2012. március 22., csütörtök

Szerda folytatás és a csütörtök eddig

Lehet, hogy mire belejönnék a napi szintű írásba - mivel bölcsiben vannak a gyerekek, és legalább erre van egy kis idő - , már zökkenhetek is ki, és megint jöhet a betegséges időszak. :(
Készenlétben vagyok, hogy bármikor hívnak a bölcsiből... igaz, reggel nem volt láza Livikének, de a torkát fájlalta, ami lehet sima meghűlés is, hogy pl itthon az udvaron szaladgált és hirtelen ivott valamelyik nap is, szóval nem tudom mi ez már megint, de estére 37,5 volt a hője, 20 órakor meg már 38, éjjel nem volt semmi gond, reggel is 36,2 volt csak, jó volt a kedve, tehát elvittük bölcsibe a gyerekeket.

Tegnap egyébként el tudtam végezni amit akartam, voltam boltban, takarítottam, főztem pirított tarhonya levest is, mostam két adagot - vagyis a gép mosta... - , úgyhogy szépen eltelt az idő, hogy már mehettünk is a gyerekekért a bölcsibe 14:40-kor Apával.
Rendben volt minden, voltak kint, ettek, ittak, aludtak, legalábbis a gondozónő nem mondott semmi különöset, bár Ő nem is szokott máskor sem, ha nem kérdezem. (a héten az Ági a délutános, Ő eddig sem volt annyira közlékeny, persze ha valami extra volt akkor elmondta, de hogy ettek-e, vagy volt-e kaka csak akkor mondja el, ha kérdezem...)

Itthon megint nem akartak bejönni átöltözni, Livikét Apa nyerte meg magának, ki is fogta a jó hisztijét... nagy nehezen át lett öltöztetve, Levikével nem volt gond, mehettek kifelé az udvarra. Pedig tegnap megígértem, hogy nem mehetnek ki, mert alig lehetett beimádkozni Őket, de hát azért mégiscsak jó idő volt, nem is tűrték volna meg magukat idebent....
17 órakor kezdtük pedzegetni a bejövetelt, nagyjából megint 17:20 volt amikor leülhettem végre, de addigra túl voltunk a szintén hisztis Livike levetkőztetésén, átöltöztetésén, Levike is ellenkezett, semmi nem elég, nem akartak még bejönni. Az idő pedig vészesen hűl már ebben az időben.... :(

Nem volt semmi extra a nap hátralévő részében. 19 óra körül jöttek Mamáék, akkor értek haza Pestről, majd 19:30kor kezdtük a fürdést, akkor tudott Mama nagynehezen kimenni, Levike még sokáig kiabált utána a fürdőkádból.... :(
A fürdés rendben ment, az elalvás is viszonylag hamar megtörtént, Levike fél óra alatt elaludt, Livike nyűglődött kicsit, fel-fel sírt, közénk jött, ott is aludt 4 óráig kb, majd kért tejet és önszántából ment a "gyógyiágyikó"-jába. :) 5:55-kor ébredt Levike, - ma is, mint tegnap:D - és már nem is aludt vissza.. tej, hempergés, stb...

7:20-ra már készen is voltak a gyerekek, én csak utána öltöztem fel, még Livikének meg kellett csinálni a haját, gyorsan telt az idő, 7:40-kor indultunk el. Mindketten vinni akarták a motorjaikat, hát egye fene, vigyék.. Levike olyan gyorsan ment, hogy szaladnom kellett mellette, rossz volt nézni, ahogy haladt... :) de legalább nem kellett cipelnem.
Haza felé is majd motorral jönnek, mert ott kellett hagyni, nem engedték, hogy hazahozzuk a motorokat, pedig van ott vagy 20 :)

Itthon nem igazán csináltam ma semmit eddig, pedig lenne egy csomó vasalni való...
13 óra körül elmentünk Mamáékkal egy menüt enni, ezt a bejegyzést is már csak pár sorral feljebb írom most, a többit még előtte írtam.. :)

Hamarosan mehetünk a gyerekekért, gondolom most is kint lesznek még egy ideig, jó idő van, képtelenség bent tartani Őket, csak ugye ne lenne az a hiszti a bejöveteleknél. :(
A bölcsiből eddig nem hívtak, ezért remélem, hogy nem volt láza Livikének ébredés után... hamarosan megtudjuk, hogy is érezte magát ma. Hátha este sem lesz már és csak tényleg egy kis meghűlés az egész... majd adok Neki mézet, nem tudom torokfájásra mit szoktak adni ilyen kicsi gyerekeknek...

Ennyi lenne hirtelen, be is fejezem, amíg tudom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)