2011. október 17., hétfő

Hétfő eddig

Írok, amikor tudok. :) Most amíg alszanak gyorsan leírom mi volt ma eddig, ki tudja következőleg mikor tudok jönni.

Éjjel mindketten voltak fent, de azért aludtunk. Kivételesen én ébredtem elsőnek 7:30-kor, nem is mertem már vissza aludni, gondoltam úgyis kelnek mindjárt a gyerekek, így rendbe szedtem magam és még a géphez is ide tudtam ülni pár percre megnézni a hirdetést, hogy kell-e valakinek végre a babakocsink, de sajnos nem. :(

Livike ébredt elsőnek 8 órakor, Levike még aludt kb negyed órát.
Elég jól elvoltunk idebent, 9 óra körül öltöztettük fel a gyerekeket, még csak benti cuccba! :)
Elszaladtam a kisboltba, majd jöttem is be és csak 11:30 körül mentünk ki az udvarra levegőzni, jól be kellett öltözni, mert nagyon hideg volt és még van is, hiába süt a nap.

Ebédre sütöttem rántott csirkemellet, Family frostos, de finom. :) Főztem rizst és tettem bele kukoricát. Ezt ették a gyerekek és mi is.

13 órakor kezdtem az altatást, de nem sikerült, így Mama átjött és Ő altatta el mindkét gyerkőcöt 13:35-kor kb.
Most mióta írok, Levike volt már fent, de még vissza aludt.. szerintem nem sokáig, legalább egy órát azért alhatnának, több nagyon nem is kell, mert akkor este még éjfélkor is fent lesznek.
Meglátjuk. :)
Ennyi lenne hirtelen, jövök, ahogy tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)