2009. november 15., vasárnap

Vasárnap...

Valahol igazam lett tegnap, mert többet aludtunk az éjjel mint előtte, de mégsem volt az igazi.
Levi menetrendszerűen ( :( ) felébredt éjfélkor. Sírt, kivettem magam mellé, aludt kb fél órát majd újra sírt, semmi nem volt jó.
2 óra körül tisztába tettem és kapott egy kis kaját is, ezzel elaludt egy időre.
3 óra előtt Livi ébredt fel, Neki is kellett kaja, de Ő vissza is aludt vele.
4 óra körül Levi megint elkezdte, kivettem és rajtam aludt pár perceket, egyébként sírt...
5 órakor jelzett Apa telefonja, hogy kelni kell, na erre Livi is mindig felébred, most se volt ez másképp. Levit letettem magam mellé az ágyba, de mire megcsináltam egy újabb adag kaját Neki is és Livinek is, elaludt.... Livi megette a kajáját és aludt Ő is.
9 óra előtt pár perccel ébredtünk. Jó nagy csúszás volt persze, majdnem délben ették a gyümölcsöt, utána kitettem levegőzni Őket, de Livi nem aludt semmit kint... Bent is a főzelék evés után kb 15 percet aludt, nem is csoda, hogy este 19:20-ra már kész voltunk a fürdetéssel, és már ágyban is voltak... Levi majdnem 3 órát aludt kint a babakocsiban, utána már Ő sem aludt.
Most csend van. Meddig?

Levinek nem hiszem, hogy beválik ez az újabb pelenka. Ha lehet, még csúnyább a feneke meg a többi része is. Lehet, hogy viszket is Neki, mert bekentem este Antivakarinnal, és akkor megnyugodott, előtte meg nyűgös volt meg sírt.

Viszont a földön tartózkodás (délután ma is "nagy" terepen voltak) használ Neki, mert ma már többször hasra fordult és vissza is, bár volt hogy inkább sírt, hogy fordítsam meg..
A feneke miatt lenne ennyire nyűgös? Az fáj vagy viszket Neki éjjel is? Vagy a foga kínozza mindkettőt? Vagy megint front van? Én már nem tudok semmit, csak azt, hogy lassan visszatér az éjszakai rendünk a 2 hónapos korukhoz. :( Igaz, hogy akkor az etetésekkel telt el az idő, de utána aludtak.

Livike délután majdnem feltérdelt, belekapaszkodott a hordozó legmagasabb részébe és húzta magát fel, de visszaesett... :) Egyébként meg pillanatok alatt elhencsergett a konvektorig, ahol már nincs szőnyeg, lehet, hogy tudta, hogy ott szokott hintázni a hordozóban... :) Ma csak az etetések idején ült benne, lehet, hogy hiányzott a nagymamáskodás.. :) De nem akartam már este felé beletenni, hogy ne aludjon el... így is csak 19 óráig tudtuk kihúzni a fürdetést, álmosak voltak már nagyon.

Lehet, hogy inkább későbbre kellene tolni a fürdést és az utolsó kaja idejét, mert valószínűleg kialusszák magukat éjfél körülre..
Azt meg nem tudjuk megcsinálni, hogy megfürdetjük és nem kapnak kaját, mert akkor visítás van, megszokták már hogy rögtön kapnak enni. :)

Egyébként ma is szép idő volt, kár, hogy Livi nem volt kint egy óránál tovább, de ez már így alakult.

Most befejezem, próbálok lelkiekben készülni az éjjelre, na meg amíg tudok kicsit nézgelődök a neten. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)