2012. május 17., csütörtök

Pár szó még mára

Délután azért csak sikerült Levikével megitatni az antibiotikumot. Beletettem egy kis kububa, így már nem volt zöld és a végén szívószállal itta meg. :) Papát kértük, hogy jöjjön át, hátha az Ő kedvéért szívesebben meg fogja inni, Mama nem jött, mert dolga volt még és akkor utána nem tudott volna kimenni. Kellett azért így is vagy fél óra, mire megitta nagynehezen három részletben. 16:30 volt ekkor.
Egyébként 15 óráig aludtak mindketten. Levike kedve nagyon változó volt, egyszer vidám volt, utána pedig annyira elhagyta magát, hogy csak nyüszögött az ágyon fekve, hogy pisilni kell, de nem tud kimenni... :( Úgy hoztam ki és ültettem a bilire.
Evett is végre, még ha nem sokat is, de nagy nehezen meg tudtam etetni az ölemben ülve többszöri nekifutásra főtt virslivel és pár falat zsömlével. Először még ezt sem akarta, úgyhogy örültem, hogy legalább valamit evett.
Akkor már megint érezhető volt, hogy megy fel a láza, 19 órakor megint 38.5 volt, adtam is Nurofent.
Érdekes, hogy Levikénél ez a hőmérséklet olyan forrónak tűnik, mint Livikénél a 39,5.
Hamarosan fürdettünk, jó kedve volt Levikének is, pedig előtte azt hittem nem is lesz fürdés, csak áttörölgetem, annyira elvolt kattyulva, de szerencsére vidám volt és szívesen fürdött. :)
20 órakor már ágyban voltak, hamarosan mindketten aludtak.
Livike a mi ágyunkon Apa mellett aludt el, nagyon nem akarta megint a meleg sót, de muszáj csinálni, ha nem fáj és láztalan akkor is! (ha lázas lenne nem is lehetne melegíteni, úgy értettem, hogy gyakorlatilag tünetmentes a Lány...de nem hagyhatjuk abba a "kezelést" akkor sem!) :)
Levike is szépen alszik a saját helyén, jelenleg nagyon izzadt, gondolom ahogy lement a láza azért.. hajnalban is csupa víz volt minden. :(
Nem tudom hogy fogom beadni az antibiotikumot még három délután... Holnap még van esély segítségre, Mama vagy Papa biztos be tudja adni, de szombaton nem tudom mi lesz, mert akkor Mamáék bowling versenyre mennek és egész nap nem is lesznek itthon, Apa pedig 10-re megy dolgozni, úgyhogy eleve elég lesz nekem egyedül a gyerekekkel, nem hiányzott még ez a harc a gyógyszerrel. :(
Tudom, megint előre parázok, de én ilyen vagyok. :( Szívesen túl lennék már a szombaton, mert tudom, hogy nem lesz egyszerű. :(
Na, majd lesz valahogy!
Jövök, amikor tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)