2012. július 25., szerda

Kedd folytatás és a szerdai nap eddig...

Most úgy csinálok, mint régen, amikor minden nap, sőt naponta többször is írtam, legalábbis a cím ezt sugallja, pedig tudom, nem lesz rendszer, egyszerűen nem jutok rá, hogy annyit és annyiszor írjak, mint régen. :( Pedig szeretném... legfőképp magam  miatt, hogy később is tudjam, mi is volt a gyerekekkel és velünk nap-mint nap, a gyerekek nagy korukban kétlem, hogy végigolvasnák az összes bejegyzést, szerintem csak azokat, amikben kép is van, na meg ki tudja hol lesz ez a blog évek múlva...? Annyit változhat addig a világ... bár gondolom az internet nem fog megszűnni, maximum átalakulnak a szolgáltatók, szerverek, stb... :)
Nahh.. ennyi fölösleges hablaty után jöjjön a többi, talán kevésbé fölösleges... :))))

A délutáni alvás 14:30-ig tartott mindkettőjüknek. Nagyjából egy órát tudtam még bent tartani a gyerekeket, utána minden áron ki akartak menni az udvarra... Meglátták Mamát, na akkor uzsgyi, szaladtak is át mindketten az irodába, nappaliba, kezdték volna a hancúrt, de hamar le lettek most állítva, ne forgassák már fel a lakást percek alatt.. :))
Az eső szemelt, de azért kimentek a gyerekek, hiába akartuk, hogy bent legyenek.. jó, hogy ott a nagy napernyő Mamáék előtt, meg itt előttünk is fent van a ponyva, a járda nagy része így  "tető" alatt van. Kár, hogy ez a gyerekeket egy cseppet sem érdekli..:D Úgysem ott vannak.... Na a lényeg, hogy nem esett annyira az eső, elállt az a pár csepp is, így simán lehettek kint.

17 óra után nem sokkal Mamával elmentünk a Tescoba, mert kancsót akartam venni, amiben lehet tejet forralni a mikróban, vagy ha gázon felforraltam, akkor abban lehet tárolni a hűtőben. Mama szerint azért nem issza Levike a tejet mióta hazajöttünk, mert én a dobozos tejet adom, Ő meg a zacskósat adta forralva. Na ezen ne múljon, felforralom én, csak igya meg. (egyébként is olcsóbb a zacskós tej... csak én egyébként azt hittem, hogy ugyanaz van mindkettőben, mert ugyanaz a márka, csak biztos azért drágább, mert dobozos.. de Papa is azt mondja, sokkal vizesebb, másabb, nem olyan jó a dobozos tej, mint a zacskós.. hát legyen igazuk. Én nem tudom, nagyon ritkán iszok tejet, de akkor is kakaónak...)
Egyébként a tapasztalat azt mutatja, teljesen mindegy, miből adok Levikének, nem issza... :(( Ma reggel már karamellás tejet csináltam, de azt se nagyon itta. A kakaó nem kell se főzöttből se Nesquikből, a mézes tej megintcsak nem kell, a sima tej szintén.. mit adjak akkor? :( Egyáltalán hány éves korig "kell" adni minden nap tejet? Mert arra emlékszem, hogy pici korban meg volt adva a napi tejalapú ital mennyisége, amit el kellett fogyasztani. Ha helyette joghurtitalt iszik, vagy sajtot eszik az is jó-e? Mondjuk a joghurtot se nagyon issza, inkább Livike, de Vele amúgy sincsen gond kakaó ivás terén.. :) A Kinder pingui az bezzeg mehetne tonnaszámra Levikének is, bírná a kis gyomra... :D "Pingvin szelet" .... csak így hívják... :) Naponta egyet-egyet kapnak, de ha nem látják meg vagy nem kunyizzák, akkor nem is adok minden nap.. :)
Az szerintem úgysem tej, biztos lenne róla írás, mint a Tejszeletről, hogy nem is jó, nem is "egészséges", műcucc az egész... csak még nem kerestem rá. Inkább nem is fogok.. :)

