2012. július 13., péntek

Hurrá péntek! :)

Ez nekem jó, mert, szombaton már nem kell dolgoznom is...és csak a gyerekeké lehetek.
Éjszaka, igazából a szokásos, felsírás, állandó forgolódás, Líviánál álmában beszélgetés, köhögés, stb...volt. Levi is sokat forgolódott, néha azt vettem észre, hogy már a fejemnél fekszik fent, pedig nagyon nagy az ágyunk! :) Volt, hogy a lábamtól szedtem össze.
Olyan jól bealudtunk, hogy 07.10-kor ébredtünk a Levivel, hogy Livike bejött hozzánk, hogy hol van a Papa! Hát...tudom én...amikor most ébredtem...:) A telefonomra sem emlékszem, hogy 06.30-kor jelzett volna, de biztosan igen, csak lenyomhattam, félálomban...:)
No, ébredés után, gyors rendbetétel, kicsit elvagyok késve, de ahogy most látom, mégsem. :) Eddig egy telefon sem volt, így akár még most is kelhettünk volna! :) Csomagost is várok, de úgy látszik, hogy most sem nálunk kezdett!

Az idő nagyon jó kint, nincs kánikula, jó idő van, ezt eltudnám viselni márciusig, azután jöhetne újból a nyár! :)
Papa elment intézkedni, eddig nincs címe, majd látjuk, hogy lesz.
Ebben a perceben meg is jött, ahogy leírtam a mondatot! :)
Hozott dinnyét, most esznek, imádják! :)
Eddig amúgy szépen játszottak, időnként kellett csak kiszólni rájuk, de tényleg jók voltak eddig.

Tegnap kirohangálták magukat! :)

 Egyelőre ennyi! :) Majd jövök ahogy tudok!

Közben a csomagos is most volt, ezt még ide írom...:)

Üdv. Edit Mama.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)