2012. szeptember 3., hétfő

Sikeres első nap az oviban - Livikének. Levikének is ment volna, ha nem csípi meg a darázs.... :(

Levike pár perc múlva fel is ébredt, ahogy itt befejeztem az írást. Kicsit még bágyadtka volt, de jól elnézegette a YouTube-on a meséket, zenéket. Később már a hangulata is javult. :) A duzzanat csökkent, estére jött kicsit megint feljebb és fájlalta is, de kapott Fenistil cseppet. Remélem reggelre jól lesz és mehet oviba.

Livikéért 15:45-re értem az óvodába. Még épp uzsonnáztak, úgyhogy ráérünk 16 órára is menni ezentúl.
Minden rendben volt, ebédelt is, uzsonnázott is, aludt is, semmi gond nem volt. :)
Az ebéd mondjuk gulyásleves és tejbegríz volt, utóbbiból mindenki repetázott... :D El is hiszem... az iskolai menzán is a tejbegríz volt a legfinomabb, olyat itthon nem lehet csinálni... :)))  Bár elvileg meg van a trükkje, Apa már mondta, mert Ő dolgozott üzemi konyhán, de akkor is itthon, 1 literből nem lehet olyat csinálni... :))) A lényeg, hogy minden rendben volt Livikével, remélem így is marad, és nem az lesz majd mint bölcsiben volt, hogy egy-két hónap után jött ki rajta a "nemakarokbemenni" hisztiroham. :((

Miután hazasétáltunk, a gyerekek átmentek Mamával folytatni a mesenézést, kint még nagyon meleg volt... én közben elszaladtam a kisboltba, majd hamarosan már kint lehettünk a gyerekekkel, természetesen nekem nem fogadtak szót, már nagyon untam a dolgot és vártam, hogy fürdés idő legyen végre. :(
Eljött az is, rendben volt minden, de nehezen aludtak el.
Most nyugi van, remélem marad is...
Ennyi lenne mára, jövök amikor tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)