2011. október 8., szombat

Szombati összefoglaló

Éjjel többször volt fent Livike, nekem nem okozott különösebb gondot, mindig vissza aludtam, gondolom Mama nem annyira, bár nem mondta.
Reggel már 7:10-kor ébresztőt csináltak mindketten, elsőnek Levike jött közénk, majd mire megcsináltam a tejet már Livike is ébredezett, úgyhogy megkapta Ő is a kakaóját.
Korán volt még és nagyon hideg is....
A gyerekek már mentek volna ki, még 8 óra sem volt, de Mama mondta, hogy várjunk legalább 10 óráig, hogy melegedjen kicsit az idő, ami akkor úgy tűnt, nem fog...
Mama átjött, mert én egyszerűen nem bírtam a gyerekekkel. Folyton kiszaladgáltak a folyosóra zokniban, utána vissza, így persze hordták be a betonport....
8:20 körül elszaladtam a kisboltba, majd 9 óra után biciklivel a piacra lapockáért, hogy ebédre pörköltet tudjak főzni. Mama vállalta, hogy a gyerekekkel lesz, de akkor intézzem a kaját a vásárlással együtt. Úgy is volt. Igaz, én lassabb vagyok a főzési előkészületekben, mire mindent összevágok, elkészítek, más annyi idő alatt szerintem konkrétan megfőz.. :(

12:30 körül lett kész a kaja, a gyerekeket Mama 11 óra körül vitte ki, majd ettek és 13 óra körül már aludtak is. :)
Az ebédet bent Mamáéknál főztem, mert kint le volt szerelve a tűzhely, Papa ma szerelte fel a kazánt a garázsba a vízmelegítő mellé, Apa kifúrta a füstcsőnek a lyukat, meg még párat fúrt ahova kell majd a fűtéscsöveknek. Sajnos holnap nem lesz szerelés, mert nem lett meg az anyag, a csövek, stb ami kell a bevezetéshez.

14:45-kor ébredtek a gyerekek, Levike persze hisztizett egy sort, hogy Mamát akarja..., majd mikor megint beindult a rohangálás meg a ki-be mászkálás, akkor ismét átjött Mama. 16:30 lehetett ekkor kb.

17 óra körül csináltam egy adag tojásos nokedlit, jól ettek a gyerekek, majd mikor Levike elkezdte a mostanában szokásos műsorát a nyitott hűtőajtó előtt, hogy csokit kér, kaptak egy csík Kinder csokit....
Namost.. este megint megcsinálta a műsort Levike, de már tovább fejlesztette a dolgot, odahúzta a hokedlit a hűtőhöz, kinyitotta az ajtót, felállt és kivett egy elég régi Milka csokit, amiben kb 1 kocka volt... nem tudtuk elvenni, megették. :( Utána még vagy egy órán át ment a nyekergés, hogy csokit kérnek.. persze nem kaptak. Már nagyon untam!

17:15-től 19:20-ig folyamatosan vasaltam. El lehet képzelni, mennyi volt már összegyűlve, a szobában bárhova néztem a vasalnivalót láttam, de most jó, hogy túl vagyok rajta! Még voltak benne nyári cuccok, kis pólók, rövid gatyák... fura volt, hogy nem rég még azokat adtuk a gyerekekre, most meg megfagyunk kint... :(

A fürdést 20:20 körül kezdtük, rendben ment minden.
21:20-kor már mindketten aludtak... nyugi van végre, remélem marad is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)