2012. február 2., csütörtök

Újra bölcsi. :) - csütörtöki összefoglaló

Éjjel minden rendben volt. Levike 6 órakor jött közénk, kért tejet, már a reggeli adagot adtam. Meg is itta szinte mindet, majd még vissza aludt.
Nem volt beállítva a telefonom, úgy voltam vele, ha időben kelünk és úgy látom, hogy mindketten jól vannak, akkor megyünk bölcsibe, ha nem, akkor maradunk.
7:15-kor arra ébredtem, hogy valami zaj, kopogás féle jön a konyhából. Felnéztem, láttam, hogy Livike ágya üres, na mondom akkor Ő alkot már valamit... Bent kuporgott a konyhaasztal alatt, egy tekercs dobozragasztó volt nála, amin már alig van, de nem is csinált vele semmit, csak rátette a végét az asztal lábára és húzgálta. :)) Amikor meglátott, közölte, hogy "kakiltam pelusba" Na.. mondom hogy lehet? Hát Te már a WC-be szoktál kakilni! Gyerünk csak, nézzük meg!
És valóban nem volt kaka, pisi viszont rengeteg! A WC-be sem kakilt, pedig percekig ült rajta.
Közben jött Papa, hogy akkor megyünk, vagy nem, mi lesz. Mondtam, hogy hát Levike meg Apa még alszanak, már 7:20 van és még sehol nem vagyunk, én sem öltöztem még fel, stb... Megtudjuk, ha felkelt Levike is, hogy mennyire náthás még.
Felkelt, Papa óvatosan felébresztette. Jó kómás volt még egy ideig, de jó kedve volt, örült, hogy megyünk bölcsibe, Papa öltöztette, meg is pisiltette a WC-be előtte. :)))
Kiszívattam az orrát, alig jött valami.. Na mondom akkor gyerünk, még épp odaérünk, ha sietünk és akkor reggelizni is tudnak még.
Odaértünk. :))) Még volt, aki akkor jött, pedig már pont 8 óra volt. Szerencsére nem veszik olyan komolyan a dolgot, meg a házirend szerint amúgyis 7:45 és 8:30 között nem lehet menni a reggeliztetés miatt, akkor mi mindig késünk, mert általában 50 körül érünk oda. :D (a legtöbben akkor mennek...)
Mindketten szépen, ügyesen vetkőztek, kezet mostak és mentek is be.
Ahogy láttam elég hiányos volt a létszám, kb hatan ha voltak...
Délután még az is kiderült, hogy a másik csoportban van - vagyis remélem, hogy most nem voltak ott -  két bárányhimlós gyerek is. Na, azt remélem meg fogjuk úszni, hiszen a mieink születésük után nem sokkal már átestek a himlőn. Remélhetőleg nem valami mutáns vírus, ami ugyanúgy fertőzi majd Őket is. :((

Papával még elmentünk a kisboltba, majd itthon 11:30-ig nem igazán csináltam semmit...
Mamának hordtam be mér ruhákat, amik nem kerültek be még az építkezés előttről... válogattuk, pakoltuk őket.. :)
Apa délre ment dolgozni, Ő addig pihent, DVD-ket nézett...
12 óra után csak rávettem magam, hogy kitakarítsak, ha már egész héten azon nyávogtam, hogy nem tudok normálisan porszívózni és felmosni a gyerekek miatt. :)))
Főleg az utóbbit nem lehet megcsinálni.. max alvás időben, de az meg ugye nem is mindig jön össze...

14:45 körül Mamával mentünk a gyerekekért. Nagyon hideg volt már akkor is, meg mondjuk egész nap.. kocsival mentünk.
Minden rendben volt a gyerekekkel, Livike ette meg csak az ebédet, - finomfőzelék, ha jól emlékszem - , de az uzsonnát jól ették. Aludtak is, Livike pedig épp akkor kakilt, amikor mentünk. :)
Voltak a sószobában ma is, utána kezdett Levikének nagyon megindulni az orra, sokat kellett fújni, de szépen kifújta, azt mondta a Teca gondozónő.
Itthon egyből ki is szívattam, fújni is kellett, de Livikének is csillogott délután, pedig neki napok óta nem volt olyan, hogy folyjon az orra. :( Lehet, hogy rosszat csináltunk, hogy nem maradtunk még a héten itthon?:( Most már mindegy, holnap menni kell, ha csak nagyon rosszul nem lesznek... persze azért ha ömlik a trutyi az orrukból, akkor nem visszük, reggel majd az orrszívás meg az általános hangulat határozza meg, hogy mi lesz. Mindenesetre a terv a menetel, a többi majd kiderül.

Mama szinte végig itt volt délután és este, miután haza értünk akkor vagy fél órát nem volt itt, de a gyerekek ki is használták, hogy csak én vagyok.. az nekik azt jelenti, mintha senki nem lenne itt, nem kell szót fogadni, nem kell jónak lenni, csak rosszalkodni, ellent mondani, velem direkt kitolni kell. :((((

Mama volt a kisboltban, hozott kenőmájast, kiflit, sajtos kiflit, kenyeret, tejet.
Egyből ettek is, bár ekkor kb 16:15 volt, addigra már éhesek lehettek attól a kis uzsonnától, amit a bölcsiben megesznek. Levike egy egész kiflit megevett májassal, Livike egy felet. Megettek még három mandarint, megittak egy csomó teát, szóval elvoltak.. Levike még sajtos kiflit is evett, Ő már nem is evett utána semmit. :))
Livike még 18:45 körül mondta, hogy éhes, de nem kellett se kalács, se semmi, de tojásrántotta az igen. :) Csináltam is négy tojásból, egy pici hagymát is vágtam alá, hogy ne csak natúr legyen. Livike be is vágta, szerintem egyet ehettem meg én belőle, bár azt azért hozzá kell tenni, hogy nem óriás tojások voltak, de akkor is.. elég sok volt. :)))

A fürdést 19:15 körül kezdtük, még volt előtte orrszívás is, minden rendben volt. Papa is befutott épp törölközésre. :)
Mama maradt altatni, elég sokáig kellett most maradnia, kb fél órát, mire Levike is úgy ahogy elaludt.. még nem teljesen, de már ki lehetett Tőle jönni.
Azóta nyugi van, Livike volt fent az előbb, vagy legalábbis kiabált valamit, biztos álmodott...

Ennyi lenne mára, remélem az éjjel nyugalmas lesz...
Holnap jövök, vagy amikor tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)