2012. május 19., szombat

Szombat - eddig elég jól ment :)

Bár már reggel 8-kor sírtam, hogy mi lesz itt, egyedül egész nap a gyerekekkel....már rosszak voltak, nem fogadtak szót, pedig még Apa is itthon volt.
A neheze még hátra van, a délután szokott rosszabb lenni, de majd csak kibírjuk. :)

Éjjel egyébként Levike 23 órakor volt fent, 38,2-t mértem, de jóval melegebbnek tűnt... adtam Nurofent, utána már szépen aludt közöttünk, majd Livike is ébredt és jött oda, úgyhogy én az Ő ágyában aludtam. Levike is jött nemsoká, jó, hogy ennyi hely van vándorolni. :))) Csak tudnám, hogy majd annakidején hogy fogjuk Őket rászoktatni az egyedül alvásra... :(

A reggel 6:30-kor jött el, nem aludtak tovább. Levike láztalan volt, 11:20-kor is csak 37,8 volt, de adtam Neki Nurofent, mert már láttam, hogy nagyon elvan, biztos ment volna feljebb is a láza.
9 óra sem volt még, már kint voltak az udvaron.
Apa 10-re ment dolgozni, így 9:35-től már csak én maradtam a gyerekekkel.
10:30-kor jöttünk be, Levike kérte, hogy jöjjünk, már nem akart tovább maradni. Addig elég jól elvoltak, de azért volt egy-két "vitánk", mint pl nem pakoljuk szét a kis sziklakert köveit, nem pancsolunk a sárban, mert a fa tövére öntöttem a biliből a vizet, ahogy kimostam.. stb.

Miután bejöttünk nézték kicsit a mesét, majd ettek öregtarhonyát, Levike krémtúrót is, ami megmaradt reggelről. Nem sokat evett egyébként.

11:45-kor feküdtek le, simán elaludtak mindketten.
Livike már fent van, 13:30-kor kelt, Levike is volt fent, de még vissza aludt. Szerintem hamarosan ébred Ő is.
Ha sikerül gyorsan csinálok tejbegrízt, hátha megennék...
Este jövök, ha tudok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)