Ott tartottam, hogy Tesco....
Persze először megnéztük a ruhás részt, bár inkább Mama nézte, én gyorsan átfutottam, úgysincs semmi nekem való, vagy ha van akkor meg sokallom az árát... :(
Egy két apróság, de szükséges dolog azért került a kosárba közben, pl fürdőhab a gyerekeknek, dezodor nekem, az eredetileg célul kitűzött kancsó is meglett, egy-egy pár gumicsizma a gyerekeknek, mert ami van az bundás belsejű, nagyon meleg, de ilyen nyári esős időben meg még ősszel is kellett, hogy legyen másik. Szerencsére féláras volt mindkettő... 3600 Ft-ot azért nem adtam volna ki érte... :D
Az eddig vásárolt cuccok értéke kitette az elköltött összeg másik felét is, magyarul az az egy darab valami került ugyanannyiba, mint az apróságok, mégpedig egy vasalódeszka. :))
Kellett már, mert ami volt az nagyon szét volt már. A lábaival nem volt gond, de a felülete szétrozsdásodott, szétment a huzat, - tudom azt lehet venni külon - de már szerintem nem érte volna meg, főleg a jobb minőségű huzatok annyiba kerülnek, mint egy deszka... :)
Ez az új picivel rövidebb, mint a régi, de szélesebb, ami miatt haladósabb vasalni, úgy gondolom. Majd ki is próbálom mindjárt, van mit vasalni. :)
18 óra körül értünk haza. Persze egyből meg is kapták a gyerekek a csizmákat, örültek neki nagyon... :)
Ezután jöttem is befelé megnézni a deszkát, amint felállítottam el is keseredtem, mert billegett... egy lába nem ért le, és nem a járólap ennyire egyenetlen.. :(( Szóltam Mamának, megnézte, mondta is, vigyük vissza, bár én nem sok esélyt láttam arra, hogy a többi ne ilyen lenne... Végül szóltunk Papának, nézze már meg, bár Ő ránézésre azt mondta, hogy szerinte ez nem jó, meg hogy mertünk két nő létünkre ilyet megvenni, hogy ehhez férfi szem kell, stb... Hát jó... :( Amúgy én néztem, hogy stabil az alja, nem hajlik, kinyitni nem lehetett, le volt nejlonozva... A lényeg, hogy nem kellett vissza vinni, mert Papa állított egy kicsit a lábán és már le is ér. Az más kérdés, hogy ha egy tekeréssel így lehet szabályozni, akkor hogy is van ez megcsinálva, nem fog-e szétesni vagy valami...?:( Na meglátjuk, van rá garancia azt hiszem, eltettem a papírját és a blokk is meg van.

20 óráig kint voltunk majd következett a fürdés Mamával.. Apa 11-re ment dolgozni, ma pedig reggel 8-ra, hamarosan jön is.
21:30 körül aludtak el, rendben volt minden este is és éjjel is. Persze valamikor mindketten a mi ágyunkban kötöttek ki, Apa pedig a másik szobában... :))
6 óra körül már Levike fent volt, alig tudtam 6:30-ig az ágyban tartani, amikor már keltünk, kávé főzés, stb.. Livike is felkelt hamarosan, megitták az Aloét, ami még két napra elég, szóval mennem kell venni talán még ma, ha nem esik az eső később....
7:40-kor már kint voltak, pedig egész éjjel esett az eső, sár volt, de nem lehetett bent tartani a gyerekeket...
Gyorsan elszaladtam a kisboltba reggeliért, ettek, majd 9:30-kor bejöttünk, mert már nem bírtam Velük, folyton a vízbe, sárba járkáltak... :(
Idebent elég jól elvoltak, nézték a tévét, legóztak, még a hajam is meg tudtam mosni, mert hagytak... :)
Ebédre főztem ki tésztát... tudom már megint tészta, de Apa tegnap hozott haza borsos tokányt, meg paradicsomos húsgombócot is, de azt meg sem kíséreltem adni, inkább a tokány szaftját kis husival ették. :)
Délben már kész voltunk, csak már megint kezdték, hogy nem fognak aludni, Levike már ezzel jött, úgyhogy jött is Mama és gyorsan elaltatta Őket... :) 12:20 óta alszanak, emiatt várható, hogy hamarosan fel is fognak ébredni...
Délelőtt is volt eső, most nem esik, meleg van, de lehet, hogy még lesz...

Ennyi lenne hirtelen, gyorsan nekikezdek vasalni amíg még alszanak... :)
Jövök, ahogy tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)