2009. november 28., szombat

Evés - képekben. :)

Evés közben még soha nem fényképeztük a gyerekeket, mivel vagy egyedül etetek, vagy segít Mama vagy épp Apa, mindenesetre általában az én kezem is foglalt, ezért nem készültek eddig fotók.
Valamelyik nap viszont Levike eléggé nyugton volt, nem követelte azonnal a kaját, így Mama etette meg Őket egymás után, én pedig fényképeztem.
Persze jóval többet, mint amit ide felteszek, de szerintem fölösleges szinte ugyanazt 20-szor feltenni.... (adjuk a kanállal, bekapja, esetleg kiköpi...)   :))))


Itt még minden olyan, amilyennek lennie kell! :)


A következő pillanatban már fújja is kifelé....
Játékból, nem azért mert nem ízlik a kaja.. mindennel ezt csinálja,
de csak és kizárólag evésnél fúj....


Persze utána vigyorog... mondom én, hogy azt hiszi, játszunk! :)


Bohóckodós LiviLány :)


Egy kis ficánkolás is kell ám evés közben! :)


"Na elég volt ebből a főzelékből!
És egyébként is álmos vagyoooook!!"
Levi etetése közben a hordozóban ült és hintáztatta magát. Mire Levi is jól lakott, Livi el is aludt, simán fel lehetett öltöztetni és kivinni a babakocsiba, észre se vette! :)


"Na akkor kezdjük azzal, hogy ez az előke nekem nem kell!"


"Így sokkal jobb enni, ha nincs a nyakamban mindenféle cucc..."
Na igen, a ruhából kimosni nem annyira jó a foltokat...


:)


Hamm! :)

 
"Megszereztem a kanalat!"


Livike már alszik...


KicsiManóLiviLány.... :)


Úgy néz ki, mint aki aludni fog?
Elárulom, kellett egy kis tápszer, 10 perc múlva már aludt is. :)

Ennyi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)