2012. február 23., csütörtök

Kontroll..

Kezdem azzal, hogy tegnap délután 3-kor Livikének 38,2 lázat mértem... Kapott Nurofent, el is volt egész jól utána. Éjjel 1 órakor már 39 fokot mértem... megint gyógyszer...
Utána már aludt, bár többször volt fent, sajnos így én is, pedig ittam Neocitrant, mert sehogy nem akarok már kimászni a náthából meg a köhögésből. (hajjajj, azt hiszem most estem csak igazán bele!:(  )

Reggel 9 óra 20-ra értünk Papával a kórházba, furcsamód nem volt csak két ember előttünk... később gyülekeztek az emberek, viszont az asszisztens nem túl kedvesen azt is közölte, hogy a doktornő jelenleg a műtőben van, meg nagyon beteg is, nem is biztos, hogy meg fogja nézni a rá várakozókat. Nagyon jó. :( Kerek egy órát vártunk, Livike nagyon ügyesen, türelmesen ült, már akkor kezdte mondogatni, hogy haza akar menni, amikor épp bemehettünk, Amikor a torkába nézett bele a doktornő, azt nagyon nehezen tűrte, visított, sírt... nem értem miért. :( A fülei rendben vannak, a jobb oldali, amit utóbb szúrt fel, az már teljesen jó, záródott a lyuk, (szvsz fölöslegesen szúrta, semmi nem jött ki belőle... )
A bal füle is jó lesz lassan, enyhén erezett a dobhártya, mondjuk a múltkor az már jobb volt, de úgy gondolja, nem ettől lázas. A torka kissé piros, ami szerinte enyhe torokgyulladást is jelent, mint utóbb kiderült "víruska" okozza. (így mondta:D)
Szóval, hogy kiderüljön, milyen gyógyszert adjon Livikének, még azon nyomban elküldte laborba. Jajj, szegény kicsi lánykám, komolyan én is sírtam, hiszen tudom, emlékszem, hogy féltem én is mindig a vérvételtől, és hogy mennyire fájt... A terhesség alatt változott ez meg, ma már bármikor odatartanám a karom.... Papát sem irigyeltem, hisz' Neki kellett lefognia. Amúgy a laborszobát megtalálni sem volt egyszerű, át kellett menni egy másik épületbe, ott bolyongani egy sort és úgy lett meg...
Szóval Livike, anélkül, hogy tudta volna mi vár rá, bestresszelt, pedig elmondtuk finoman, de ezekszerint nem jól.. azt is elhiszem, hogy már fél, ha orvost lát.... (vagy annak kinéző embert...) Mindegy, túl vagyunk rajta, hárman fogták le, Papa szerint alig ment valami a kémcsövekbe, szerinte semmi, de azért valami biztos, mert meg tudták nézni végül az értékeket.

Hazajöttünk, minden rendben volt, kétszer nekipróbálkozott a kakilásnak a wc-be, reggel is már kétszer, sikertelenül, majd végül sikerült és utána enni is hajlandó volt, Apa csinált rizses husit. Egyébként épp haza értünk, már mehetett is dolgozni.
Még a doktornőhöz visszatérve: végig szájkendőben vizsgált, majd amikor arra került a sor, hogy elmondja a teendőket, levette... akkor meg minek? Amikor mondtam, hogy Livikének volt láza, akkor mellékesen közölte, hogy "hát lehet, hogy azt tőlem kapta..." Pff... hát igen, hétfőn már fertőzhetett, amúgy meg tőlem is kaphatta, mert én is taknyolok már egy ideje, bár én nem tudom hogy épp Livikétől kaptam, vagy máshol szedtem össze, a lényeg az, hogy délutánra nekem is 38 fokos lázam lett, vettem is be Advil ultra fortét, de hamarosan szerintem megint kell, csak teljen le a 6 óra. (négy óra is elég, csak napi háromnál többet nem lehet bevenni) A nátha az nagyon előjött, nem győzöm fújni az orrom, köhögés most nem nagyon van....
Néha a hátam is fáj, nem folyamatosan, amit most nem tudok, hogy a melegfrontra fáj-e, mert szokott, vagy már kezd tüdőgyulladásom is lenni.. vagy mellhártya, mert hátul fáj, nem elöl. Na nem tudom, valami majd lesz. Ha a hétvége után - a frontok elvonulása után - sem lesz jobb, lehet, hogy mégis el kell menjek orvoshoz. :((
Papa is beteg, legalábbis volt láza és meg van fázva, elment az orvoshoz, írtak neki köhögéscsillapító kanalas orvosságot, Voltarent a fájó vállára, valamint egyből antibiotikumot! Hát persze, hogy nem váltotta ki.. vagy legalábbis nem szedi be. Antibiotikum, ukmukfukkra, már megint! (mint múltkor az ügyeleten Levikének....)

Livikével kapcsolatban 14:30-kor lehetett hívni a doktornőt. (jahh.. beteg, de azért bent van ügyeletben!) A laborja rendben van, a CRP-je normális, a süllyedése 20as, nem tudom ez jó vagy sem, de azt mondta nem gond, a többi is jó... tehát nem bakteriális fertőzés, így antibiotikumot nem ad (amúgy jó, mert szombaton szedte be az előzőt.. de akkor is, legalább kivizsgálta!) Így azt mondta, a lázat valami kis víruska okozza, enyhe vírusos torokgyulladása van, orrspray, orrszívás továbbra is menjen, láztalan állapotban fülmelegítés... szóval minden úgy, ahogy eddig, és holnap lássa gyerekorvos, hallgassa meg a hátát....  Ja.. vigyük el, szedjen még össze ott is valami mást, közben semmi baja.... alig köhög, nem zihál.. Levike jobban, de Neki mindig is húzott a háta, mégse hallanak soha semmit benne....

Szóval egyelőre úgy néz ki, Mama van a legjobban talpon, Ő akinek gyengített az immunrendszere... :) Remélem nem kapta el..... :(

A gyerekek amúgy délután nem aludtak semmit, egy órányit ott feküdtem Levike mellett, de mégsem aludt el Ő sem, Livike sem.
17:30 körül bejött Papa, én elszaladtam a kisboltba, majd Mama is jött valamikor fürdés körül, maradt segíteni, de hamar ki is tudott menni, mert elaludtak. :)

Biztos lesz még ébredés, Livikének tuti felmegy a láza még éjjel, pedig jó lenne lefeküdni nekem is, de utána rosszabb felkelni. :(( Bár lehet, hogy megyek hamarosan...csak ezt is meg akartam már írni, mert megint fel fog halmozódni.
Egyelőre ennyi, meglátjuk hogy alakul a hétvége, Mamáék elvileg mennek Salgóakárhova trapisokkal, de ha Papa nem javul, vagy neadj Isten Mama is beteg lesz, akkor nem is mennek, csak szombaton, vagy ki tudja....
Apa pénteken reggelre megy dolgozni, 14-kor végez, de este 10-re be kell menni zárásig.. Szombaton szabad lesz, vasárnap pedig 10-re megy este 10-ig, Nem voltak hajlandóak megadni szabadnapnak, pedig több, mint egy hónapja bejelentette, hogy ez a hétvége is kellene, nemcsak a február elsője.... egyébként akkor is berángatták szombaton, úgyhogy erről ennyit. :)

Nahh.. egyelőre ennyi mára, jövök amikor tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)