2012. július 8., vasárnap

Vasárnap, déli alvásidő...

Szép jó napot kívánok minden kedves olvasónak!

Ahogyan azt jelezte a lányom, én fogok mostanság írogatni, amikor lesz egy csepp időm.
Ma még van, de hétfőtől már dolgozom is, meg a két csemete is, nem biztos, hogy mindig jövök...:)

A mai nap eddig:

Reggel 08-óra körül elmentek a lányomék nyaralni. Itt maradtam a két rosszcsonttal, akik ugyan nekem még csak szót fogadnak valamelyest, de mikor ha nem mára...éjszaka...Levi beteg lett.:(
 Tegnap délután kapott diót, mert, kért...és én ugyan nem láttam, csak ahogyan mondják, ahogy elkezdte enni, azonnal ki is köpte és nagyon sírt, hogy fáj a szája belül...Evett már diót máskor is, nagyon sokszor.

Én már olyan 18-óra után  láttam csak, akkor elég nagy hólyag volt a szájában és a mandulája is nagyon nagy volt.:(
Napok óta éreztem, láttam rajta, hogy beteg lesz, de ezt csak én veszem észre, senki más....

Vacsoráztak elég jól, itattam sok folyadékkal, nem is tűnt már olyan elesettnek, jobb volt a kedve is.
Bújócskáztunk, szaladgált, elvolt.
Elérkezett a fürdés ideje, szépen elköszönt, mostanában már nem kell bujkálnom, elég jól ott hagy már...:)

Nagyon sokára aludtam el, hiszen délután szundiztam kicsit...:)
Kimentem a konyhába, hogy igyak, amikor hallottam, 23-óra körül, hogy nagyon sír, a lányom meg mondogatja, hogy ne nyeld vissza, köpd ki...! Bejövök, és a fürdőben vannak, áll a kisszékén és kínozza a hányás. Fél nagyon a hányástól, képes visszanyelni, mint, hogy kiköpje...
Miután meglátott, kértem, hogy hányjon nyugodtan...jobb lesz...sugárba ki is bukott belőle a vacsora is..:(

Mondta, hogy fáj a füle is...No, ez nem túl jó nekem, eléggé hosszú hét elé nézek!

Ma kicsit nyűgösebb volt, rajtam lógott egész idáig szinte. Megebédeltek, sütöttem halat nekik és főztem rizst, majonézzel, szépen ettek. Liveke két halacskát is megevett, Levi egyet csak, de nem is erőltettem.
Lefürödtünk, fogat mostunk, orrot mostunk, szívattunk, orrsprayet fújtunk és alvás.
Kaptak kubut inni, cumisüveg nálam nincs!
Kérték persze, de bevittem pohárba a kubut, megitták és elaludtak szó nélkül.:)
Még nyugi van....remélem, hogy jó sokat alszanak, mert, nagyon meleg van kint.

Egyelőre ennyi, ahogy tudok jövök! :)

Üdv. Edit Mama.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)