2012. május 11., péntek

Helyzetjelentés

Gyorsan pár szó az elmúlt napokról.
Kedden, szerdán Livike ment csak bölcsibe, Levike itthon volt. Vegyesen telt az idő, hol jobban, hol kevésbé, részleteket már nem tudnék mondani...

Csütörtökön végre mindketten mentek bölcsibe. Kb ennyi is volt ebből a fajta időbeosztásból.
Pedig annyi mindent kellene csinálni itthon, amit csak úgy jó, ha egyik gyerkőc sincsen itthon. (vasalás, takarítás normálisan, nem csak végigszaladni a porszívóval ahol a "papok táncolnak" elven, stb... )
Egész délelőtt a gyerekek ruháit válogattam, mit nőttek ki, őszi-téli cuccok leváltása tavaszi-nyáriakra a szekrényben nagyjából, majd a dobozok átnézése, pakolása, mert vasárnap börze lesz és most árulunk is. Legalábbis kimegyünk és kipakolunk, ne legyek ennyire előre, de azért remélem árulunk is legalább egy cipőre valót, mert a Livikéé már igencsak ramaty... az a fránya motor, tönkre tesznek vele minden lábbelit. :(((
14 óra után pár perccel telefonáltak a bölcsiből  - még mindig csütörtöknél vagyunk - , hogy Livike nagyon sír, mióta felébredt és fájlalja a bal fülét...  Na szép... én meg már azt hittem Levikével van valami, így "első" nap, de nem... persze Livikével sem jó, hogy van. :(
Mamával mentünk értük.... Akkor épp nem fájt, bár sírdogált, láza nem volt. Nyomásra nem volt érzékeny.. itthon is elvolt, nem fájlalta majd csak 17 óra után...
18:30-kor kapott Nurofent, el is aludt, de addigra már nagyon kivolt, fájt nagyon a füle. :( Egész jól lehetett törölni a váladékot, később is volt fent, de a hasát fájlalta, pukizott, kakilt is és utána aludt.. a füléből akkor is töröltem elég sokat, a meleg sót is rátettük még kétszer, majd reggel is...

Ma, - pénteken - egész nap szépen elvolt, nem fájlalta... azért a sót nem felejtettük el, ha akarta, ha nem, rá kellett tenni, orrszívás, orrspray, ahogy a doktornő is mondta amikor jártunk hozzá februárban.
Levikét elvittem a bölcsibe, majd hezitáltunk, hogy megmutassuk-e Livikét az SZTK-ban, de kicsi volt az esélye a doktornő bentlétének, bár más épp meg tudta volna nézni... Mivel nem fájlalta és jött is a váladék rendesen, hagytuk, hogy ha esetleg rosszabb lesz délután még mindig elmehetünk a magánrendelésre 17 és 18 óra között, ha meg hétvégére jön elő jobban a dolog, akkor úgyis ügyelet, hiába megyünk mi péntek reggel, ha akkor nem is fáj, mit tudnak csinálni? Szúrni nem kell ilyenkor, mivel távozik a váladék, a többit meg úgy csináljuk, ahogy múltkor is.
Elvoltunk, rendben volt minden.

15 órára mentünk a bölcsibe, mára volt meghirdetve az Anyák napi műsor, valamiért egy héttel tolták, de nem baj az. Mindenki vitt valami rágcsálni valót, üdítőt, mi a gondozónőknek vittünk virágot és bonbont is, más meg nem vitt semmit, én azt hittem úgy illik, de nem baj, örültek és ez a lényeg. :))
Volt egy kis közös éneklés, persze főleg a gondozónők részéről.. :) Majd a gyerekek adtak nekünk anyukáknak "meglepetést", ahogy Livike emlegette... :) közösen csináltak egy kinyitható képeslap-szerű valamit, az elejére egy fél dióból katicabogár van ragasztva, belül idézet és hogy kitől kaptuk, valamint egy szál gerberát is kaptak az anyukák. :) Én persze kettőt mindenből.. :D
Szerintem nem nagyon értették a mieink, hogy most mi is van, hiszen már nálunk megvolt az Anyák napi virágosztás, de azért aranyosak voltak, csak épp nem mondtak semmit. :)
Evés, ivás, majd Livike elkezdett kicsit nyúlkálni a füléhez, hogy fáj, na mondom szép.. előtte mondtam a Tecának, hogy nem fájlalja, de azért kezeljük, hétfőn szerintem jöhet, ha a hétvégén helyre jön. Erre épp fájni kezdett. Itthon persze már nem.. :) Akkor még...
Apa jött elénk, ugye két gyerekkel hazamenni nekem nem egyszerű...
15:45 volt kb...

Udvaron játék, evés, ivás... 18 óra körül jöttünk be. Livike önszántából jött, akkor már fájlalta a fülét. Hirtelen jött és hevesen. Természetesen a doktornő magánrendelésének végén! :(
18:40-ig húztuk, akkor már 38,3 volt a hője és nagyon fájlalta a fülét,,, 6 ml Nurofent adtam, ja meg már délután is elkezdtük a kövirózsa levével csöpögtetni a fülét, elvileg az jó a fülfájásra. Most este is azt csináltam miután elaludt, mert amúgy nem nagyon tűri, nem tetszik szerintem a színe a préselt levélnek... :(
A láz miatt nem tehettem rá a meleg sót.. :(
Livike 19 óra óta alszik, Levike 20:30 óta kb, de 19:20 óta már mellette feküdtem, csak nem akart elaludni..

Reggel jó lenne, ha nem 5:30-kor kelnének, mint az utóbbi két-három napban. :(
Bíztam a kövirózsa erejében, annyian dicsérik, de eddig úgy néz ki nem nagyon jó, mert inkább jobban fájt most este Livike füle, de az lehet az is, hogy este van és nincs köze a kövirózsához. :(
Jó lenne, ha nem kellene megint szurkálni a fülét, hátha kifolyik az összes váladék aminek ki kell így is. :(
Na meg persze a bölcsinek is annyi akkor ki tudja hány hétre...
Remélem, hogy hamar rendbe jön Livike, próbálunk mindent megtenni ennek érdekében, ha nem tetszik a kisasszonynak, akkor is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)