2012. március 11., vasárnap

Helyzetjelentés

Úgy látszik a napi, részletes bejegyzéseimnek ezennel annyi, ha nem írok minden nap, utólag már nem tudom úgy leírni az eseményeket. :( Talán sokat nem is veszít vele senki, nem túl izgalmasak a napjaink, csak így meg elég kevés bejegyzés születik, néha egy-egy "életjel" és kész...
Majd egyszer, talán még visszajön a kedvem a napi szintű, napló szerű íráshoz, most egyelőre maradok így...

Csütörtökön Mamáék későn értek haza, a fürdetést is egyedül csináltam, de nem volt semmi gond. Az esti elalvásnál kellett volna belőlem még egy, mert mindketten azt szerették volna, hogy melléjük feküdjek, de a végén csak sikerült elaludniuk. :)

Pénteken és szombaton Apa szabadnapos volt. Nem mintha így sokkal könnyebb lett volna a gyerekekkel, ha igazán beindulnak, elég nehéz Velük. :(
Levike mostanában nagyon durva, ha valami nem úgy van, ahogy Ő azt elképzelte, akkor dobálózik, csapkod, mérgelődik, ami a keze ügyébe kerül azt elhajítja. Ha az épp a támlás szék a konyhában, akkor azt. :((

Betegség terén elég jól állunk, már Levike is alig náthás, szörcsög, de azt amúgy is szokott, ha nem beteg...kevés váladék jön már orrszívóval is.
Nekem is javul már a hátam, hőemelkedés már pár napja egyáltalán nincsen, gyógyszer se nagyon kell már, de pl az este vettem be, mert már nagyon fájt a hátam, mondjuk vasaltam két és fél órán át, annál meg egyébként is meg szokott fájdulni, ha alapban semmi baja. :)

Pénteken délelőtt voltam a bölcsiben, aláírtam a papírokat, amit kértek... Ez a megváltozott térítési díjakról szól, most 658 Ft / fő / nap a gondozási díj + étkezésí díj egyben.
Kérdeztem, hogy állnak betegség terén, meg hogy mit mondott a fülész doktornő, hogy ne menjünk még ha lehet a jövő héten sem, hadd erősödjenek meg a gyerekek. Mondta, hogy jobb is, hatan vannak összesen a csoportban, dúl az influenza és szövődményei, kötőhártya gyulladás is van, meg egyebek, és amúgyis a jövő hét csak három napos a március 15 miatt...
Várja már a gyerekeket, adjam át, hogy puszilja is Teca néni.. :)) Átadtam, de nem nagyon hatotta meg a gyerekeket a dolog, egyelőre hallani sem akarnak arról, hogy bölcsibe kellene menni, nem akarnak... na majd meglátjuk, hogy elölről kell-e kezdeni a beszoktatást, vagy szépen ott folytatják, ahol abbahagyták.
Hétfőn vagy kedden majd be kell mennem reggel befizetni az elmaradt díjakat, bár februárban alig jártak, de 7 nap azért volt... mivel előre fizetés van, lehet, hogy ezt le is fogják vonni, ezt nem tudta megmondani a gondozónő, meglátjuk majd...

Nem nagyon tudok most mit írni, a gyerekek alszanak, úgyhogy addig még kicsit nézelődök a neten, pedig mindig lenne mit csinálni, csak épp kedv kellene hozzá... :)

Jövök, amikor tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)