2011. október 20., csütörtök

Csütörtöki összefoglaló

Először is - és sokadjára - nagyon boldog születésnapot kívánunk Mama! :)
Amikor kérdeztem Mamát, hogy mit szeretne szülinapjára, azt mondta semmit, csak nyugalmat, csendet. Na igen, ez az, ami nem kívánságra megy, mégis úgy nagyjából azt hiszem sikerült. Jó lenne, ha minden nap így lehetne, hogy ne veszekedésből meg kiabálásból álljon a nap.
A gyerekek viszonylag jók voltak, párszor azért erélyesebben rájuk kellett szólnom, de ez ahhoz képest semmi, ami mostanában menni szokott itt nálunk. :)

Livike 6 óra körül, Levike kicsit később kért kakaót illetve tejet, már nagy adagot csináltam, úgy voltam vele, ez már elég lesz a reggeli, ébredés utáni innivalónak is. Elég is lett, amikor felkeltek egyikőjük sem kért már repetát, megiszogatták azt ami még maradt a kora reggeliből.
Viszonylag későn ébredtünk, 8:05 volt, amikor én is felkeltem, ilyen azért rég volt már. :)
Livike ébredt ekkor, gyorsan össze is ágyaztam, Levike 8:20 körül ébredt, megint elmúlt 9 óra, mire fel tudtam Őket öltöztetni, mert a kérdésre, hogy "Na, ki jön elsőnek öltözködni?" mindig az volt a válasz, hogy: "Senki" :)))

9:30 körül az esélytelenek nyugalmával indultam a kisboltba, hogy már nem lesz zsömle meg semmi, de szerencsére volt. A gyerekeknek csináltam párizsis szendvicset, mert nekik való pékáru azért már nem volt a boltban! :) Most Livike is evett szerencsére, na nem valami sokat, de azért többet, mint eddig mostanában reggel. Levike jól evett, talán egy egész zsömlét meg is evett, nem igazán tudtam mérni, mert Livike is ette meg én is néha. :)

Apa ma még vésett egy kicsit, a fűtéscsövek mellé megy még be egy vízcső is a kazánhoz, kevés volt a hely, alakítani kellett rajta, így egy ideig megint a nejlon mögött "éltünk". :)
Ez estére totál lekerült, eddig csak fel volt hajtva, de most már teljesen le lett szedve, talán már nem lesz porolós munka. Talán... :))

Ebédre sütöttem csibefalatokat, elősütött cucc ez is, a kisboltban hirtelen ezt találtam, elég jól ették, előtte még borsólevest is ettek Apával.
13 órakor megkapták a tejet, lefeküdtek, én pedig készülődtem, hogy megyek végre a gyógyszertárba, a Sparba na meg a cukrászdába is a tortáért....
A gyerekek csak nem akartak aludni... Apa bejött, hogy majd akkor alszanak. Mégsem....
Egyáltalán, semmit nem aludtak délután! :( Este felé emiatt már nyűgösek voltak, viszont korán elaludtak, 20:30 körül már mindketten aludtak! :)))

Miután hazajöttem, bementem Mamának segíteni kipakolni a régi nappali szekrénysorból a cuccokat, mert azt is ki kell majd venni, hogy mögötte csinálják a falat.
Vártuk ma Attilát, hogy jön betenni a vízcsövet, de nem jött. Majd biztos jön, ha lesz ideje.
Mama közben rántott csirkecombokat sütött és zöldségköret volt hozzá, ez volt a szülinapi menü. :) Mivel nálunk van fűtés és most nagyobb hely is, így itt ettünk, Livike nagyon hamar megunta az asztalnál ülést, elszaladgált, játszott, jött-ment, evett, majd megint ment...
A tortát is ették mindketten, Levike leette az összes kis marcipán virágocskát, ami körben volt a tortán, Livike először a saját adag tortáját túrta össze, majd az enyémet is, de elég sokat megevett belőle. :))) Utána ment volna abba is, ami még maradt, na persze... Apa tortájánál is ezt csinálta, mindig a legnagyobb részt akarta a kis ujjacskáival turkálni.. :)

19:30 körül pakoltunk el, majd Mama itt maradt fürdésre, pontosabban csak úgy félig, amíg én fürdettem a gyerekeket, Ő kiosont, nagyon nem is keresték, pedig tartottam tőle, hogy Levike majd hisztizni fog. Livikét Apa törölte, öltöztette, Levikét én, majd hamar el is aludtak mindketten a mi ágyunkon, már a helyükre is tettem Őket.
Nem tudom lesz-e még ébredés, ilyenkor gyakori, amikor korán alszanak el, majd meglátjuk.

Ja, azt kihagytam, hogy 16:30 körül kimentünk levegőzni, kb egy órát voltunk kint.
Bejöttünk, átöltöztettem a gyerekeket, megterítettünk és hamarosan ettünk is.

Ennyi lenne a mai nap röviden, jövök, amikor tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)