2013. április 10., szerda

Fodrásznál jártunk. :)

Nagyon rég tervben volt már, hogy el kellene vinni a gyerekeket Judithoz, hogy vágja le a hajukat, mégis csak tegnap került rá sor. Levikének ovi kezdés előtt (vagy után egy héttel, már nem tudom... ) volt utoljára vágva a haja picire, Livikének pedig 2011. nyarán! Szóval rájuk fért már egy kis frissítés! :)

Livike elvileg be sem volt jelentve, de annyira belebetegedett volna, ha nem jöhet, hogy vittük, lesz ami lesz, legfeljebb ha tényleg nincs idő, akkor nem lesz vágva a hajából, vagy megcsipkedi a végét, hogy mégis csináljon valamit vele is Judit. :) Persze volt idő, úgy csinálta kedvenc fodrászunk, hogy legyen. :)) (kedvenc... nincs is másik, évek óta hozzá járunk Mamával együtt! :) )
Egyébként még előző nap is azt mondta Livike, hogy Ő nem akarja levágatni a haját, utána már azt mondta, hogy olyat akar, mint ami nekem van, szóval igazodjon el rajta az ember.. :)) Végül kiegyeztünk egy vállig érő hajban, nem lett frufru sem, semmi, csak az eltöredezett vége - plusz még egy kicsi - lett levágva.
Pont az a rész ment le, ami még ki volt szőkülve nyárról.. :) Mondta is Judit, hogy Livikének már gyárilag ombre haja van, megvan a színátmenet, más direkt olyat festet.. :D
A lényeg, hogy mindenki elégedett lett. :)
Levikéről azért is nem nagyon írtam, mert Neki a szokásos rövid frizurája lett, géppel és ollóval vegyesen készítve, nyár végén szerintem megint lehet majd vágni, gyorsan nő a haja... :)) Igazi nagyfiús haja lett így.. :)

Vannak képek is, bár telefonnal készítettem, így nem túl jó a minőségük, de most szerintem megbocsájtható... :) Ráadásul le is vágtam a képek nem lényeges részét, mert kollázst akartam csinálni belőlük... ahhoz viszont nem volt türelmem, hogy olyan programot keressek, ami nem egymásra dobálja a képeket, hanem egymás mellé teszi - tudom, a Picasa elvileg tudja, de az most nincs már telepítve nálam - így maradtam a szokásos album módszernél.. :))

Íme:
Hajvágás (2013. április 09.)

Hazafelé be kellett menni a kisboltba, mert az Intersparnál még az is jobb, kevesebb mindent tudnak felpakolni a gyerekek... :)) Itt is volt azért pakolás, színes puffasztott kukorica karikák - vagy miaz... - , csoki, innivaló meg a jóég tudja még mi került a kosárba.. :))

Ahogy hazaértünk egyből lehetett tusolni, mert főleg Livikét nagyon szúrta a haj... Levike is le lett fürdetve, majd még itthoni ruhába öltöztettük Őket, kimostam ami hajas lett, mert ugye egyrésze ovis cucc volt, ami kellett mára is.. :) Majd szépen eljátszogattunk az elvileg fürdés időig, majd jött Mama, játszottunk még kicsit, majd átöltözés pizsamára és fekvés.. :))
21 óra után nem sokkal már mindketten aludtak...
Éjjel Livike elég sokat felkiabált, ez most nekem is feltűnt, ha nem Ő, akkor meg Levike könyökölt belém a másik oldalon... de azért aludtam is. :)))

Reggel Levike nem nagyon akart bemenni az oviba, egyébként fél órával előbb keltünk, mint szoktunk, mert mindenki felébredt, így viszonylag korán odaértünk.

Gyorsan el fog telni az idő és mehetünk értük... vagy csak én megyek, ha Mama nem ér haza, bár amióta Levikének szokása elszaladni nem szívesen megyek értük egyedül. :(

Ennyi lenne hirtelen, jövök amikor tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)