2013. január 28., hétfő

Most főként rólam...

Előbb azért a gyerekekről is pár szó: rendben vannak, fültörlés, ha az nem lenne, semmi bajuk nem lenne már, na meg az orrszívások... de nem fájlalják a fülüket már, csak folyik a váladék, viszont az sem annyira már, mint eddig. Este meglátjuk mit mond az orvos, 18:30-tól van ma rendelés, visszük mindkettőjüket. Gondolom megint csinál egy tisztítást, no meg Levikénél kíváncsi leszek mit mond a spontán kifakadásra.. remélem nem kell megszúrni. :(

Most jövök én. Hát, tegnap azt hittem meg sem maradok, annyira rosszul voltam délutántól. Az, hogy nyelni nem tudtam már semmi volt, fájt mindenem, fejem, az egész arcom, fülem, majd viszketett az egész, de úgy, hogy megvakarni nem lehetett, mert belül viszketett. Mértem lázat, 38,6. Pff... 16 órakor vettem be Advil Ultra Fortét, ez meg 18 órakor volt. Azért is nem gondoltam, hogy lehet lázam, még Apa hozta a mérőt, hogy szerinte lázas vagyok, úgy nézek ki, de én nem éreztem....
Na most akkor mit csináljak, gyógyszert nem vehetek be 2 óra múlva a másikra. (hogy az nem jutott eszembe, hogy Neocitran-t ihatnék, mert az paracetamol tartalmú, az Advil meg ibuprofen, tehát nem üti egymást, csak Panadollal nem mehet a Neocitran. No.. akkor jöjjön a sokat dícsért népi gyógymód, a reszelt krumpli rákötése a talpra, bebugyolálni, feküdni, plusz vizes borogatás a homlokomra.
4 óra hossza alatt húzta le 37,2-re... ekkor feladtam és ittam Neocitrant.. Az egész fürdetési procedúrát Apa vezényelte le, végülis jól boldogultak, csak nekem volt rossz, hogy ágyhoz vagyok kötve, nem tudok segíteni. :(
Az volt a terv, hogy ma én alszom a kis szobában, Apa pedig a gyerekekkel a nagy ágyon.
23 órakor Levike még nem aludt, de ahogy Apa elmondta, még fél2-kor sem... Livike szépen elaludt a helyén. Fület törölni hozzám jöttek át kétszer éjjel. :)) Livike 5 órakor nem akart sehogysem vissza aludni, a nagy ágyra akart menni, de "a fiúktól nem férek, Apa fekszik a helyemen!"  :)) Végül csak elaludt a saját ágyában és 8:15-kor ébredtek, Mama épp jött és hozta a reggelit a kisboltból. :)

Ma már jobban vagyok, a torkom még fáj, de vettem be reggel gyógyszert... lázam egyelőre nincsen.
Délután elmegyek majd a háziorvoshoz, bár attól tartok antibiotikumot fog adni, mást mit tud? fájdalomcsillapító van itthon is... Köhögni nem kell, max néha, de azt is tegnap este óta, mert Apa még hagymateát is csinált nekem, hogy az jó a megfázásra is és kipucolja a betegséget.. na igen, de elsősorban köhögésre van, ami nekem eddig nem volt, most viszont ha van, akkor felszakadós.
Ennyi egyelőre, jövök amikor tudok.
Ja... Livike tegnap eltörte a higanyos lázmérőt, amit ugye már nem lehet kapni... :( én nem szeretek vele mérni, mert mindig szerencsétlenkedek a lerázással, de Mama azt szerette használni a gyerekeknél. :( Szerencsére nem fogták meg a higanyt, pedig egyből fel is kapta Livike a lázmérőt, de nem ott fogta meg ahol tört...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)