2013. április 22., hétfő

Gyors helyzetjelentés - betegségről, ruhákról, kopogós cipőről, porszívóról... :)

Livike szinte teljesen helyre jött, az alap náthásság azért maradt, egyszerűen képtelenség teljesen kikezelni... :( Levike szombattól egyre náthásabb, egyéb baja nincsen, csak az orrát kell nagyon sűrűn fújni meg ugye itthon szívatni is, csak azt nagyon gyorsan kell, mert a régi porszívó két percet sem bír és leáll... kell egy óra neki, mire újra be lehet indítani.. ez a biztonsági akármi, hogy érzékeny gép és letilt, mert le van folytva a teljesítménye az orrszívó által. Az újat viszont nem akarom addig orrszívásra befogni, amíg a régi valamelyest is működik. Az új porszívóról is írok később. :) Szóval.. Levike taknyos, a kedve jó, ma reggel amúgy elég jól ki tudtam tisztítani az orrát, meglátjuk délutánra milyen lesz, ha ott nem fújják ki rendesen. :( Az a baj, hogy ha nem nézzük, magától nem szólna, hogy már a szája szélén folyik... :( megtörli, vagyis inkább szét és jólvan szerinte.. :( Ha olyanja van, akkor persze ki is fújja magának, de az a ritkább. Nagyon remélem, hogy a héten nem Ő fog következni az itthon maradásban, mert Vele azért nehezebb egyedül is, mint Livikével... Már a lánnyal is nehéz volt az utolsó két-három nap, amikor már annyira jól volt... :) Kezdte a szokásos, csak azért sem fogadok szót és csak azért is azt csinálom amit én akarok stílust. :(

Csütörtökön együtt mentünk Levikéért az oviba, mert senki nem volt itthon, hogy vigyázzon Livikére.. Szépen elsétáltunk, az oviban mindeki örült, hogy látja....:) majd hazajöttünk.. Persze Levike hazáig szaladt, Livike ügyesen fogta végig a kezemet.
Pénteken Apa ment érte egyedül, mert a szomszédék épp indultak egy csomagtartónyi használt ruhával (saját) a templomba, hogy odaadják a szegényeknek, vagy nem tudom hova kerül, de ha gondoljuk, nézzük át, hátha találunk valamit.. mivel az asszonyka hasonló termetű, mint én, találtam is magamnak farmert, felsőket, ruhákat, rövid nadrágot, stb... Livikének felsőket, nadrágokat, ruhákat, Levikének pár pólót, sőt még Apának is egy jó minőségű rövidnadrágot meg két pólót.. :)) Ezért megérte áttúrni a nemtudom mennyi zsákot, csak úgy kint az utcán, a fűre leterített pokrócon... :))) Mondtam is, hogy még a végén azt hiszik az emberek, hogy kirakodó vásár van.. :) Bejönni nem volt idő, mert siettek, de ugye ez pont akkor volt, amikor kiléptem a kapun, hogy indulok Levikéért...  mondta Mama, hogy majd Ő válogat, de valahogy engem is érdekelt a dolog.. :))) Így Apa ment el Levikéért, miután Livike sikeresen felébresztette, együtt aludtak délután.. :))) Pontosabban egyszerre, nem egy szobában...

A gyerekek szinte állandóan az udvaron voltak a jó időben, már volt ujjatlan póló-rövidnadrág viselet is, Levikének szerintem a péntek késő délutáni rövid ujjú pólóban kint lét meg a vizeskedés tette be a kaput, utána lett jobban taknyos. :( Folyton pancsolnak, nem értik meg, hogy még nincs jó idő annyira, még nem lehet fürdeni, de ugye a kút az adott, alatta a vödör szintén, no meg a slag, amit előszeretettel nyitogatnak. :((
Remélem nem lesz nagyobb baja, pl láz, mert akkor megnyerem a hétre minimum itthonra....
No meg amúgyse legyen már beteg, nem is az a fontosabb, hogy itthon van, bár az tény, hogy bőven elég Velük a délután meg a hétvége, semmivel nem tudok haladni, vagy csak lassan. :(

