2012. július 11., szerda

Kedd éjszaka és a szerdai beszámoló eddig...

A tegnap délután nagyon jól telt, sokat játszottuk, meséltünk, énekeltünk és szórakoztunk....:)
A dinnye evés után, kérték, hogy mondjak egyszer volt...hol nem volt...mesét...:)

Kitaláltam dolgokat és elmeséltem, nem könyvből olvastam...:) Nagyon tetszett nekik, csak amikor kérték, hogy ugyan azt még-egyszer,  akkor voltam bajban..:) Próbáltam elismételni, és ahol nem ugyan azt mondtam, ott kijavítottak, hogy de az előbb az anyóka vette a piacon a gyümölcsöt, most meg azt mondtam, hogy szedte! :) Hát....bizony, nem mindegy! :) :)
Szóval, figyelnek...de nem is kicsit! :)

Eljött az este, meglocsolták Papával a virágokat, én meg előkészítettem  a fürdéshez a dolgokat, és megágyazgattam, szerencsére két szobába kell....:)

Levi persze most is velem aludt, Lívia pedig a Papával.
20-óra volt mire ágyba kerültek, kerültünk, ilyen sem volt mostanság. Féltem, hogy túl korán van, de úgy látszik, lefárasztottam őket szellemileg rendesen, mert, Levi szinte 5 percen belül elaludt, Lívia kicsit kínlódott a Papával, mert, a Papa bekapcsolta a TV-t és azt ugye nem szoktuk, akkor tényleg nincs alvás..:) Rá is jött a Papa hamarosan és kikapcsolta, majd így el is aludtak Ők is. :)

Én hozzászoktam, hogy nem alszom, vagy későn alszom, egyébként is későn fekvő vagyok...így csak valamikor 22.30-körül alhattam el, addig csak pihentem. :)

Féltem az éjszakától.....de most kivételesen nem volt semmi baj.
Ahogy lefeküdtünk, Levi elkezdte mondani, hogy fáj a füle...mondtam, hogy dehogy fáj, csak úgy érzed..:), mire mondta, hogy a gyógyi szörp meggyógyította és nem fáj, csak azt hitte...:)
A gyógyi szörp, az Aloé Vera. :)
El is aludt, egész hajnali 4-óráig meg sem mozdulhatott szerintem, mert nem vettem észre. :)

Akkor viszont rosszat álmodhatott és kicsit sírdogált, 1 mp és abba is hagyta. Álmában sírt...de annak sem nevezhetném, ...

Ez után már többször forgolódott, de aludt, teljesen 06.30-ig. :)
Lívia 5.-órakor ébredt köhögött nagyon, vittem neki kubut és abba is hagyta. Visszafeküdtek még Papával és csend volt még, de én is elaludtam, nem hallottam igazán, hogy mi volt a másik szobában..:)
Majd 06.-órakor már igen...akkor már nagyokat nevetgélt, meg beszélgettek a Papával, aki ugyan csitítgatta, de Ő már nem álmos és Levi is és Mama is keljen fel alapon...felkiáltással hangozott....! :)
Papa intézte szokásos reggeli dolgait, teázás, stb...Lívia is kért ezt-azt, mire már én is megjelentem a konyhában, amíg nem kap édességet vagy olyat amitől nem fog reggelizni!
Nálam nincs reggeli előtt tej, majd reggeli után, nincs éjszaka cumisüvegezés, hajnali tej, kakaó, este és majd reggel, reggeli után.
Ezt szépen el is fogadták eddig.:)
Miután mindenki felébredt, egy gyors összepakolás, gyerkőcök rendbe tétele, magam...reggelizés, és már 07.30-is van, kezdődik a munkaidőm is..és a telefon pontban meg is csörrent 07.30-kor. :)
Szerencsére, vagy nem....ma eddig nem sokat csörgött, így Papa is majd nem itthon volt egész nap.
Bár, a gépen dolgozott, de azért néha rájuk is figyelt, amíg én megfőztem az almaszószt, mert, Lívia azt kért ebédre. :) Levike nem igazán díjazta, azt mondta, Ő csak nyersen szereti az almát, kér inkább a Papa tegnapi fasírtjából. Hozzáteszem, egész délelőtt ettek, Líviának már akkora pocija volt, hogy mutatta is, hogy akkora mint egy lufi! :) Mondtam neki, vigyázz ki ne durranjon! :) Elgondolkodóan megkérdezte, hogy ha kidurran a pocim, akkor kidől belőle a sok kaja is! :)  Mondtam, hogy szerencsére nem tud kidurranni, így megmarad a kaja is! :)

Miután készen lettem az ebéddel, kimentem kicsit még játszottunk, a két szivacs a kiságyból ami megmaradt ki volt téve hűvösbe, azon feküdtek időnként és oda mentem én is kicsit pihizni, mire letámadtak egy jó nagy birkózásra! :) Volt móka-kacagás, majd abba kellett hagyni...mert már nagyon beindultak és féltem, hogy valami sérülés lesz a végén.

Összeszedtük a játékokat, szépen elpakoltunk és mentünk be tusolni, vagyis, fürdeni, mert bedugják a kádat mindig! :) Kint nem merem őket fürdetni, mindig betegek utána. Most várom at Aloé hatását, hátha augusztusban már strandolhatunk is rendesen, strandon.

Fürdés után ebéd...majd alvás.
Semmi perc alatt 12.00-kor a rádióban a híreket mondták, aludtak. :)

Most még kiterülve alszanak a helyükön. Este majd itt bent, ilyenkor nem lehet, mert ha csörög a telefon, felébrednek.

Egy pillanatot elkaptunk  reggel, még amikor rendbe tettem őket, kijöttek és ezt láttuk! :)


 Utaznak a csónakszállítón, mennek horgászni! :)









Egyelőre ennyi, majd a délutáni eseményekkel később jövök! :)


Üdv. Edit Mama.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)