2012. február 20., hétfő

Megvan! Megtaláltam! Éljen a tárolt változat!:D Gyorsan újra kiposztolom, amíg megint el nem tűnik! :)

Valahol ott tartottam, hogy szombat délután aludtak a gyerekek. Ugye? :) Nos.. hamarosan Papa lejött a gyerekekre vigyázni, mi pedig Mamával elmentünk a Tescoba, hogy a gyerekek tőlünk is kapjanak már valami ajándékot, amiről akkor még fogalmam sem volt, hogy mi is legyen. Nem vagyok nagyon otthon a játékokban, mindennél azt nézem, hogy mire tudják használni, mármint, hogy pl verekedni, szétszedni, nem arra, amire eredetileg szánták... Sajnos majdnem minden játék olyan, tehát "veszélyes". Hiába van szép fakirakó bőröndben, ami még kreatív játék is lenne, ha ez még nekik életveszélyes, mert dobálnak mindent, verekszenek vele... A lényeg, hogy közel három órát töltöttünk el az üzletben, persze néztünk mást is, nem csak játékokat, de a végén lett ajándék: játékkonyha. Kettő! :D Mert ugye úgyis ugyanaz kell mindkettőjüknek. (egyébként így is, hogy minden egyes kis hozzávalóból duplán van. Pl csésze egy szettben 4 db van, így most van 8 db, de Levike néha fogja magát és elharácsolja az összeset.. ugyanígy az edényekkel, mindennel.... )
Zenél, ha bekapcsoljuk a tűzhelyet, meg akkor is, ha kinyitjuk a vízcsapot. Próbáltak valami hasonló hangot beletenni, mint amit valójában ad a sülő hús és a folyó víz... :) A sütő is világít és csipog.. Hát most mit csináljunk, ha még mindig az ilyen játékok kötik le Őket? :) Amúgy a sok kiegészítő miatt elég jól elvannak vele, főznek, hozzák a kaját, a teát, kávét.. :)) Ha beindulnak és dobálni kezdik a cuccokat, az más kérdés, de eddig jól elfoglalták magukat. :) Mamáéktól egyelőre kaptak két kicsi pónit, Livikének nagyon bejön, azzal is alszik, sőt a doktornéninek is elvitte megmutatni.. :) Kaptak még két picike babát is, a többit majd a valóságos szülinapjukon kapják, nem akartuk, hogy játékdömping legyen, mint karácsonykor, hogy azt se tudják, mihez nyúljanak.
Volt torta is, két kicsi zsúrtorta marcipánnal bevonva és mesefigurás ostyalap volt a tetején, na meg tűzijáték is.
Képek a Facebookon Mamánál már vannak, most már tényleg teszek fel ide is, mert már én szégyellem magam, hogy olyan rég nem tettem fel képeket. :(
(Vagy majd Mama tesz fel.... :))) (?) )

Nahh.. hogy visszatérjek időrendbe, szombaton Papa elég jól elvolt a gyerekekkel, Livike majdnem végig értem hisztizett! "hol van anyám?" ezt mondogatta.. :D  Amikor megjöttem két perc múlva meg már a nyelvét nyújtogatta rám és nem fogadott szót... ennyit erről a nagy hiányolásról. Ha csak a kisboltba megyek 20 percre, akkor is mindig úgy fogad, ölelget, puszilgat, mintha nem is tudom hol lettem volna... :)

