2013. január 29., kedd

A gyerekeknek fülészeti kontroll, nekem háziorvos - mindenki javulgat, de még nem az igazi...

Tegnap Livikével elég sokat kellett harcolni, hogy egyáltalán el tudjunk indulni a rendelésre, nem akart menni, most parázott be igazán, nem is a fülfelszúrás után. :( Papa beígérte, hogy megyünk az Intersparba, csak közben beugrunk a dokibácsihoz is, hogy megnézze és kitörölje a fülét, ennyi... :) Ezzel el tudtunk indulni, de az autóból már nem akart kiszállni, megint kellett beszélni jó pár percet. :( Végül alighogy felértünk, mehettünk is be. Akkor jött az orvos is, másodikok lehettünk, mert egy kedves idősebb hölgy előre engedte azt a kislányt is, aki már múltkor szintén ott volt és minket is.
A nagy parának az lett a vége, hogy egész jól sikerült a dolog, persze ellenkezett, de nem úgy, mint legutóbb, pedig akkor örömmel ment, csak a macerát nem szerette. A bal füle már javulóban, de még nyitva, a jobb még jobban nyitva, váladék még ürül, (a balból már kevesebb) Továbbra is  melegítés, Bioparox, orrmosás, orrszívás, valamint adjak Sinupretet, hogy gyorsítsunk a helyzeten, mert az oldja a váladékot. (jahh... a takonykórból akkor sose mennek ki, mert az mindig termelteti a cuccot...)
Levike következett, aki nagy lelkesedéssel ment be, de a végén már nem akart beülni Papa ölébe, hogy neki ne töröljék ki a fülét. Gondoltam magamban, hogy ha csak törölni kell, akkor jók vagyunk, de ha esetleg szúrni, mert nem jól fakadt ki...? Szerencsére nem kellett szúrni. Szépen jön kifelé aminek kell. Sűrű váladék jön, ezért gyakrabban kell melegíteni a fülét, hogy ki tudjon folyni rendesen. A teendő ugyanaz, mint Livikénél.
Csütörtökön menjünk vissza. Pff... Papa erre monda, hogy lehet, hogy akkor nem tudunk jönni, egy hét múlva nem jó-e, mit változtat a dolgon? (mit, mit... hát elesik az orvos újabb 8000 Ft-tól!!! de most nem?? kitörölni itthon is ki tudjuk, na jó, nem úgy, mint Ő, és gyógyszert is fújt bele, aláírom, hogy jobb, ha megcsinálja, de könyörgöm, ezt kint a kórházban nem lehetne esetleg, hogy ne kellene minden alkalommal ennyit fizetni? És még mindig nem mondta, hogy mehetünk oda is... ez már annyira durva, a kihasználás teteje. :(( Nem néztem még vissza, hogy Livikével annakidején mennyi idő volt mire totál jó lett a füle, de mondjuk 3-4 hét... akkor az még heti kétszer 8000 Ft?? Naneeee. )
Azt mondta az orvos, hogy persze mindent lehet, de Ő nyugodtabb, ha látja, hogy alakul, de mi döntjük el. Ha nincs különösebb panasz, szépen ürül, nincs láz és ilyesmi, akkor menjünk egy hét múlva, de ha bármi van akkor csütörtökön. Nem vette a lapot még ebből sem, hogy mire célzott Papa. (vagy lehet, hogy tényleg van valami csütörtökön Papának csak én nem tudom, de szerintem nem ez volt most a szempont, hanem hogy hátha sikerül kimondatni, hogy mehetünk a kórházba is.)
A lényeg, hogy még ezek szerint vagy két hétig tuti itthon lesznek, jól lemaradnak majd az oviban, mert ugye ott is megvannak a tanulási folyamatok, a másik meg az, hogy a karácsonyi három hetes szünet is nagyon hosszú volt nekem. Na majd kibírjuk valahogy...

Délután én is voltam a háziorvosnál, mert ez már nem állapot, hogy csak akkor tudok nyelni kb másfél óráig, ha veszek be gyógyszert, meg hogy úgy voltam ahogy... A doktornő mivel régen látott, mindenről beszélt először, csak arról nem amiért mentem.. :) közben gyógyszereket írt ki a várakozóknak, a telefon folyton csörgött, szóval nem egyszerű így rendelni. Köszönhető volt ez annak, hogy első lehettem, mivel Mama odatelefonált, hogy írat gyógyszert, meg hogy én is ott lennék, így behívtak... :)) A váró tele volt, de szerencsére ennek nagy része gyógyszerre várt, úgyhogy szinte mehettek is rögtön ahogy én bemehettem... viszont az a néhány (kb 3, de nem számoltam) ember biztos szidott, aki elé "eléfurakodtam". Jó, jó... ki szeret várni, de az öldöklő tekinteteket meg a hátam mögött sugdosást sem szeretem, ha rajtam múlik kivárom a sorom... így persze jobb volt.
A lényeg, hogy konkrétan nem tudom mi bajom, mert nem mondta, de nagyon csúnya a torkom, meg az a pici mandulamaradványom ami van az is be van gyulladva, meg a nyaki nyirokcsomók is, abból sugározhat felfelé is meg mindenhova a fájdalom. Adott antibiotikumot, három szemes csak, de ettől szerintem ugyanúgy nagy adag, csak egyben, nem szétosztva, mint az ötnaposok naponta többször...  (Azibiot a neve, soha nem hallottam, nade majdcsak megmaradok, bevettem az első szemet tegnap kb ilyenkor, mindjárt jön a következő.) Most legalább le tudom nyelni, mert ma még hogy lekopogjam nem fájt a torkom olyan szinten, és gyógyszer sem kellett! Este vettem be utoljára Advil Ultra fortét azóta nem kellett. Ki kell bírni, én már csak akkor veszek be fájdalom csillapítót, ha nagyon fáj valami.
Egyébként ég az egész arcom és fáj is nyomásra is kívülről, meg piros is.. meg a szemem is ödémás, pedig lefeküdtem időben, aludtam is, párszor kellett csak a gyerekekhez kelni. Nem tudom, mi okozza, majd mindjárt elolvasom a mellékhatásokat, mert csak átsuhantam rajta, hogy na, a betegtájékoztató fele kb a mellékhatásokról szól. (az antibiotikumé)

Éjjel megint Apa aludt a gyerekekkel, de ma már én fogok, ez nem állapot ami ott megy... nem ébred fel, ha valami van, nem férnek el, Levike folyton ki volt takarózva, akármikor átmentem, amúgyis ide járkáltak fültörlésre, este nem akartak aludni, de nem volt erőm átmenni altatni, mert akkor nagyon fájt mindenem már... gondoltam megoldják majd. :( Pedig mennyivel jobb itt aludni, még ha csak egyszemélyes heverő van is, de az CSAK az enyém, nem túr ki senki, nem térdel/könyököl az oldalamba senki.....  Mindegy, ha már így maradok betegségileg, akkor már mehetek vissza, amikor jött ki rajtam a nátha, akkor se jöhettem át, most már ez ahhoz képest is jobb állapot.

Ma még semmi sem volt az igazi, csak a rosszaság ment, az én türelmem is kevesebb, mint bármikor máskor, csak sírnék legszívesebben egész nap, de az sem jó, mert akkor még jobban fáj az arcom...
Mikor lesz ennek már vége, mikor lesz jobb? Na majd egyszer... csak győzzem kivárni.
Most megyek, Livike már fel is kelt, nem aludt túl sokat... jövök amikor tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)