2011. október 26., szerda

Szemészeti kontroll - szerdai összefoglaló

Nézzük a mai napot.
Éjjel nem volt semmi gond, Apa 4:30-kor kelt, én 7 órakor, a gyerekek 7:20-kor. Legalább én addig elkészültem, amíg Ők felébredtek. Kikészítettem a ruhákat, bepakoltam amit vinni kellett, stb.

8:20 körül kezdtünk öltözködni, addig nem voltak hajlandóak, de ekkor már muszáj volt. :)
Mama bejött segíteni, majd bepakolta Papa az autósüléseket Mama autójába és azzal mentünk. Papa vitt, ott is maradt amíg végzünk, bár munkája lett volna bőven. :(
9:20-ra volt időpontunk, 10 óra előtt vették el a papírokat, hamarosan be is mehettünk, 10:40 körül pedig már itthon is voltunk.

Levikét vizsgálták először. Ábrákat mutogattak, szépen megnevezte mindet egytől-egyig! Utána volt valami hologramos vagy mittudoménmilyen ábra, amin látni kellett csillagot, autót, holdat meg még valamit, amit egyik gyerkőc sem tudott megmondani, hogy mi az, én nem is láttam semmit! A doktornőt a végén csak megkérdeztem, hogy mi van a képen... azt mondta, nem mondja meg, majd a gyerekek következőleg. Nem értettem, hogy miért nem mondja el, úgyis elfelejtik fél vagy egy év múlva... de most ebben a pillanatban leesett! Azért nem mondta el, hogy nehogy betanítsam itthon, hogy mi van a képen..! :D Vagy kitudja miért... a lényeg, hogy ettől függetlenül jó lett ez a teszt is, mert látták, mutatták csak nem nevezték meg.

Volt még egy "mozizós" szemüveges teszt is, Feltett a doktornő Levike szemére egy piros-kék szemüveget, majd elé tartott egy négy ledes lámpát. Két zöld, egy sárga és egy piris fény volt rajta, nem kellett megmondani, hogy melyik milyen színű, csak megmutatni, hogy hol a fény. Ez is kitűnő lett! :)

Levike teljesen rendben van, 1 év múlva kellene visszamenni, de ebből fél év lesz, mivel Livike kicsit bedurcázott a végére és miatta csak fél évet adtak a következő ellenőrzésig. Elvileg vihetnénk külön-külön is Őket, hogy Livikét fél évre Levikét meg egyre, de így szerintem hülyeség.. szóval fél év múlva megyünk megint.... Vagy amikorra időpontot adnak. :)) Most is 9 hónap volt....

Livikének is ment szépen hologramos kép, kivéve azt az egyet. :)
Az ábrafelismerősnél gondolkodott, látta, mutatta, de kereste a szavakat, hogy megnevezze. Egy kivételével ez is ment, kicsit lassabban, mint Levikének. Ennél a feladatnál a vége felé le kell takarni az egyik szemet, majd a másikat és úgy mondani, hogy mit lát...
Az utolsó ábrát nem akarta már nézni, nem tűrte, hogy takarjuk a szemét, nem nézett a doktornőre sem, rám sem, forgolódott.
A papírra rá is írták, hogy "a végére elfogyott a türelme".
Azért is nem meri a doktornő egy évre halasztani a következő találkozást, mert Livikénél gyanú van kifele nézésre a bal szemével, valamint még mindig attól tart, hogy esetleg rövidlátók lesznek, még mindig azt hiszi, hogy örökölhető az én szembetegségem. Legközelebb viszek már majd diagnózist, hadd lássa, mi baja is van az én szememnek.


Miután haza értünk, átöltöztünk, ettek kekszet, majd ebédre Mama is átjött, megint nehéz volt a gyerekekkel, mindig benne voltak valamiben.. kiabálnom kellett meg ilyenek. :((
Levike jól evett, Livike majdnem semmit... csak előtte fél zacskó háztartási kekszet, állatos, kis figurás. :))

13 óra körül kapták meg a tejet, 13:15-kor már mindketten aludtak.
Livike kb háromnegyed órát aludt, felébredt a fúrásra, épp akkor tették fel a szigetelést a leendő gyerekszoba falára és fúrtak. :(
Vasaltam, majd játszottunk Livikével. Levike 15 óra után ébredt, ekkor már Apa is itton volt egy kis ideje.

16 óra körül felöltöztettük a gyerekeket és kimentek levegőzni Apával, én elmentem a Buszpályaudvarra találkozni egy csajjal, aki elhozta egy ismerősétől azt a Sudocremet, amit a Jofogás.hu-n találtam és megvettem. :) Bementem a Centrumba is, Livikének vettem pizsamát... meg egy harisnyát, valamit Levikének  is szerettem volna...

18 óra előtt értem haza, megint bedurvultak, ha engem meglátnak, rögtön rosszak. :(

20:15 körül kezdtük a fürdést, minden rendben volt. Fél óra alatt aludtak el, Livike még korában.
Livike már vagy háromszor felsírt.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)