2012. február 18., szombat

Megint itt vagyok! :)

Csütörtök, péntek, szombat eddig...
Livike egész jól van, annak ellenére, hogy pénteken, azaz tegnap este a jobb fülét is fel kellett szúrni. :(
Mentünk a kontrollra, ahol először is megállapították, hogy a bal füle még mindig folyik. Hol? Két napja legalább semmit nem tudok kitörölni, nem folyik ki, csak belül maradt... Már azt hittük meggyógyult. :( Kitisztították, tettek bele valami gyógyszert. Szigorúan és kíméletlenül melegíteni kell, napi ötször, nem elég a két alvás időben rátett meleg só. Meleg, ami Mama szerint langyos, nekem égeti a fülem, a Livikéét is sajnos, melegebbet nem tűr meg, de ez elvileg semmit nem ér. :(( Szóval bekeményítettem, tegnap este óta úgy tűnik Livike is hajlik rá, hogy ébrenléte alatt is megtűrje.
A jobb fülét is megnézték, majd jött az "ítélet", hogy azt is meg kell nyitni, mert nem javult magától... a doktornő szerint azért, mert nem melegítettük eleget. :(
Papával voltunk, Ő is fogta le a Lányt, aki most nem volt olyan kis mosolygós és tűrőképes, de azért csak sikerült megcsinálni. Egy átlag orrszívásnál még mindig nagyobb patáliát csap itthon, mint az orvosnál! Én mondjuk tuti nem tudtam volna lefogni....
Azért meg lett dicsérve, kapott egy halom matricát, egyből két lufit is, na meg persze Levikének is hozhatott. :)
A doktornő szerint az, hogy nem fájlalja és mondjuk, hogy jól van, azért van, mert az antibiotikum még tart, de ha az elfogy és nem szúrja most fel, akkor másnapra garantált a 40 fokos láz meg az őrjítő fájdalom, ahogy az a füle kinézett... Hát, Ő látja... Mondta, hogy nem csinálná, ha nem lenne muszáj.
Azt is felajánlotta, hogy hétfőn már a kórházba a rendelésére menjünk, mert az ingyen van, ott is ugyanezt csinálja, hogy megnézi és szükség esetén cselekszik... nem akar ő senkit kizsákmányolni, ezt ezekkel a szavakkal mondta.
Úgyhogy a következő kontroll hétfőn délelőtt 9 és 11 óra között lesz kint a Hetényiben, menjünk a rendelés elejére, a kisgyerekeket előre szokta venni, rengetegen vannak, de nem mindenkit Ő vizsgál, ezt is mondta. Mama szerint nem jó ötlet, mert ott tuti lesznek fertőző betegek is, és még össze találunk szedni valamit.. mert a fül-orr-gége osztály az egyik legdurvább a kórházi osztályok között, azt mondja. Hát nagyon remélem, hogy már nem lesz semmi egyéb betegség...!

Levike továbbra is küzd a náthával, mi meg az utóbbi időben Vele az orrszívások kapcsán, mert már nem olyan lelkes és türelmes, nem tűri addig, mint eleinte.. megunhatta, elhiszem, de rengeteg jön Neki, pedig szintén nagyon sokat ki is fúj zsebkendőbe. Mostanában magának, nem is engedi mindig hogy én tartsam a zsepit, Ő akarja.. na igen, olyankor az egész arca tiszta t...ny. :D

A kedvük amúgy jó, ami kb annyit jelent, hogy rosszak, de nagyon... :( Állandóan egymást csépelik, ha épp Levike nem piszkálja Livikét, akkor Ő provokálja ki.. de akkor utána meg ne szaladjon hozzám, hogy "bánt a Levi!". :)

Ma szép idő van kint, olvad a hó és hideg sincsen, ezért Papa kivitte Őket egy fél órára sétálni, amúgy csak bentről "élvezik" a levegőzést, többször szellőztetünk, olyankor sapka, pulcsi és lehet levegőzni a szobában...

Livike étvágya is kezd visszatérni szerencsére, pedig voltak napok, amikor azt hittem fényevő lesz, a sok gyógyszer miatt viszont ez nem lett volna túl jó dolog...
A gyerekorvos által felírt gyógyszerek közül egyébként felét sem adom, legalábbis nem úgy, ahogy előírta, mert pl milyen már az, hogy estére adjak 6 ml Nurofent meg 12 csepp Fenistilt, mikor az egyik is bőven elég ahhoz, hogy kiüsse.. ?! Reggelre meg 5 félét kellene adni az antibiotikummal együtt, ebből az egyik egy száraz köhögésre való köhögéscsillapító, száraz köhögése meg hírből sincs már, hurutos is csak néha.. szóval azt nem adom... Kapja a Sinupretet, ha fájlalná a fülét vagy láza lenne akkor Nurofent is, de még eddig nem kellett.. ne terheljem már fölöslegesen a kis szervezetét... :(

Ma reggel csodaszámba ment az, hogy Livike 9:20-kor ébredt! Pedig éjjel is aludt, 4 óra körül kért kakaót, majd 6:45-or kérte, hogy feküdjek mellé, mert fél, de utána végig aludt! Levike persze nem... Ő már 7 órakor fent volt, kicsit mellé is odafeküdtem, kicsit még aludtunk, de lehet, hogy csak én aludtam még vissza egy 20 percre, mert utána láttam, hogy pl az ágypárnák meg egyéb dolog szét voltak pakolva a szobában, tehát Levike nem aludt... :)))

Nem tudom én is mikorra megyek már ki a náthából meg a köhögésből, pénteken voltam szerintem a csúcson, akkor még délutánra 37,8 hőt is mértem magamnak, meg egész nap olyan lipántos voltam, jó, hogy Apa itthon volt, tudtam kicsit feküdni is, amit én ugye egyébként nem szoktam nap közben, de másképp nem ment....
Egy Advil Ultra Forte a "lázra" meg este a Neocitran helyre tett, megmaradt a sima nátha meg az időnként előjövő köhögési roham és ennyi... :)

Holnap elvileg megtartjuk a gyerekek szülinapját a Dédi Mamákkal együtt, mert jövő héten, amikor a napja lenne vasárnap, Mamáék nem lesznek itthon, vagy csak délután érnek haza... szóval előre hozzuk, úgy néz ki. :)
Valami úgyis lesz akkor is, de a Dédik nélkül.

Ennyi lenne hirtelen, be is fejezem, mielőtt még felébredne valamelyikőjük aztán megint marad a bejegyzés vagy két napig...

Jövök, ahogy tudok.

2 megjegyzés:

  1. Jobbulást nektek! Holnapra pedig jó ünneplést! Puszi mindenkinek! :-) Helga

    VálaszTörlés
  2. Szia Helga! Köszönjük szépen a jókívánságokat, javulunk,ünnepeltünk,de majd írom. Ha a gyerekek is úgy akarják, akkor most alvás időben sikerül egy újabb bejegyzést létrehoznom.. :) Puszi Nektek is. :)

    VálaszTörlés

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)