2011. október 17., hétfő

Hétfő folytatás

A délutáni alvás 15 óráig tartott úgy nagyjából. Utána ettek, Livike evett rizst és pár falatka husit is, Levike csak husit, meg inkább még a tejet itta, kérdeztem, hogy jó-e még, de azt mondta igen, ezek szerint nem savanyodott meg 13 óra óta. Ha nem jó, azt közli, hogy "nem fincsi tej" vagy "nem jó tej" beszólással. :)
Ha már a beszédnél tartunk, Levikében konkrétan egy papagáj veszett el, de lehet, hogy nem is csak egy! Mindent ismétel amit mondunk, talán elkezdődött a miért korszak is, mert ma pl fél órán át azt hajtogatta, hogy miért meleg a radiátor és miért megy a fűtés, persze nem pont így, de azért századszor is elmondani, hogy azért kell, hogy ne fázzunk és stb... már fárasztó volt. És ez még csak az eleje.. :))
Livike is dumál persze, vannak beszólásai. Ma este pl Apa fürdés után rácsapott Levike fenekére, mert behisztizett, nem akart még kijönni és olyan ordítást levágott, mintha kb a világ dőlt volna össze. Nem akart törölközni, öltözni, csak vergődött, vissza akart menni még a vízbe egy kis műanyag üveggel játszani, pedig volt neki hagyva elég ideig. Mama bejött, hogy mi baja van Levinek, erre Livike, aki már az ágyon feküdt és itta a kakaóját elmagyarázta, hogy "Apa megver Levi, nem volt szép dolog" De ezt így! :D

Délután elég jól elvoltak, 17 óra után elmentem a Sparba, persze pont elfelejtettem a Dörmi mackós piskótát, pedig azzal engedtek el, hogy "micimackót" hozzak... mackó-mackó... Dörmi vagy Mici.. nekik mindegy. :))) Végül mégis lett, mert eszembe jutott, hogy múltkor hoztam, csak nem adtam oda mert már ettek más édességet, úgyhogy még is meglett az örömük. :)

A fürdést 19:30 körül, időben kezdtük. Lefürdettem mindkettőjüket, fogat is mostunk, Livikét meg is töröltem, öltöztettem, szépen itta a kakaóját. Levike nem akart kijönni, Apa reszortja volt, majd jött a már említett hiszti és popórapacsi... és Mama is, aki akkor ért haza Veterános taggyűlésről. Persze kimenni már nem mehetett, talán nem is akart, ha el akartuk kerülni Levike újabb hisztirohamát, amit az váltott volna ki, ha akkor Mama kimegy és nem altatja el. Így marad, és bár beletelt egy kis időbe, de elaludtak mindketten, Livike már korábban, Levike később, tévé kikapcsolva, rádió halkan szólt.

Azóta is nyugi van, remélem marad is, bár biztos lesz ébredés és vándorlás is, mint mostanában szokott. Megyek én is lassan tusolni és aludni, csak előbb visszakapcsolom a fűtést, mert 21 óra körül lekapcsoltam, annyira meleg volt bent. :) Majd ha lesz szobatermosztát akkor más lesz.. így most vagy dönget, vagy nem fűt.. persze, mert levesszük nyári üzemmódra, tehát csak a meleg víz megy, a fűtést lekapcsoljuk. Ez hosszú távon nem működhet így, hamarosan lesz majd termosztát is és termosztatikus radiátorszelepek is, amikkel külön lehet majd a helyiségek - és radiátorok - hőmérsékletét szabályozni.

Ennyi mára, nem ígérem mikor, de jövök egyszercsak. Ma kétszer is tudtam írni, aztán majd lehet, hogy egész héten semmit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)