2013. január 18., péntek

Lívike ma nem ment oviba...

...mert úgy néz ki beteg lesz. Több, mint egy hónapja van alap szinten bennük nátha, de most rajta jobban kijött. Már tegnap is mondta a dadus, hogy alig aludt valamit Lívike, mert be volt dugulva az orra.
Itthon este már 19 órakor megfürdettem, mert egyre jobban jött ki a nátha, ahogy odaát voltak Mamáéknál. Láza nem volt.

Éjjel többször volt fent, de a végén reggel azért nem vittem oviba, mert 37.0 volt a hője, ami utána vissza esett 36.5-re, de még én is láttam rajta, hogy nincs jól. Van, mikor én ezt nem veszem úgy észre, mint Mama vagy Apa. Ők látják a szemén.
A lényeg, hogy itthon maradt. 37.0 volt a legmagasabb hőmérséklete, most alvás előtt kapott Nurofent, (este is), reggel pedig Sinupret cseppeket adtam, hogy gyorsan essen túl a betegségen.

Szépen elvolt délelőtt, evett, ivott sok teát, nézte a mesét, még a fekvés is ment úgy-ahogy. Kedve jó volt, de néha azért rá is tesz egy lapáttal, hogy "jajj, de beteg vagyok, mindenen fáj!" mikor kérdezem, hogy mi fáj, nem tudja megmondani. Orrot sokat szivattunk, a hőjét gyakran mértem.

Levikét Papával elhoztuk ebéd után, (esik a dara, fúj a szél, így kocsival mentünk érte), valamint a Lívike ebédjét is, ha már úgyis ki van fizetve. Mama altatta el mindkettőjüket. Lívike a helyén, Levike pedig a kis szobában alszik. Én jobb híján telefonról írok most, mivel a gépem is a szobában van, nem kockáztatok, hogy felébred, ha bemegyek érte.

Levike egyébként jól van. (még) Remélem így is marad, bár kicsi az esélye, hogy ne kapja el. Nem tudom mi ez, mire van a hőemelkedése Livikének, bízom benne, hogy nem akar a fülére menni a nyavalya, vagy hogy nem a mostanában gyakori vírusok egyike támadta meg.:(

Az oviban össze van vonva a három csoport, hogy azért-e, mert sokan betegek, vagy más oka van, nem tudom.

Livikének a hét közepén elég csúnya volt a szeme. Könnyezett,fájt. Kérdeztem az oviban, hogy van-e kötőhártya gyulladása valakinek, hogy tudjam, elkaphatta-e a Lány is. Mondtak, hogy a másik csoportban van. Ez elég, mivel reggel és délután össze vannak vonva egyébként is, mert ezekben az időkben kevesen vannak. A szeme azóta már szinte tünetmentes, de most jött a takonykór.:(

Majdnem úgy volt, hogy Levike is itthon marad, nem akart készülni, de végül csak el tudtam szépen vinni, szó nélkül ment be, azt hiszem mégcsak nem is köszönt el tőlem. :-) közben én az óvónővel beszéltem Lívike meg a kaja ügyét.

Nem tudom hirtelen mit írjak még, nem győzőm javítani, amit a telefon maga akar írni, majd inkább írok gépről később, ha tudok. Nem tudom mi lesz a nagy havazásból, ide még nem ért el, igazából nekem nem is hiányzik egy cseppet sem.:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)