2011. október 19., szerda

Kedd és szerda

Két napot nem tudok időrendben írni, de nézzük nagyjából a lényeget:
Kedden délelőttre megint nejlon mögé lettünk zárva, magyarul a konyhában leengedtem, mert Apa csiszolta/kaparta a folyosón a falat és ez járt némi porral. Ma már nem kellett a nejlon, glettelt szinte egész nap.
Tegnap is és ma is délután mentünk levegőzni, délelőtt idebent voltunk, ma kicsit nyugodtabban, mint tegnap. Ma szinte túl jók voltak a gyerekek, ebben szerepe lehet némi kezdődő náthának, aminek különösebb tünete nincsen, néhány tüsszentés és talán többször kell orrot fújni. Livike ma bújós volt, puszihegyekkel árasztott el, ami Tőle ritka, hosszabb ideig ült és nézte a tévét vagy elmolyolt valamivel szóval elvileg "jó" volt, de ez lehet a bujkáló betegség jele is. Na meg az is, hogy alig eszik valamit! :( Ma pl csak este evett, addig pedig reggel egy szelet párizsit, majd a készülő borsólevesből nyersen egy karikányi karalábét, egy kis répát evett meg, előtte még ketten megettek egy vaníliás pudingot, ebédre szinte semmit nem evett egyikőjük sem, Livike két falat krumplipürét, majd megitta a tejet, aludt, délután a borsólevesből csak levet és egy kis répát és nokedlit evett, majd este Apával evett sült kacsát, - tegnapi - egész tetemes mennyiséget, tőlem evett sajtot-párizsit-zsömlét, szóval csak megéhezett már estére! :) Levike reggelire evett mákos kiflit párizsival! :D, Van egy ízlése... :), ebédre csipegetett egy kis husit krumplival, délután viszont evett borsólevest rendesen és sok husit krumplival valamint a párizsis cuccból is elég sokat megevett meg még Apától is evett.
Livike tegnap sem evett sokat, meg már előtte se nagyon, szóval remélem nem lesz valami komolyabb betegsége.

13:40 körül aludtak el, nem kellett altatni sem Őket, megkapták a tejet, kijöttem, hogy úgyis mindjárt kiabálnak, vagy utánam jönnek, de nem. Gyorsan befejeztem a levest, mert persze nem lettem kész vele addig, hogy azt ehessék ebédre. Nem tudtam kimenni főzni, itt még nincs visszatéve a tűzhely, még annak is kell leállást csinálni, mert nem ugyanoda megy, ahol volt.
Kb két órát aludtak, ami elég volt ahhoz, hogy este ne akarjanak aludni! Bepótolták az egész napi ugrálást, viháncolást, 22:30 körül aludtak el végre.

17 óra körül mentünk ki levegőzni, már sötét volt, mikor bejöttünk, de még ki kellett takarítani, és már korán sötétedik, tehát 18 óra után nem sokkal jöttünk....

Később akartam fürdetni, de Livike megoldotta, mert a nagy csendre amire bementem az a látvány fogadott, hogy már vetkőzött, vette volna le a pelust, hogy kaka van... nem mellesleg előtte az udvarról is be kellett jönni, levetkőzni, mert kaka volt. Rendes, nem híg. :) Így vissza már nem öltöztettem, 19:20 körül kezdtük a fürdést.

Alvás helyett volt mászkálás, ugrálás, éneklés, kiabálás, egymás helyén veszekedés, stb. :(
Livike aludt el korábban, majd hamarosan Levike is. Kicsit én is, de most felkeltem és kijöttem, úgyis enni is akartam... :)

Ennyi lenne hirtelen, jövök, ahogy tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)