2011. október 24., hétfő

Hétfő

Emailben írom ezt a bejegyzést, mert a blogszerkesztő folyton hibaüzenetet ír, miután nagynehezen egyáltalán be tudtam lépni.. :(

Éjjel minden rendben volt, Livike volt fent 1:30-kor, kért még kakaót és aludt is tovább.Reggel maratonit aludtunk, 8:20-kor ébredtem fel előbb én, majd 10 perc múlva Livike is, kicsit később Levike:)

Ma is ment az orrfújás és kétszer porszívós szívás is, lázuk továbbra sincs szerencsére, a köhögés változóan, de megvan. Vettem a gyógyszertárban Rinathiol köptetőt, továbbra is adom a Sinupretet is. A köptető nagy sláger, szerintem ha tehetnék, meginnák az egész üveggel egyszerre. :) Édes, epres szirup....

Reggel a gyógyszertár után voltam a kisboltban is, így majdnem 11 óra lett, mire mindennel végeztem. Na igen.. miért nem kelek fel 5 órakor Apa szerint, hogy időben meg legyen minden. Nem tudom miért mondja, Ő is csak 7:20-kor kelt. :D

Egész nap borús, esős idő volt, néha elállt, de leginkább szitált vagy esett.
Ebédre paprikáskrumplit csináltam jó sok nokedlivel és kolbásszal. :) A gyerekek nem nagyon ették, bár előtte megettek majdnem 3 egész almát, lehet, hogy nem voltak éhesek.
Délután is összeettek mindent, de este 8-kor még párizsis szendvicset is kaptak. :) Egész nap itattuk Őket, hadd termelődjön kifelé a sok váladék...!

13:20 kor kezdtem altatni a gyerekeket. Livike hamar el is aludt, de Levike nem akart sehogysem. :( Mama 14 órakor bejött, Nála persze hamar elaludt. :)
15 óra után elszaladtam még a Sparba is, hamarosan mindketten felébredtek. :)

A délután viszonylag hamar eltelt, Mama is átjött fürdés időhöz közeledve, bár fürdetni csak 20:50-kor kezdtünk. Nem voltak álmosak, játszhatnékuk volt, stb.
Megejtettünk még egy orrszívást lefekvés előtt, Mama maradt altatni a gyerekeket. Livike az ágyában, Levike a mi ágyunkon aludt el, azóta is nyugi van. Meglátjuk, hogy így marad-e egész éjjel. Jó lenne! :)

Ennyi mára, jövök, ahogy tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)