2012. április 28., szombat

Itt a nyár..! :)

Legalábbis mutatóba már kaptunk belőle ma és tegnap, még erre a pár napra ilyen meleget jósolnak, utána meg ki tudja... Pont ma mondtam Papának, amikor a meleg udvarról bementünk a 21 fokos lakásba, hogy ezt sem gondoltam mostanában, hogy jól esik arra bejönni, hogy hűvös van! Nem mellesleg, Náluk egész télen nem volt 21 fok bent, most meg jól esett. :) Nálunk 22,9 fok volt most mielőtt lefektettük a gyerekeket. Este is 20,8-ra hűlt le csupán, természetesen a fűtés egyáltalán nem ment este és éjjel sem. :) Biztos lesznek még hidegebb idők, nem félek én attól, hogy innentől kezdve kánikulában kell éljünk, főleg amíg legalább a gyerekeknél nincsen sötétítő függöny. (folyamatban van, május 8-án lesz kész a varrás). A folyosóra is kellene, mert igazából ezt süti nagyon a nap, itt van csupa ablak, de azt majd később, ha gyűlik némi pénz....

Tegnap a bölcsiben rendben volt minden, Levike is bugyiban volt már második napja, bár el még pelenkában vittük, valamikor levették Róla és utána már egész nap bugyiban volt itthon is. Lehet, hogy Nála most indult be igazán a dolog, már szól pisinél is itthon is, de azért most a délutáni alváshoz adtam rá pelust, ennyire még nem vagyok bátor.. :D Livikén nincs, csak éjjelre...
Apával mentünk értük 16 óra körül, Livike már pityergett, várta nagyon, hogy mikor megyünk már, meg a játszótérre akart ismét nagyon menni. Mentünk.. pedig azt terveztem, hogy majd a másik kapun megyünk ki, ami a másik kis utcára nyílik és akkor elkerüljük a játszót... nem lehetett. :( Bementünk, csúsztak párat, persze a homokba... nade most mit tudok tenni? :( Ezzel jár, nem tudom elkerülni, hogy ne homokozzanak....
Kb 20 percet voltunk, majd hazajöttünk azzal, hogy inni kell meg enni, stb... a bölcsiben biztos jól megszomjaztak, mert szerintem uzsonna óta nem kaptak inni, kint meleg volt, totál le voltak izzadva. :( Itthon is nagyon melegük volt, ittak ezerrel, ettek kiflit, majd sült halat is, telt az idő...
Ügyesen pisiltek-kakiltak bilibe, azóta is rendben megy ez a dolog.
18:40 körül jöttünk be, kicsit nézték a Kisvakondot, - kicsit tovább, mint szerettem volna - és 20:15-kor már hozzá is tudtunk kezdeni a fürdéshez.

Elég hamar elaludtak, én is, Livike 23 óra körül nagyon sírt, éjjel is volt fent, nem jöttünk rá, mi baja volt, de köhögött párat meg szörcsögött is az orra,  - ma is - úgyhogy necces a jövő heti bölcsibe menetel. :( Bízom benne, hogy helyre jön szerdáig....  Vagy addigra megy bele igazán? :(

Reggel már 6:15-kor ébresztőt csináltak a gyerekek, egy előnye volt, korán mentem a kisboltba és volt minden péksütemény, ami máskor 8 órakor már nincsen. :)
8 órakor már kint voltak az udvaron, ettek, játszottak, Apa 10-re ment dolgozni, 9:30 körül pedig Helgáék tettek villámlátogatást  - tényleg csak 1 perc volt! - de remélem hamarosan több időre is el tud jönni. :)))
10 óra körül már annyira meleg volt kint, hogy a gyerekeken csak ujjatlan trikó és bugyi volt... na meg zokni és cipő, mert papucsokkal még mindig hadilábon állunk... Livikének pénteken vettem egyet, klumpa szerű, "színű" (rózsaszín), de kicsit nagy, meg amúgy is a bölcsibe vettem alvósnak, mert kérték, hogy arra is legyen egy külön váltócipő/papucs, amikor délután kint alszanak, hogy ne a benti cipőben menjenek ki.

12 órakor már ebédeltünk, Papa sütött kint bográcsban csirkecombot és krumplit, most pedig már a birkapörkölt készül. Nincs semmi apropója, csak úgy gondolta, főz ilyet... Nekem fura, mert birka eddig ballagásokon, lagzikon meg esetleg nagyobb név- vagy születésnapok ünneplésekor volt... :) Igazából nekem mindegy is, hogy van, vagy nincs, mert nem szeretem, de ez ugye én vagyok... a gyerekek attól szerethetik, nem is akarom én azt, hogy olyan finnyásak legyenek, mint én, de azért a zsírt meg a kövéret se egyék, mint pl az apjuk szokta.. :D

12:20 körül aludtak el, Livike 14 órakor kelt, Levike még alszik... Lassan biztos ébred Ő is.
Megyek is ki, mert ezt elkezdtem írni még alvás alatt, de félbehagytam, gondoltam gyorsan beszaladok és befejezem... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)