Livike kopogós cipőért könyörgött, miután megtalálta az én régi, de még hordható fehér szandálomat, meg a cipőmet, ami szintén kopog és most kénytelen vagyok hordani, mert nem találok sport cipőt sehol elfogadható áron, bakancsban meg csak ne járjak már ilyen időben. :( Szóval a lány szinte egész hétvégén az én cipőimben flangált, már mindenki idegeire ment a kopogással, meg idegeskedhettem, hogy mikor bicsaklik ki a bokája, mivel csak 10 számmal nagyobb, mint a lába.. :) nem magas a sarka, de akkor is, nem rá való.
Pénteken bementem a városba és vettem is egy szép, természetesen "színű" (=rózsaszín) és kis ezüst kövekkel van kirakva, a pántján masni van.. (kínai, mit vártunk, de még elég jól is néz ki, ahhoz képest... )
2590 Ft-ról le volt árazva 40%-kal, amit nem is tudtam, csak a végén a blokkon láttam. :) 25-ös méretet vettem, mert ugye sport cipőből is akkora kell már. Hát... természetesen nagy lett, de még a 24-es is kicsit, mert másnap persze visszavittem kicseréltetni, és akkor már nem is volt abban a színben, csak sötétebb lilában, de az is elég szép. :) Mondtam, hogy csak idebent járkáljon benne, kint ne.. Erre mit csinált? Kint a fűben szaladgált, hintázott, még motorozni is akart, na hát azért azt már csak ne, ne tegye már rögtön tönkre... :( Nem arra való, hanem alkalomra, meg legalább a csütörtöki ovis fényképezésig maradjon már épségben..  Újabb pénzpocséklás ez a fotózás, de most mit csináljak, "muszáj" kérni pár darabot. csak az árakkal szállnak nagyon el ezek a fotósok....

Levike ma egész éjjel a saját ágyában aludt, saját maga is meglepődött reggel, amikor felébredt, hogy ott van, egyből mondta is, hogy "végig itt aludtam, mit fogok kapni?" hát nehogy már azért is jutalom járjon, hogy a helyén alszik, aminek természetesnek kellene lennie! :D Valamelyik este azt akartam csinálni, hogy nem húzom ki a nagy ágyat, elférek én úgy is rajta, a gyerekek a saját helyükön aludjanak és kész. Hát nem lehetett.. Livike zokogva könyörgött, hogy ágyazzak meg, mert Ő oda akar feküdni, egyébként 5 perc sem kell és alszik! úgyhogy muszáj volt mégis kihúzni a nagy ágyat. Hogy fogják így megszokni, ha végre én is itt a másik szobában aludnék, ha az sem megy, hogy egy szobában, de totál külön ágyon legyünk? :(( Még ha el is alszik Livike a helyén, akkor is jön előbb-utóbb mellém....Az vigasztal, hogy úgyis lesz idő, amikor saját igénye lesz, hogy külön legyen, kérdés, hogy ez mikor jön el. :(

Még gyorsan a porszívóról is írok, utána megyek a gyógyszertárba, mert elfogyott a Nasivin...
Tehát úgy volt, hogy megnéztem neten azt a típust, ami Mamának is van, találtam is olcsóbban, mint ahogy Ők vették, így félve bár, de megrendeltem. Azért féltem, mert még nem vettem neten ilyesmit soha, nehogy valami gagyit küldjenek, vagy mittudomén... ha előtte nem tudom kipróbálni a Mamáét, biztos, hogy nem merem megrendelni, de így azért könnyebb volt. Rendelés után találtam véleményeket a webáruházról, előtte hiába kerestem.. ott sokan panaszkodtak a hosszú szállítási időre, de volt aki írta, hogy kérte, küldjék gyorsan, mert fontos és még húsvét előtt meg is kapta... na mondom akkor beleírom én is, hogy két kicsi gyerekkel vagyok, kérném a lehetőségekhez képest minél előbb teljesíteni a megrendelésemet. stb... No... csütörtökön rendeltem, hamarosan jött a tájékoztató email, majd másnap reggel az sms, hogy akkor 10-18 óra között várható a futár, itt is volt 11 óra előtt. :)) Tehát egy nap alatt meg is kaptam. Ez pénteken volt egy hete. Azóta még jól működik, dehát újonnan minden porszívó jó, remélem sokáig ilyen marad. A csövön lévő előszűrő tartály miatt szerettem volna mindenképp ilyet, más típusnál nem is láttam ezt a megoldást, de ez valami fantasztikus, hogy mennyi mindent összeszed, az sem megy a zsákba. No meg a kis játékok, csatok sem! :D (a linkelt oldalon azt hiszem nincs rajta ez a tartály, de oda lehet képzelni a csőre:) )

Na jólvan.. megyek, mert így nem haladok, a mosógép is hamarosan lejár, végre jó idő van, száradhatnak kint a ruhák! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)