2012. február 20., hétfő

Előszülinap, ellenőrzés - zajlik az élet. :)

Sírni van kedvem.... oda lett az egész bejegyzésem, úgy ahogy van!:(( Aki olvasta délután 2 óta, kb akkor írtam meg, az már tudja mi állt itt. Aki nem, annak megpróbálom majd újra leírni.... Hogy miért tűnt el?  Az én hülyeségem miatt! Telefonról megnéztem a bejegyzést, észrevettem, hogy a címben hiányzott egy szóköz, azt akartam kijavítani.. sikerült is, viszont a bejegyzés tartalma nem látszott, azt hittem attól ott van. Mentettem... Eltűnt. :( Sírok.. :(

Egyébként rendben van minden, Livike füle is javulóban, de majd összeszedem újra a gondolataimat. Nehéz lesz, hosszú volt, sokáig írtam... :(((

Jó lenne, ha valahonnan, valahogy vissza lehetne hozni az elveszett tartalmakat... ! 
Na mindegy, így jártam..... 

Ááááá...ahelyett, hogy a javítás miatt is idejöttem volna a géphez és kijavítottam volna, vagy hagytam volna úgy, ahogy van... nem, nekem bele kellett piszkálni! (mérges vagyok! )
Na majd jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)