2009. október 18., vasárnap

A gyógyulás útján...

Épp ideje már, hogy lassan, de biztosan kifelé kecmeregjünk ebből a megfázásból.
Tegnap kellett utoljára adni a kanalas orvosságot, bár este erősen gondolkodtam még rajta, hogy adok, vagy inkább Nurofent, de aztán mégse adtam. Az orrszívás azért még továbbra is harc. Egyedül úgy tudom megcsinálni, hogy legyőzzem az ellenállást, hogy a bal karomba fogom a pácienst, a jobb karja eleve a hátam mögött van. bal kezemmel lefogom a jobb kezét, már csak a lába van szabadon, amit leginkább Livike használ ki, mert képes szinte az egész altestét verni a pelenkázóhoz, meg tekeregni, közben persze a fejével is próbál ellenállni.. általában saját magával tol ki ilyenkor, mert ami eredetileg egyáltalán nem fájna, valamennyire fáj, mert ha ficereg akkor tuti jobban bemegy az orrszívó csöve az orrába, és megüti :( De hát amit muszáj, azt muszáj..... :(

Tegnap is voltunk kint levegőzni, overálban, sapkában, takaróval... Livike persze megint nem akart a babakocsiban maradni, így gyorsan beszaladtam a hordozóért, hogy ne sokáig ordítson.. viszont a babakocsi mellett elmenni nem épp úgy sikerült, ahogy terveztem, - elég keskeny a hely a terasz szélétől... - és sikerült félrelépnem. Na nem ÚGY :) hanem a jobb lábammal megcsúsztam az amúgy is vizes terasz szélén, aminek következtében közelebbről megnéztem a terasz burkolatát. Na most szerencsém volt, hogy NEM A GYEREK volt a kezemben...! Bár akkor gondolom nem sietek annyira.....
Felpattantam, befejeztem amit elkezdtem, vagyis Livikét beletettem a hordozóba, aztán éreztem, hogy egy kicsit FÁJ a bokám. Jól van, majd elmúlik.. Estére viszont eléggé be is dagadt, de gondolom nem tört el, mert akkor rá se tudtam/tudnék állni. Viszont kb 10 percig néztem a tévét, ugyebár megpihent a lábam, utána erősen gondolkodni kellett, hogy hogy is kellene elindulni, mert nem igazán akart engedelmeskedni... :( Végül csak bejárattam, úgyhogy nem olyan vészes. Apa mondta, hogy majd nézzem meg reggel, hogy nem fogok tudni ráállni.. Na mondom az nagyon jó lesz, hogy a fenébe fogom ellátni a két gyereket egyedül?! (Apa 6-ra ment dolgozni, majd 16 óra körül jön...Mamáék Győrben vannak péntek óta, Ők este jönnek.) Reggel 5-kor ki is próbálhattam hogy milyen is lesz felállni, hát rosszabbat vártam! Egész jól ment, és csak kicsit sántikálok, de azt se mindig, mikor mennyire sikerül úgy lépnem...
Ennyit a "sebesülésemről".
Az éjszaka egyébként eseménytelenül telt, Livike ébredt 5 órakor, kapott kaját aztán aludt is.. Levi 7:30-kor ébredt és ébresztett engem is. Ma ugyanis visszafeküdtem reggel aludni, nem úgy, mint tegnap, amikor inkább ideültem a gép elé (feltettem a vizet forralni tápszernek, azt kellett várni...) és elkezdtem megnézni neten az egész heti Jóban rosszbant, mert a tévében egyszer se láttam. Így szépen eltelt az idő, utána indulhatott a NAP! :)

Most megyek is, mert Livi panaszkodik... pedig az előbb cseréltem Nála pelust is, mindig jelzi, ha van benne valami. :) Ja, hogy el ne felejtsem, le is kopogom, Levike feneke HELYREJÖTT!  Canestenes krém úgy tűnik jó lett rá! Igaz, hogy többször kentem azzal, mint a Sudocremmel, nem felváltva, hanem inkább a canestenessel, de a lényeg, hogy most SZÉP! :)

Tehát ott tartottam, hogy megyek, lassan enniük kell a gyümölcsöt, valószínűleg azért panaszkodik, mert éhes... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)