártak, tetszett Nekik a sok repülőzés, levegőbe dobálás, meg úgy általában az, hogy mindig volt aki felvegye, elkapja Őket. :)
Amikor eljött az idő, hogy most már akkor bemennének Mamáékhoz inni, enni, már előre féltem, hogy milyen ordítás lesz itt, ha hirtelen mindenki kimegy rajtam kívül. :(
Mama maradt.. úgy gondolta, hogy majd pár perccel később kimegy. Ritka alkalom volt, hogy hiába fogta Őket Mama, mindkettőt egyszerre, csak a Papa meg a többiek után kiabáltak.. :( Végük megnyugodtak, de amikor Mama is elindult, megint kezdték elölről. Ilyenkor szokott az jönni, hogy Mama odaad valami olyan dolgot, amit utána nekem kell elvenni, ami ugye már nem számít, mert Ő legalább ki tud menni... :)
Most egy tollat kaptak, meg egy ceruzát. Papírokat is.. Hiába mondtam, hogy összefirkálják a falat meg a szekrényeket, akkor is, ha ott vagyok mellettük! :(
Úgy is lett...
Kb 5 perc múlva elvettem az írószerszámokat, adtam helyette kirakót és mágneses rajztáblát. Meglepően sokáig - kb 10 perc:D - elvoltak vele.. :)

17:40 körül főztem virslit, ma az volt az uzsonna. Egy kevéske híján megettek 3 egészet! Ittak teát is, megettek egy epres joghurtot is, majd megint ittak teát..
Telt az idő...
Hullámokban jött a rosszaság... 19:30-nál nem bírtam tovább, annyira rosszak lettek. :(
Előtte már szépen elkészítettem mindent a fürdéshez, majd vittem is Livikét pontban félkor.. :)
Már csak a hálózsák hiányzott Róla, - meglepően jól tűrte a dolgokat - amikor hívott Mama, hogy jöjjön-e segíteni, mert ugye még itt vannak a vendégek... de kijön, ha kell. Mondtam, hogy szerintem már nem kell, Livikén már túl vagyok, Ő szokott a nehezebb eset lenni, bár Levike se nagyon akar kijönni a vízből mostanában. Most Vele sem volt gond. Bár amikor ki akartam venni, akkor elkezdett integetni nekem, hogy pápá, mondom oké, én elmehetek, de nincs itt senki, aki kivegyen, a kádban meg gondolom nem szeretne éjszakázni. :)) Így szerencsére viccesen elkaptam egy pillanatot, hogy nem érkezett ellenkezni, ki tudtam venni a kádból. Kezdett volna nyávogni, de látta, hogy tényleg nincs más bent, így hagyta, hogy töröljem, öltöztessem. :)))
20 órára lettem kész az ágyazással, pakolással...

Kb 20:30-ig volt egy kis nyugtom, Livike szépen el is aludt a helyén... Levike viszont nem, Ő megint nekiállt kiabálni, csak úgy maradt nyugton, ha mellé feküdtem a mi ágyunkra.
21:55-kor tudtam kijönni... :(
Itt tartunk most.
Holnap jövök. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)