2011. október 16., vasárnap

Gyors helyzetjelentés

Ilyen sem volt még, hogy ennyi napig ne tudjak írni. :( Most természetesen nem fogom leírni az összes napot reggeltől estig, hogy mikor mi volt, képtelenség, egy napra sem emlékszem, nem hogy kedd óta.... :(
A lényeg, hogy csütörtök estétől van fűtésünk! Előtte két este is volt már, mert Attila hozott olajradiátort, azzal kicsit benyomattuk a szobát, de éjjelre kikapcsoltuk, mégiscsak árammal megy...
A kazánt is egyelőre szobatermosztát és termosztátos radiátorszelepek nélkül használjuk, tehát megy maximumon amikor be van kapcsolva. Ha nem akarjuk, hogy fűtsön, akkor egyszerűen átkapcsoljuk a kazánt nyári üzemmódba, tehát arra, hogy csak meleg vizet adjon, ne fűtsön. :) Ez persze így nem a legjobb megoldás, hamarosan meg lesz csinálva... :)) A lényeg, hogy jó idő van bent, ilyen még soha sem volt a konvektoros fűtés idején sem.

A festés és burkolás még hátra van, de a nejlon itt a konyhában már félig fel van hajtjva - egyelőre - , már nagyobb a tér, sőt, az előszobába tettünk le egy régi szőnyeget, hogy a gyerekek jobban tudjanak rajta közlekedni anélkül, hogy minden lépésüknél rájuk ordítanék, hogy jöjjenek vissza, mert behordják a betonport... Na ígyis, mert megtalálják a végén a fél méteres helyet meg a szélén is a 20 cm-t, ahol nincs szőnyeg... nem baj, porszívózok, de legalább nagyobb terük van már most is. :))

Az esték mostanában azzal teltek, hogy a gyerekeket altattuk, majd én is elaludtam és 1-2 óra körül ébredtem fel, amikor ugye már nem jöttem ki írni.. rossz érzés volt, de a harmadik napon már úgy éreztem, ezt már bepótolni nem lehet, jövök, amikor tudok,.... Nem szeretnék heti egy poszttal rendelkező blogíró lenni, lustaság is van benne persze, mert amikor félálomban ránézek az órára, hogy mondjuk 23:40 van és még bőven kijöhetnék írni, de nem jövök mert inkább alszom... az rossz érzés. :(

Napi dolgokat nem tudok írni, a kintlét lerövidül a hideg idők beálltával.
Bent nehéz a gyerekekkel, mert folyton minden olyanban vannak benne, amiben nem kellene. A hokedliket megint száműztük, mert arról felmennek az asztalra és pakolnak a polcról, hűtőből, szoba szekrényről... stb. :(((
A fürdőszoba ajtót is ki tudja már Levike nyitni, pedig azt eddig nem tudta... elég nehéz. Most már zárjuk, mert még nagydolgot végezni sem hagy. :)

Ma délelőtt babaruha börzén voltunk Mamával, majdnem úgy volt, hogy nem lesz mit kivinni, mert nem voltak meg a dobozok... majd Mamának tegnap este eszébe jutott, hogy azok nem is lettek kihordva a garázsba a többi cuccal együtt, hanem bent vannak a régi hálószoba szekrény két ajtós részében, lenejlonozva... Előtte már két napja azt kerestem kint a dobozokban, hogy hol lehetnek, így szőrén-szálán nem tűnhet el ennyi doboz, főleg hogy nem olyanok, mint amibe az általános cuccok lettek téve. A lényeg, hogy meg lettek a ruhák, kivittük az etetőszékeket is, az egyiket elvitték.... Minden ingyen kéne, hát ez szörnyű, a 2-300 Ft sok egy pulcsiért, rugdalózóért, jobb bodyért... :((((
A babakocsit hirdetem egy ideje több helyen a neten, eddig még egy érdeklődő volt,  
pedig olcsón adnánk. :((

A gyerekek ma délelőtt az apjukkal voltak, nem tudom mikor vitte ki Őket az udvarra, de dél körül amikor jöttünk, még kint voltak. 13 óra elmúlt amikor bejöttünk, ettek bolognait, de főleg Levike, melegítettem rakott húst is, azt is megették.

14 óra is elmúlt, amikor végre elaludtak, Levike a mi ágyunkon aludt el, persze amikor felébredt keresett, most engem, nem Mamát, mert én altattam el. :)
15:40 lehetett ekkor...

16 óra körül elindultam, hogy busszal kimegyek a Széchenyire, mert ott hagytam egy szatyrot a börzén, amiben ráadásul benne volt az a két kisblúz és az egy kardigán, amit összesen vettem Livikének. Rám telefonált a szervező csaj, azért rendesek. Fel volt címkézve a szatyor - asztalszám szerint - , valószínű, hogy nem én voltam az egyetlen, aki ott hagyott valamit. :)
Gyorsan haza értem, mert épp jött busz visszafelé, elvoltunk a gyerekekkel, bár néha nagyon beindultak, 17:40 körül mindketten közölték, hogy álmosak.... tejet kértek, persze nem kaptak, hanem csináltam kolbászos rántottát és azt ettünk, teát ittak, telt az idő.

20:20 volt kb, amikor elkezdtük a fürdést, mert én hiába akartam időben, elment az idő. :( Betettük a DVD lejátszóba a Shrek 2-t, azt annyira nézték a gyerekek, hogy nem voltak hajlandóak fürdeni.

Az alvás nem ment azonnal, 22 órakor még fent voltak, de 23 óra még nem volt, amikor már aludtak mindketten.

Ennyi mára kb, nem tudom mikor jövök... egyszercsak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)