2013. január 11., péntek

Minden rendben

Tegnap már szépen jöttek hazafelé, bár még bent az oviban öltözésnél meg volt a szokásos randalírozás, de amint kimentünk szépen fogták mindketten a kezem hazáig. :)
Nagyon unom már a telet, annyit kell öltözni, vetkőzni, sokkal jobb nyáron, amikor alig kell rájuk ruha. :)

Ma reggel először volt olyan a héten - és utoljára is a héten :)-, hogy Livike is szépen, nyekkenés nélkül bement a csoport szobába. Remélem most már így is marad. :)

Tegnap kérdeztem, hogy mi volt az ebéd. Kiderült, hogy húsleves, mert volt benne répa meg tészta meg lé, meg "lila főzelék" Livike szerint, amit Levike egyből javított is, hogy "nem, meggy!" :) "és volt rajta husi, kicsikre vágva, finom volt! " :) Öltözésnél Livike sírva fakadt, hogy "de én nem is ebédeltem", ami az uzsonnára vonatkozott, csak az étkezések neveit még keverik, reggel simán megköszönik a vacsorát itthon, este meg ebédelni akarnak...Szóval nem uzsonnázott. Kérdeztem, hogy miért? "hát mert öltöztem..." Gondolom előtte kelhettek fel, vagy Ő tovább aludt, nem tudom, de az tény, hogy amikor mentem 16:45-kor, épp a haját csinálta a dadus, szóval lehetséges, hogy tényleg akkor lett készen. Mondtam, hogy hát akkor menjél és egyél, vagy szólj óvónéninek, hogy csomagolja be... Ment is. Jön vissza sírva, hogy "de már nincs bent a kocsi!" Pff... és tényleg, előtte láttam, hogy kitolták a kajás gurulós kocsit. Így szegénykém lemaradt az uzsonnáról, bár sokat szerintem nem vesztett, ha jól láttam vaj- vagy túrókrémes kenyér volt... Mondtam, hogy nem baj, majd eszik itthon... 

Este nagyon örült Livike, amikor elmondtam Neki, hogy végre lesz keresztanyukája, mert mindig sír, hogy Neki nincsen, Levikének ugye ott van Andi, persze mintha Livikének is Ő lett volna eddig is, mindig kapott Ő is valamit, ha Levike kapott, szóval próbáltuk nem éreztetni, hogy Neki még nincsen.. de most már van! Közel négy évesek, de most jutottunk el addig, hogy végre meg merjem kérni Helga barátnőmet, hogy mi lenne, ha Ő lenne, mert én kezdettől fogva szerettem volna, csak eddig mindig elmaradt a felkérés... És igen, elvállalta, amit ezúton is nagyon köszönünk! :)) Livike annyira örült, újságolta is Levikének, hogy neki Helga lesz a keresztanyukája és majd rajzol virágot, meg csinál fenyőfát.. :D (oviban fenyőfa alakú papírra festettek, szóval gondolom onnan az ötlet:)  ) .. és hogy majd Ő is mondani fogja, hogy "Helga, leszel a keresztanyukám?" csak találkozzunk végre! :))) (és ezt magától mondta, én csak annyit mondtam, hogy majd akkor Te is megkéred, ha eljön, jó?...)

Ma délelőtt voltam a városban, eredetileg a dm-be indultam Aloe-ért, még van, de most volt 10%-os végösszegkupon, le kellett vásárolni. :) persze ha már ott voltam, akkor felmentem a buszpályán az üzletházba is, majd a Centrumba pár bugyi-zokni utánpótlásért a gyerekeknek, végül hazafelé a papír-írószer boltban vettem Nekik színes papírt meg ragasztót, (borítékokat is, de azt nem nekik..), hogy legyen már itthon is, tudjanak vágni, ragasztani.. ezt persze csakis felügyelet mellett csinálhatják, mert különben minden össze lesz darabolva meg ragasztva, de majd egy hosszabb napon amikor nagyon nem tudnak mit kezdeni magukkal, előveszem. :) Sajnos az ilyen kreatívkodás nem az én műfajom, türelmem sincs hozzá és érzékem sem, pedig ha belefogunk, akkor tuti nekem is csinálni kell, mint ahogy az oviban is kellett, mert egyedül nem tudták. :( Jót nevetett az óvónő, amikor hordtam oda a ragasztott szalvéta képeket, hogy mit csináltunk a gyerekekkel, aztán mutattam egyet, amit én csináltam egyedül... na mondom óvódás szinten már nekem is megy.. :D Tényleg némelyik kicsi gyerek szebbet csinált mint én, akár a ragasztást, akár a gyurmázást néztük. :))

Azt hiszem most ennyit tudtam összeszedni, a heti termésem így is több, mint a mostanában szokásos.. Jövök amikor tudok. :)

1 megjegyzés:

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)