Vasárnap is elég későn ébredtek a gyerekek, meg tudnám szokni..... :) Sajnos szerintem Ők is, úgyhogy mire újra mehetnek bölcsibe megint szoktathatjuk Őket a korán keléshez....
A héten még nem lesz bölcsi, mivel csütörtökön még vissza kell menni a fülész doktornőhöz kontrollra. Gyógyszerezés már nincsen, fülmelegítés, orrszívás, orrsprayzés kell már csak. A bal füle, - amit először szúrt - már egész szép, a jobb is alakul, még látja a nyílást, amit szúrt.. mondtam, hogy semmi nem folyt ki eddig, de azt mondta, nem baj... Nincs láza, nem fájlalja, szóval gyógyulófélben van a kicsi lány... :))
Az antibiotikum körül voltak fennforgások, ugyanis mondtam, hogy szombat este adtam utoljára, akkor telt le az 5 nap. Hát ki mondta azt, hogy csak addig kell szedni? Mondtam, hogy a gyerekorvos. Hát akkor döntsük már el, hogy ki kezeli a gyereket... ha ketten is, akkor beszéljük már meg. Mondtam, hogy de a doktornőt nem lehet akármikor hívni, csak rendelés időben, meg ugye alapban 5 nap az antibio... Nem, szerinte az az általános hogy ha nem mond mást, akkor mindet be kell szedni, addig amíg tart. Én még ilyet nem hallottam.... :( Meg egyébkéntis.. ha pénteken hagyta volna, hogy végig mondjam, hogy mi volt az ügyeleten meg utána a gyerekorvosnál is, akkor biztos szóba kerül ez is, de hát nem lehetett.... sajnos ezt most sem mondtam el neki. :((
Na mindegy, azt mondta reméli nem lesz gond, hogy előbb befejeztük az antibiot... (őszintén.. nem mindegy, hogy 5 nap, vagy 5 és félre elég?? megnéztem, két adagnyi lett volna még belőle, tehát vasárnap estére már nem jutott volna. )
A papírra ráírta. hogy a mandulái közepesen nagyok. Remélem nem mandulagyulladás lesz a következő, elég volt most ez a középfül is.... :(((
A lényeg, hogy végre javul, de azért még csütörtökön rá akar nézni, akkor is a kórházba menjünk délelőtt. Remélem, utoljára!

Még a vasárnapnál tartottam, hogy későn keltek, majd Papa hozta a Dédi Mamákat, volt nagy öröm minden részről! :) 
Ebédeltünk, majd következett a torta, Livike elénekelte még előtte, hogy "boldog szülinaptortát mindenkinek!", ez ugye a Happy birthday dallamára.. :D
Miután befejeztük dilemmáztunk egy sort, hogy mikor adjuk az ajándékokat oda, mert ha kaja után, akkor tuti nem lesz alvás, de mégis odaadtuk.. És tényleg nem lett alvás! :D
Egy perc nem sok, annyit nem aludtak, sőt még este is oda kellett tenni az ágyaik mellé a két konyhát, hogy úgy aludjanak. :))
Sajnos már most van pár eszköz, amit nem találok, úgyhogy még egyel több olyan játék - vagyis kettővel! - lett a házban, ami nekem okoz a legtöbb gondot, hogy folyton keresgessem az alkatrészeket, eszközöket, hozzávalókat.. :D Nem baj.. csak porszívózni ezentúl óvatosan kell, mert van olyan, ami belefér, tehát ha végigmászva, kézzel pásztázva nem találok meg valamit, akkor az a porszívó gyomrában fogja végezni.... :(

Livike egyébként péntek este óta mint a kisangyal, úgy tűri a fülmelegítést, ennek nagyon örülök, már csak az orrszívást meg az orrsprayzést kellene hasonlóképpen tolerálnia....

Ma reggel Livike 6 órakor felébredt, kakaót kért, majd egyúttal a meleg sót is rátettem a fülére sapkába, ezzel szépen vissza is aludt, 8:15-kor ébredt, Levike valamivel előbb, Ő kb 8 órakor... :))
Elkészültünk, Papa közben elment az első címét megcsinálni, mert ugye ez az orvosi vizsgálat nem volt betervezve... 9:45 körül mentünk 10:15-kor már végeztünk is, sokan voltak, de gyorsan kiszórták az embereket, két orvos rendelt párhuzamosan.

Livike felébredt, megyek is.. jövök ahogy tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)