2012. július 14., szombat

Péntek késő délután és szombat reggeli órák...

Lassan, de már eltelt a hét, így már csak egy éjszakát kell kibírnom, hogy nem a saját helyemen alszom! :) Ez nekem nyaraláskor is nagyon rossz, mert a derekam minden ágyon kikészül, csak a saját ágyamban szeretek aludni.... :) Főleg, így, hogy nem is úgy alszom, mint ahogyan szoktam,ez nekem már alapból sokk! :)

Holnap este már a helyükön alszanak a szüleikkel a gyerekek! :)
Péntek délután Lívia ébredt először, 15.30-kor, Levi 16.00-kor! :) Jó nagyot aludtak megint, mint egész héten.
Én ma nem aludtam, hogy este időben elaludjak. 

Délután elmentek a Papával még a piacra dinnyét venni, mert, elfogyott ami volt, vagyis, csak egy kis szelet volt még. :)
Ha már a piac, akkor elmentek az Inter Spar előtt lévő grill csirkéshez is, és vettek egy csirkét vacsira. 
Még ez sem volt elég, bementek a sarki kisboltba és vettek friss meleg kenyeret, és tejet.
Hazaérkezéskor nagy mesélés, és majd vacsora, amiből a Lívia evett sokat, Levi most nem, mert, ahogy felébredt, megevett egy tejszeletet. Eszegetett azért, csak nem olyan sokat.

Játszottak még egy kicsit, de jött a vihar, amiből azután nem lett eső, csak a szél volt nagy és lehűlt a levegő.
Én szépen bementem velük hozzájuk, hogy kicsit TV-t is nézzenek, de közben kiengedtem a vizet is, hiszen már elmúlt 19.30-óra is. Orr mosás, szívatás és fürdés. Papa ebből mit sem sejtett, itt volt bent a gép előtt ült, és mire lejött, már épp indultuk be megfürödve. Meglepődött, hogy miért nem szóltam! Hát...miért...miért.! Bírok én velük! :) Meddig tart két gyereket megfürdetni! Nem picik már, hogy ne lehessen a kádba hagyni a másikat addig, amíg az egyiket törlöm! :) Egyébként is én ha belefogok valamibe, azzal sitty-sutty szoktam végezni. :)

Kakaó-tej ivás, amit a Papa kicsit elrontott, mert Ő is ivott, csak Ő piskótával, na akkor nekik is úgy kell! Persze, hogy csak belepakolták a piskótát, és nem ették meg, így a kakaót sem és a tejet sem.
Fogmosás, alvás. TV nem lett bekapcsolva, így én elaludtam szerintem hamarább mint a Levi csak 23-órakor valamire felébredtem és akkor bevettem a gyógyszereimet is. :) Majd folyt köv. alvás. :)
Levi elég sokat forgolódott megint, sokat felsírt most Ő, Livit nem hallottam egyszer sem, de ez nem jelenti azt, hogy nem volt fent. :)
Reggel 4-órakor ébredt először Levente, de csak közölte, hogy szeret és aludt tovább!:) :)
Innen viszont már nagyon sokat vergődött, nyafizott, félálomban volt, alvásnak már igazából nem volt nevezhető.
Majd 05-kor szintén felült, hogy van bent egy légy...és tényleg volt. Aludtunk tovább, eltűnt a légy. :)
06-kor végleg felébredt, közölte, hogy már nem álmos, éhes. Irány a Fürdő-WC, majd a konyha, megittuk az Aloét és adtam egy tejszeletet neki, amíg nem ébred fel a Livike is.
Nem kellett sokat várnunk, 06.30-kor fel is ébredt.
Ő is megkapta a vitamin szörpöt és addigra Papa hozott reggelit is, így meg is reggeliztünk.
Ő közben ment is vidékre dolgozni szerelni, valamikor majd jön, lehet, hogy csak este.
Most még itt vagyunk bent, de csak azért, hogy ezt megírtam, most már megyünk az udvarra.

Szép napot addig is mindenkinek!
Jövök, ahogy tudok! :)

üdv. Edit Mama.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)