2012. április 26., csütörtök

Pocsolyába léptek... :)

Na nem volt ez akkor annyira vicces, de azért leírom az utókornak. :)
Tegnap már reggel is esett az eső, szemelt csak, így Papa kérdésére, hogy autóval menjünk-e a bölcsibe vagy gyalog esernyővel, természetesen az utóbbi volt a válasz a gyerekek részéről. Mi más.. :)
Végre felavathatták a bőven húsvét előtt kapott esernyőiket. :)
Akkor még sikerült nagyjából kikerülni a tócsákat, vizeket az úton, na meg gumicsizmában voltak, így túl nagy kár nem esett, viszonylag szárazon értünk a bölcsibe.
Haza felé viszont...!
Nem vittük a motorokat, pedig utólag belegondolva jobb lett volna. (vagy ki tudja, lehet, hogy akkor azzal gázolnak bele a vízbe és nyakig lettek volna vizesek... )
Közvetlen a sarkon van egy elég mély kátyú, amibe minden tiltás, kérés, már kiabálás ellenére is, Levike egy-az egyben beleszaladt, hosszába, végig! Derékig lett "csak" vizes! Utána hisztizett, hogy még bele akar menni, nem akart haza jönni, végig ordította az utat, ami amúgy két perc sincs, most volt vagy 5, Apa harcolt Vele. :( Én Livike után futottam, mert mikor meghallotta, hogy van itthon eper, azonnal szaporára vette és nem érdekelte már a víz, pedig előtte Ő is bele akart ám menni! :)
A hiszti még itthon is tartott, de már olyan szinten, hogy szerintem Levike maga sem tudta már, miért is kezdett bele. :(
Nem akart bejönni, átöltözni, pedig még a harisnyája is vizes volt, nem tudom a csizmában hogyan, szerintem megizzadt, mert abban voltak kint. (délután is ki szoktak menni az udvarra a bölcsiben, ha olyan az idő... gondolom délelőtt az eső miatt nem voltak, csak délután valamennyit...)
Itthon már nem mentünk ki, mert sár volt még...

Gyors átöltözés, nadrágmosás, stb... elég hamar megnyugodott Levike, nézte DVD-n a Kisvakondot, már én kezdem unni, mert három napja egy lemez van benne és mindig elölről kezdődik. Tényleg, ha ezt befejeztem ki is cserélem egy másik Kisvakondra, hogy ne ugyanaz menjen már ma is, ha esetleg néznék.. :D

A délutánt általában végig szokták enni, mert valamiért mindig éhesek. Nem esznek eleget a bölcsiben?
Livike bevágta a 10 szem eper kétharmadát. (jó nagy szemek voltak.),majd Papa hozott aludt tejet, abból is evett, Levike evett csirkepörköltöt, Livike inkább csak tésztát, a húst kiválogatta... :)
Egy két Pilóta piskótatallér is becsúszott, meg ha nem vigyázok akkor egyéb édesség is, mert hamar kiszúrják a szekrényben....

Fürdés időre teljesen megkergültek. Szaladgáltak, egymást lökték fel, egyszerűen nem lehetett bírni Velük. :(
Persze a vége általában sírás, most is az lett, Levike úgy esett el, hogy megütötte az arcát, még reggel is lehetett látni a nyomát. Majd még azt hiszik véletlen, hogy megvertük. :(((

20:30-ra azért csak sikerült megfürdetni Őket, 21 óra körül már aludtak, természetesen megint elaludtam Levike mellett, 1:30 körül jöttem ki még elmosni a cumisüvegeket meg ami még maradt a vacsorából mosatlan. :(

Megint Livike ágyán aludtam, mert az én helyemen Ő aludt, később Levike is odavackolt Livike és Apa közé.

Reggel én keltem időben, a gyerekek viszont még 7:10-kor is aludtak, hiába vittem be a kakaót, majd Apa is bement és végül Ő ébresztette fel az aprónépet.. :)
7:25-kor még pizsamában voltak, kezdtem ideges lenni, hogy nem érünk be a bölcsibe, de végül azért sikerült normális időben beérni. (7:55  :D )

Lassan lehet menni értük, Apa dolgozik, Mamáék a városban vannak, lehet, hogy megint Ők hozzák majd kocsival a gyerekeket, még nem hívott Mama, hogy hogy legyen, haza érnek és gyalog megyünk, vagy mi lesz...

Kezd megint elborulni az ég, pedig eddig nagyon jó idő volt ma. Biztos sokat voltak ma kint, talán fogyott valami kevéske a fölös energiájukból.. :))

Megyek is, ahogy tudok jelentkezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)