2012. június 9., szombat

Szombat eddig

Éjjel nem aludtunk valami jól. Levike sokszor volt fent, be volt dugulva az orra, alig kapott levegőt. Ki is szívattam még éjfél előtt, de nem igazán jött semmi. :( Átmosatni nem engedte, ma már annál inkább, rájött, hogy sokkal jobb utána na meg persze meg akar gyógyulni hétfőre, hogy mehessen bölcsibe. :)
Hajnalban már mindketten a nagy ágyon voltak, én középen, Ők két oldalon... :)
6 órakor eljött a reggel, Livike felébredt és utána már vissza se feküdt. Levike még aludt volna és kb fél órát még tudott is, én sem keltem fel csak 6:40-kor, amikor Livike elvégezte nagydolgát és le kellett rendezni. :)
Apa 7 órakor ért haza, én hamarosan mentem a kisboltba, majd öltözés, orrmosás-szívás, és irány az udvar!
8 óra múlt nem sokkal, de már nagyon meleg volt kint. Most is az van, de ahogy olvastam, jön a vihar, szóval délutánra lehet, hogy beszorulunk a lakásba, ha esni fog. :(
A gyerekek úgy összekoszolták magukat, hogy ebéd után - alvás előtt komplett fürdetést csináltunk, mint este.. :D
Van hátul az udvarban 4 db autógumi, azokat előregurigatták, ugráltak bennük meg bele ültek.. szóval megvolt a szutykosság oka.. :))

12 órakor jöttünk be ebéd után, fürdés, orrmosás-szívás és 12:40 körül már aludtak is.
Ennyi van egyelőre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)