2012. február 9., csütörtök

Csütörtöki összefoglaló

 Nézzük a mai napot:
Éjjel nagyjából rendben volt minden, a láz értékeket megírtam telefonról.
Ma azért jobbak voltak, mint tegnap, talán azért is, mert ha nem is sokat, de aludtak ebéd után.
Apa délre ment dolgozni, a gyerekekkel játszottunk, mesét néztünk, majd 12:30 körül elkezdtek ebédelni. Előbb nem akartak, hiába kínáltam.
Livike nem ette a sült húst, csak a kukoricás rizst, de a semminél az is több. Levike jobban evett.

13 óra körül aludtak el, Mama volt bent altatni, ha csak én vagyok, lehet, hogy megint nem lett volna alvás. Vagy ki tudja..
Livike 14 óra előtt pár perccel már fent volt, kijött, fájlalta a fülét, de nagyon. :( Láza nem volt... Ráfeküdt meleg sóra kétszer is, először kb 20 percig, majd kevesebb ideig, de nagyon ügyesen tűrte.

15 órakor mértem hőt, 38,4 volt a láza, mivel még mindig fájlalta a fülét, nyűgös is volt, adtam Nurofent. Többek között azért is, hogy este is tudjak adni, ne csússzunk sokat az idővel...

Később már nem volt láza, este sem.
A hasát fájlalta sokszor, ma háromszor is volt kaka, mindig szólt ügyesen, WC-be végezte a dolgát.

Délután és este viszonylag jók voltak, Mama is volt bent kicsit délután is, majd este fürdésre visszajött.
Minden rendben volt.
Levike is kezd náthásabb lenni, remélem nem most akar kezdődni a lázas, fülfájós rész Nála is.... :(

20:30 körül aludtak el, Livike már volt fent, néha nyöszörög, de még nem volt meg a nagy visítós-vergődős műsora... hátha ma elmarad. :)

Ennyi lenne nagyjából mára, holnap jövök ahogy tudok..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)