2009. október 14., szerda

Itt van az ősz....

... és vele együtt a megfázás és a nátha is. :(
De kezdjük az elején, vagyis ott, ahol legutóbb abbahagytam, mivel kb. 1 hét eseményei várnak megörökítésre. :)

Írtam a múlt héten, hogy megoldódni látszik Levi csípéseinek eredete. Végülis félig-meddig így is volt, ugyanis biztos volt szúnyogcsípés is, de valószínű, hogy mégis a sütőtök volt a hibás. Vagy a sárgarépa. Vagy a csirkehús, amit beleteszek, mindenesetre szerda óta nem eszik a főztöm, hanem újra a gyárit (de abban se sütőtököt), viszont nincs is Levin újabb kiütés/csípés. Tényleg kiderülhetne már, hogy mi okozta. Viszont, hogy ne unatkozzunk, van más! (sajnos)

A múlt hét második felében szinte minden nap elég nyűgösek voltak, főleg Levi. de Livi is, saját magához képest legalábbis nagyon, azóta ezt még fokozta.
Levi csípései/kiütései (vagy nevezzük őket bárminek) halványulnak, van, amelyik már nem is látszik, remélem mind el fog múlni nyom nélkül, főleg azért mert az arcán is vannak, nem lenne jó, ha megmaradna a helyük. :(
A fenékpirosság se jött helyre, pedig átmenetileg úgy tűnt, hogy már jó lesz, de nem. :( Nap közben sokszor már szép volt, de estére mindig csúnya lett, néha egész tüzes, nagyon rossz volt még nézni is, meg belegondolni, hogy biztos mennyire fájhat ez Neki. :(
Mivel a Bepanthen nem hozta meg a várt eredményt, újból adtam esélyt a Sudocremnek, hiszen elsőre csak párszor kentem be vele, nem csoda, hogy nem használt.
4 nap használat után ideig-óráig jó volt, de egy tetemesebb mennyiségű termés után mindig megint csúnya volt a feneke, hiába vettem ki rögtön... (Levikénél lehet tudni mikor termel, mert rendesen nyög hozzá:)) ) Így már nem tudtam mit csináljak, hogy már semmi se jó, pedig ezek a krémek mind jók - elvileg - és mégse segítettek....
Mindjárt írom az újabb versenyzőt, "aki" remélem már tényleg legyőzi ezt a gonosz pirosságot!

Szintén úgy szerda körül kezdett Levi tüsszögni, meg köhögni is, - bár a köhögést néha direkt csinálja mert bohóckodik- hétvégére, vagyis igazából szombat éjjelre rendesen kijött rajta a nátha... Alig kapott levegőt, szörcsögött, tüsszögött, nyávogott, nyűglődött, nem volt jó sehogy, nem is akart aludni sem, se rajtam nem volt jó most aludni, se mellettem, a helyén meg főleg nem.. Úgyhogy éjjel óránként keltem hozzá, persze volt, hogy két órán át nem aludtunk, vagy nehezen elaludt rajtam feküdve, de akkor meg én nem alhattam normálisan, mert féltem, hogy leesik.... A helyén igazából úgy 20 órától 23 óráig aludt, utána már kint volt végig...

Vasárnap reggel emiatt nem voltam éppen friss, az eső is esett - amit nagyon de nagyon utálok, bármikor is essen, de ha menni kell valahova akkor főleg! - már azon gondolkodtam, hogy nem is kéne elmenni a bababörzére, de aztán persze elmentünk.
A gyerekeket a férfiakra hagytuk, Apára és a Papára.. :) mi nők, Mama és én meg elindultunk majdnem 8 órakor, hogy áruljunk is pár kinőtt, de jó állapotú cuccot, meg szét is nézzünk, hátha akad valami nekünk való dolog...
A börze elég jó volt, rengeteg minden volt... ruhától a babkocsin át a fürdőkádig, minden... Mégsem sikerült sok mindent vennünk, mert amit igazán kerestünk volna, az hálózsák lett volna, mert ami most van már épphogycsak jó, de inkább kicsi... de sajnos nem találtunk olyat ami méretben is, anyagban is és árban is megfelelő lett volna. :( Találtunk viszont Levinek télire overált, úgyhogy meg már biztos nem fog fagyni :) Jó nagy rá, lehet, hogy még jövő őszre is jó lesz.. bár ezt nem hiszem, mert ami tavasszal annyira nagy volt rá, mint most ez, az most már rá se megy.. :) Nade ha Levinek lett véve valami, akkor Livinek is kell, így Neki meg vettünk egy kapucnis meleg zippzáras felsőt. Hiába jártuk körbe valahányszor az egész területet, egyszerűen nem találtunk semmi mást amit meg lehetett volna venni :( Na mindegy, ez már így alakult. Eladni is sikerült pár cuccunkat, persze összesen kb annyiért tudtunk árulni, mint amennyiért annakidején vettük pl. Livinek a meleg overálját, (ami kb 2szer volt rajta.) de nem is a haszonszerzés volt itt most a cél, hanem az, hogy ne itt álljanak a ruhák. Ez kb ennyi is volt, 12 órakor vége lett, jöttünk is haza. Áprilisban újra megyünk!:) (Sajnos csak egy évben kétszer: tavasszal és ősszel van nálunk ilyen börze, pedig biztos, hogy lenne rá többször is igény...)
Itthon minden rendben volt, a gyümölcsöt is megették, igaz kicsit később, mint ahogy ideje ett volna, de nem baj az.. Levike nem nagyon erőltette meg magát a gyümivel, de azért evett valamennyit, biztos nem érezte magát jól... :(
Egyre jobban bedugult az orra, 5 percenként szívattam, ami sajnos néha csak félig sikerült, mert a porszívó kb 1 perc működés (vagy annyi se..) után mindig úgy gondolta, hogy ő most leáll, és majd kb 10 perc múlva lehet újra bekapcsolni.... Ezt a dolgot úgy oldottuk meg, hogy kölcsönkaptuk Mama porszívóját, az már nem áll le...  Vasárnap estére már Livi is kezdett tüsszögni, kahogni, szörcsögni... Úgy tűnt, szépen sikerült megfázni, vagy elkapni Apától, aki szintén meg van fázva, majdnem mindegy honnan, a lényeg, hogy benne vannak, és ez a nagyon nem jó :(
Vasárnap éjszaka megint többször keltem Levihez, szívattam az orrát, altatgattam..... Mikor végre sikerült, akkor meg Livi ébredt fel. Na ekkor már elég ideges voltam, dehát mit tudtam csinálni, kezdtem elölről azt, amit Levivel.. Sehogynemjó, serajtamsemellettem, stb... Egyszer mégis eljött a hétfő reggel, aminek vasárnap délután már örültem, mert tudtam, hogy akkor már lesz gyógyszertár és orvos is.

