2012. július 9., hétfő

Maratoni alvás...

Úgy látom, hogy nem csak én vagyok fáradt, az Ikrek is azok voltak, nagyon sokat aludtak.
Kicsit később is feküdtek, mint szoktak, de nagyon elvoltak még itt a játszással, és majd nem 12.30-volt amikor lefeküdtünk. Én csak az altatás idejére....

Lívia 15.30-kor ébredt, Levit pedig most ébresztettem 16.00-órakor, de még aludna..
Nagyon bágyadt, de mosolyog..:)

Most megszöktem kicsit, Papa is ott van, beszaladtam hozzánk az uzsonnáért:)
Reggel ide tettem be a hűtőbe.

Déli orrszívásnál kicsit vércsíkos volt a váladék, most nem igazán merem szívatni neki, bár nem is igazán van benne, de ha kimosom az orrukat, azonnal jön belőle váladék.A füléhez kapkod a Levi sűrűn, kérdeztem, hogy bedugult, fáj...de nem igazán válaszol rá...még olyan álmos.:)
Most viszont utánam jöttek, nagyon felöltöztek, bugyiban és napszemüvegben vannak:).)
Hőség van az igaz! :)

No, megyek, majd jövök este, vagy holnap.
Egyelőre sok érdemleges nem történt. Jól viselkednek, aranyosak, néha elszabadul a pokol, de úgy fogom fel, hogy Ők is nyaralnak! Pihenik a szülők fáradalmait! :) :)

Üdv. Edit Mama.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)