2009. november 19., csütörtök

Livike akcióban. :)


Amikor nem vagyok bent a szobában, mindig az ajtó üvegén keresztül szoktam bekukucskálni, hogy épp mit csinálnak a gyerekek.
Így volt ez tegnap délután is, benézek, furcsa rózsaszín kupacot láttam egész közel az ajtóhoz. : (függönyön keresztül nem nagyon lehet látni.. azóta összekötöttem a függönyt.. hülyén néz ki, de legalább látok:))) ) szóval a rózsaszín kupac Livike volt, amint épp a pelenkázószekrény alsó fiókjának a fogantyúját birizgálta. :)
A képek csalókák, mert nem mindig az történt ami látszik, de szerintem nagyon aranyosak lettek... mármint a képek. A gyerekek meg mindig azok :)) Mondom ezt most, ordítás és hiszti során nem ezt szoktam gondolni, de az már más téma.. Ilyenkor imádnivalók, ez a lényeg.. :))


2009. november 18.
Ez a látvány fogadott :)
Kár, hogy nem láttam, hogy jutott el eddig,
de gondolom gurult meg kúszott is kicsit :)
A fiókot MÉG nem tudja kihúzni... :)



Hát nem teljesen olyan, mintha épp nagy rohanásban lenne?:)
Egy helyben volt, csak én átjöttem a másik oldalra, hogy hátha vissza tudom csalogatni....:)
Az ajtóban lennie nem épp biztonságos megoldás.
Igaz, nem volt itthon rajtunk kívül senki,nem nagyon volt rá esély, hogy bárki is bejöjjön. :)




"Itt vagyok anya, így már jó?:) "
Én hoztam vissza, bármit csináltam nem indult el visszafelé..:)


Levike közben békésen aludt, igaz, csak kb fél órát:)
Nem is volt baj, hogy nem aludt többet, hisz' már 18 óra volt,
nem aludt volna este, ha kialussza magát előtte.  



Pár percig így eljátszogatott Livike,
utána ismét elindult felfedező útra a szobában. :)

:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)