2012. június 19., kedd

Ma újra bölcsi - meddig?

Bár már hétfőtől mehettek volna az orvos szerint, mégsem vittük Őket tegnap, mert reggel még eléggé köhögősek, náthásak voltak. Nap közben csökkent, orrot is kevesebbet kellett fújni, a szívóval sem jött túl sok, éjjel is jól aludtak, úgyhogy délután telefonáltam a gondozónőnek, hogy HA minden jól megy, akkor ma visszük a gyerekeket. Ha mégsem, akkor szólok.

A hétfői napról egyébként sokat nem tudok írni, nagyrészt kint voltunk, a délutáni alvás is könnyen ment most, mert a Dédi Mama altatta Őket. (kár, hogy előtte két napig nem....) Így hamar elaludtak. (vagy csak szerencsés egybeesés volt, hogy épp fáradtak voltak, néha nálam is simán elalszanak.:) )
Mamáék is megérkeztek alvás idő alatt, gyorsan hazavitték a Dédi Mamát, majd 17 óra után mentek Veterán klubos gyűlésre. Csak emiatt jöttek egyébként haza hétfőn, amúgy még a munka miatt maradhattak volna egy napot. :(

A délután és az este hátralévő részét hármasban töltöttük, Apa dolgozott, így rám maradt minden. 18 óra előtt már be is kellett jönni az udvarról, mert egyszerűen nem hallgattak rám, hogy ne csinálják azt, amit nem szabad. Idebent se volt jobb a helyzet, rohangáltak, rámoltak, egymást verték, épp fürdés előtt Livike esett akkorát a szoba ajtóban hasra, hogy azt hittem minimum szétment a feje, de csak kicsit lett piros a homloka és a térde, inkább csak megijedt. :(
19:20 körül kezdtük a fürdést, azzal nem volt gond, csak orrot mosni nem akartak.. már sírtam kínomban, hogy ez nem igaz, hogy direkt csinálják, hogy ennyire nem fogadnak szót, és rosszat akarnak nekem.. Erre Levike megszólalt, hogy Ő nem akar rosszat, de nem akar orrot mosni.. Hát mondom muszáj, nem akarás kérdése, ha bölcsibe akar menni és meg akar gyógyulni, ne fájjon a füle, stb.... Nem nagyon hatotta meg a dolog, de azért csak megcsináltuk a mosást..

Livikét vettem ki elsőnek a kádból, gyorsan megtöröltem még a fürdőszobában, majd felöltöztettem, és úgy vittem Levikét is. Orrszívás után - amit jól tűrtek - irány az ágy, mondjuk még vagy kétszer kirohangáltak, hogy megnézzenek ezt-azt a konyhában, nem tudom mi volt olyan sürgős...
Gyorsan megágyaztam magunknak is, először nem feküdtem oda Levike mellé, hátha elalszik úgy is, hogy ha csak a mi ágyunk végére ülök/fekszem, de mégis oda kellett vackolnom, mert nem nyugodott, felült, Livikével incselkedett, aki benne lett volna a játékban természetesen. Végül Livike viszonylag gyorsan elaludt, Levike később, de én is, úgyhogy 22:30 körül ébredtem, amikor Apa hazaért és csörgött valami edénnyel a konyhában... hirtelen azt hittem, hogy Livike ment ki, mert nem láttam az ágyban, közben csak nagyon az ágy széléhez volt simulva, azért nem láttam. :)))

Az éjszaka jól telt, majdnem végig mindenki a saját ágyában aludt, - én is! - Levike jött hajnalban közénk, kért kakaót, majd aludt tovább. 6 órakor viszont már felébredtek mindketten, így én is. :) és kezdődhetett a reggel. Kényelmesen elkészültem legalább, a gyerekek viszont nem akartak öltözni, orrot mosni, szívatni, stb... :( Még Papa is bejött, mert nem bírta hallgatni, hogy kiabálok a gyerekekkel.......amit én is nagyon utálok, de egyszerűen nem tudom másképp csinálni. Utálom a reggeleket, a kapkodást, meg úgy általában azt, ha nem úgy mennek a dolgok, ahogy szeretném. Ma már előre utáltam, hogy lehet, hogy van egy szabad fél napunk és azt takarítással kell töltenem, mert ugye ilyenkor lehet normálisan megcsinálni, ha nincsenek itthon a gyerekek. Holnap már ki tudja, nem szólnak-e a bölcsiből, hogy valamelyik gyerkőccel baj van.. fáj a füle, lázas, köhög, netalántán épp megint megy a bölcsőde orvos és épp nem tetszik valami valamelyik gyerekünkön és kitiltja. :(( Persze az esély megvan a vissza esésre, mivel 100%-ig nem gyógyultak még ki a takonykórból, de ha azt várnám, hogy makk egészségesek legyenek, akkor soha nem vihetném Őket. :(
Mellesleg épp mondta egy anyuka, hogy bár behozta a gyereket, de várja, hogy szóljanak még délelőtt, hogy beteg, mert eleve úgy vitte... gondolom muszáj volt, mert dolgozott... vagy kitudja. :( Amúgyis mindig taknyos szinte az összes gyerek, kinek épp milyen nyavalyája van, szedi össze a többi is. :(
Viszont ezt a júniust jó lenne kihúzni valahogy már betegség nélkül, mert júliusban egyébként is szünet van a bölcsiben, nem mehetnek, legalább még ezt a pár napot járhassanak, csak tartalmasabb, izgalmasabb ott, mint folyton itthon. :(
Megvolt a takarítás, pakolászás, mosni is kellene, azt hiszem hozzá is fogok, pedig már nem sok idő van és mehetünk a gyerekekért. (van amit kézzel praktikusabb mosni, mert a gép nem viszi ki pl a zoknikból a koszt, tekintve, hogy néha abban, papucs vagy szandál nélkül szaladgálnak ki az udvarra. Na meg homok, föld és miegymás is van mindig a zoknijukon.... :(
Ma is nagyon meleg van, de gondolom ezzel nem mondok újdonságot, az ország nagy részén hőségriasztás van érvényben, azért jó... nemrég a vihar riasztásokról meg a sok esőről szólt a hír, most meg a kánikula... Nagyon cifra egy időjárás van mostanában. :((

Azt hiszem hirtelen ennyi, jövök amikor tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)