Hétfő délelőtt se javult a helyzet, sőt még romlott, mégpedig azzal, hogy már nagyon nehezen tűrték az orrszívást... (mára - kedd - már eljutottunk addig, hogy két emberes feladat lett a szívatás, egyik lefogja, másik szívatja, gyerek keservesen sír, szörnyű :((   )
Előtte pedig olyan szépen állták, Levi pl éjjel még szinte fel sem ébredt, hagyta ügyesen, hogy kiszívassam, és aludt is tovább.. ezzel szemben mára már Ő sem hagyja, már nem lehet közelíteni se felé az orrszívó csövével, már ordít.. hadakozik, kapkod.. Persze hogy akkor fáj neki, mert beleüti az arcát is meg az orrát a csőbe, hiába nem nyomom én bele erősen, ha Ő meg épp ránt a fején egyet és jól megnyomja :(
Felhívtam az orvost, hogy ha végez a rendeléssel jöjjön már ki és nézze meg őket, mert ez így már nagyon nem jó... Jött is, kb 12 óra volt...
Először is közölte, hogy még az elején vagyunk. Megfázás, kezelni kell, ír fel gyógyszereket, meg vegyek is még pluszban a gyógyszertárban. 5 napig kanalas orvosság, 3 napig Nurofen szirup, Levinek Rinathiol szirup is, este Nasivin orrcsepp, nap közben sóoldat-orrcsepp többször, és szívatni-szívatni-szívatni! Hát szívatnak ők, elég rendesen, mert még hétfő este szépen be tudtam adni minden gyógyszert, ma viszont már az is harc volt... úgyhogy most már a szájukhoz se lehet közelíteni, az orrukhoz ugye már eddig se lehetett. Pedig abban szerintem semmi rossz nincs, hogy benyomom a szájába azt a 2,5 meg 5 ml gyógyszert, amelyekből egyiknek sincs rossz íze... (a kanalas az szerintem még az amit anno én is ettem, mert nagyon ismerős volt az illata:)   )
A gyógyszer és orrszívás harcokon felül még jön ugye a nyűgösség, az este nem alvás, stb..
Lázuk egyébként nem igazán volt. Levinek vasárnap csak hőemelkedése volt, de kapott egy fél Germicid C kúpot, hogy biztos, ami biztos, ne is legyen magasabb, Livinek pedig hétfőn délután volt 38°C, Ő megkapta a kúp másik felét, azzal le is ment a láza.
Este Levike nem akart aludni, jó kedve volt, vigyorgott, játszhatnékja volt, nem is úgy nézett ki, mint aki beteg :) A végén majdnem éjfél volt mire el tudtam altatni. Az éjszakát viszont végig aludták! Jó pár napja először nem kellett felkelnem. :)

Ma reggelre nem volt lázuk, de azért kapják a gyógyszert addig, ameddig az orvos mondta. Orrszívás és gyógyszerharc is volt bőven, alvás is elszórtan. (zápor is, de az nem elszórtan, hanem egész nap esett az eső!:(   ) Délután megint nagy nyűgösség, sírás, minden ami ilyenkor szokás.. Láz semmi, gondolom nem voltak valami jól, vagy nem tudom mi okozhatta, de remélem, nem sokáig szenvednek szegénykéim, jó lenne, ha hamar meggyógyulnának!

Majdnem elfelejtettem, az orvos megnézte Levi fenekét is, ekkor mondta, hogy ír majd fel Canestenes krémet, amit a gyógyszertárban készítenek, kenjem azzal meg a Sudocremmel felváltva... Na meglátjuk, erről is olvastam már jót is, rosszat is, fene bánná, csak jönne már helyre a popsija is.
Na megyek, mert éjfél van, nem jutottam ide hamarabb írni, szokás szerint altatni kellett a gyerkőcöket..... Igaz, hogy írni még tegnap elkezdtem, de nem jutottam soha sokáig. Úgy gondoltam, most már be is fejezem, tart ameddig tart...
Képek most nem lesznek, pedig tegnap este csináltam párat a nagy vidámkodás közben.. :)
Megyek, mert lehet, hogy mielőtt elaludhatnék már kelhetek is fel, na hátha nem úgy lesz :)
Jóéjszakát! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)