2012. április 24., kedd

Megint itt vagyok. :)

Tegnap óta mindketten újra járnak bölcsibe, eddig rendben volt minden. Tegnap mondta a Teca gondozónő, hogy vigyünk a Livikének bugyit, mert úgy látja, hogy szinte mindig száraz a pelusa, megpróbálná. Mondtam, hogy itthon már jópár napja nappalra egyáltalán nincs rajta pelenka, még a délutáni alváshoz sem, egy-egy becsurranáson kívül eddig nem volt baleset. :) Így ma reggel már bugyit kapott itthon, body helyett a blúz alá ujjatlan pólót, trikó híján.. ugyanis nem találok a boltokban normális, lányoknak való atlétát... van, de vékony pántos, félek, hogy rövid a pántja és felhúzódna az egész, nem lenne kényelmes. Egyelőre jók a kis nyári pólók is alulra. Hamarosan úgysem kell felé majd másik blúz, ha jó idők lesznek. :)
Mivel a tavaly nyáron vett bugyik eléggé leamortizálódtak, pedig alig voltak használva - akkor párszor - , tegnap elindultam, hogy vegyek új bugyikat a Lánynak. Vettem is, 2-3 éveseknek valót, mert annak a mérete egyezett meg a mintával. (vittem egyet, ami jó). Na igen.. három darab van egy csomagban, ebből egy volt olyan méretű, a másik kettő kisebb! Épp, hogy csak jó! :( Namost... gondolom nem nagyon mérettartóak ezek a holmik, így valószínűleg nyúlni fognak. Meglátjuk. A háromból egy ugye rajta van, egyet bent hagytam a bölcsiben tartalékba egy harisnyával egyetemben, így egy maradt itthon az új garnitúrából. Ezért ma megint bementem ugyanoda és vettem két újabb hármas csomagot, de már a 4-5 éveseknek valót. (vittem ma is a mintapéldányt:D) Azt hiszem ezek sem egyformák, van nagyobb is, meg olyan is, amit tegnap vettem, meglátjuk, majd melyik hogy áll meg Livikén. Kimostam mindet, tele a radiátor.. :) (fűtés úgyis csak estére lesz, reggelre csak megszárad, bár már csak fürdés időben megy a fűtés...) Ki most nem akartam teregetni, mert ennek a hat bugyinak minek vigyem ki a szárítót, meg a szél is nagyon fúj, szóval jól vannak ezek most itt bent. :) A lényeg, hogy ha ma is azt mondják, hogy rendben volt minden, akkor talán már elmondhatjuk, hogy Livike nappalra szobatiszta lett! Meglátjuk... Levike még mindig ott tart, hogy legtöbbször szól, kakánál már mindig, pisinél csak ha kérdezzük és épp kell, akkor pisil... ma reggelre is annyi pisije volt, hogy átázott, a pizsama nadrágja és a bodyja is olyan lett.. kétségbeesve kérdezte, hogy "miért vizes itt?" Pff.. :)

Levikének be nem áll a szája. De tényleg! Ébredéstől elalvásig dumál! :) Ma is azzal kezdte, miután Apa kijött kakaót csinálni, - úgyis fel akart már kelni.:D - , hogy elmagyarázta Livikének a dolgot: "Apa kiment kakaót csinálni, behozza, megisszuk együtt, utána megyünk bölcsibe motorral." :) Az öltözködést kihagyta, na igen, azzal megy el sok idő, meg azzal, hogy ülnek a bilin és szórakoznak, még jön pisi, még jön kaki, utána még inni akarják a kakaót, csak öltözni ne kelljen. :) Nem baj, igyekszünk azért nem utolsóknak beesni a bölcsibe, ha már itt vagyunk a szomszéd utcában. 60%-ban így is 8 óra előtt pár perccel érünk oda. Vagyis akkorra öltözünk át, kezet mosnak, ahol szintén elszöszmötölnek csomó időt, mert minden létező szappannal kezet kell mosni, többször is, nem baj, hogy mások is jönnének és nem kellene elfoglalni a két kézmosó mindegyikét nekünk. :D

Az éjszakai mi ágyunkban kikötés még mindig aktuális sajnos. Este én szokás szerint elaludtam Levike mellett, majd épp fent voltam, amikor láttam, hogy Livike csendben felül, áthajítja a cumisüvegét a mi ágyunkra, átdobja a kispárnát, majd a másik kispárnájával együtt odavackol az ágy végére. :) Vagyis csak ment volna, de rájött, hogy én nem fekszem ott, ekkor kétségbeesetten keresni kezdett, jött ki a konyhába, hogy hol vagyok, pedig ott voltam, csak ugye nem ott keresett Levinél... :) Mivel jól elfoglalta a helyemet, meg nem is volt most nekem kényelmes nyomorogva feküdni - mikor az, de ilyenkor főleg nem jó, amikor épp meg van... - így én átvackoltam a Livike ágyába, ott aludtam. :) Levike is a mi ágyunkban kötött ki valamikor később, mert reggel már ott volt. Nem tudom erről hogy fognak leszokni, mi lesz, ha egyszer majd mi átköltözünk a másik szobába aludni, akkor majd oda jönnek éjjelente? Meg fogják-e valaha szokni, hogy külön szobában aludjanak tőlünk? Lehet, hogy túl késő már és várhatunk pár évet még, mire eléggé felnőnek ahhoz, hogy ne féljenek egyedül, meg egyáltalán megértsék, hogy kinek hol a helye. :(

Nem jut most hirtelen más az eszembe, lenne mit csinálni, csak épp kedvem nincsen semmihez. :( Megint van vasalni való is, a szobában a polcokon is rendet kellene tenni, mert tegnap ugyan kitakarítottam a lakást, de ott még megmaradt a kupi. A ruhákat is selejtezni kellene, amikor nincsenek itthon, és ugye nem szokott hosszú távú lenni a bölcsibe járás, biztos megint beteg(ek) lesz(nek) hamarosan, mint mindig. :(
Szóval lenne mit tevékenykedni...  valamit majd elkezdek. :)

Jövök, amikor tudok, nem jó ez így, hogy este Levikét altatva mindig elalszom én is, utána hiába ébredek fel, már nincs kedvem kijönni a géphez...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)