2011. október 6., csütörtök

Szerda - utólag

Az este nem tudtam megint elküldeni a bejegyzést, álmos is voltam már, nem kínlódtam vele. Megvárt a piszkozatok mappában, így most adom közzé:


Nézzük mi is volt ma. Előre jelzem: nem sok minden. :)
Éjjel minden rendben volt. Levike ébredt 6 órakor tejért, majd vissza is aludt, nem jött közénk, a saját ágyában aludt!
Livike 7:35-kor ébredt, kért Ő is tejet, de már nem feküdt vissza... így felkeltem, készülődtem.

8:40 körül mentünk ki az udvarra, nem nagyon akaródzott a gyerekeknek öltözködni.
A délelőtt hamar eltelt, ma sem úsztuk meg rosszalkodás nélkül, pl Livike kikente magát mésszel és hasonló dolgok... :(

Ebédre öreglebbencset kaptak, előtte diót tört Apa, majdnem jól is laktak azzal.. :)

13:30 körül aludtak el, nem is volt semmi gond, letettem Őket majd kijöttem, de pár perc múlva Levike felkelt és a süss fel nap-ot énekelgette az előszobában.. :)))) Mama altatta vissza.

14 órakor már fent is voltak mindketten... nem aludtak vissza, bár pihentek, néztük a tévét, stb.
16 óra körül mentünk ki az udvarra, ettek almát, szokásos módon telt az idő.

18 óra körül Mamával kimentünk sétálni, mármint a gyerekekkel együtt... nem sokat mentünk, hideg is volt már, csak oda-vissza itt az utcában párszor.
Épp jött a szomszéd taxis, amire Levike egyből meg is jegyezte, hogy "nézd Mama, Taxi!" :) Felismerte az autót, van az egyik kirakóban taxi is, bár nem ilyen, mégis megismerte. :)
Ennél a Sudocrem "elolvasása" tetszik még jobban, kézbe fogja a tégelyt, nézi, forgatja, és mintha olvasná, tagoltan mondja, hogy "szu-do-krém" :)))))

19 óra sem volt még, bejöttünk, játszottunk, majd 20 óra körül fürdettük is a gyerekeket.
Hajmosás...! Nem kellene ugye mindig a homokban lenni... :)

21:30 körül már mindketten aludtak, eddig minden rendben, remélem marad is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)