2012. augusztus 3., péntek

Csütörtök folytatás és a pénteki összefoglaló

Csütörtök délután egyedül mentem a bölcsibe a gyerekekért. Ma is. :) Szépen hazajöttek, pedig még mindig parázok, hogy elszaladnak, stb... de tegnap Pingvin szeletet ígértem be, ma meg meglepit, ami egy-egy kis led lámpás kulcstartó volt, mert hogy lámpamániások, és ha már a kínaiban jártam akkor 130 Ft-ot megért egy-egy ilyen... :)) Csak hogy legyen mivel hazacsalni Őket... :D
Előbb-utóbb majdcsak jönnek simán is, régen így kellene már ennek lennie, hogy jöjjenek CSAK velem is, mert mindenki el tudta eddig hozni Őket rajtam kívül.... Úgyhogy ez sikerélmény számomra. Addig, amíg egyszer nem lesz valami durvaság, de remélem nem, mert csak egyre okosodnak, nagyobbak lesznek, remélhetőleg értelmesebbek is és nem visszafelé fognak fejlődni... :))

17 óra körül ahogy rendezgettem a cipőiket, akkor láttam meg, hogy a Livike cipője bizony lukas. Konkrétan befért az ujjam elöl....! Persze nem ma lett ilyen, már néhány bölcsis használat után kezdett kopni az orra, majd egyre jobban, de azért ki még nem lyukadt. De most igen... Hogy mitől? A motorozástól! Vettem már régebben azt a piros műanyag cipővédőt, de itthonra nem kellett, mert vagy már amúgy is használt cipőben vannak amiért már nem kár, vagy zárt orrú papucsban, ami meg bírja.. a bölcsibe nem vittem eddig, mert macerásnak gondoltam, pedig egy kislánynál már láttam, hogy rajta szokott lenni. Úgyhogy az új cipőjével már nem engedtem el simán, vittük reggel a védőket, Levikének is persze, mert nehogy már Ő kimaradjon... :) Rájuk is adták, nem volt gond. :)
Visszatérve a tegnapra még: miután kiderült, hogy milyen állapotban van a cipője és a szintén majdnem újnak mondható szandálja is hasonló okokból..., Mamával gyorsan elszaladtunk a Centrumba és vettünk Livikének új cipőt, 2400 Ft-ért.. az előző is ennyi volt kb, kínai, de a célnak megfelel. 6000 Ft-os cipőt is tett már így tönkre, az sem bírta tovább, mint ez. :( Többet nem szeretnék amiatt cipőt venni, hogy szétmegy, csak amiatt, ha kinövik! Ovi kezdésre úgyis kell mindkettőnek cipő, szandál, benti cipő, lesz elég kiadás...

Este Papa jött segíteni fürdetni és altatni a gyerekeket. 21:30 körül aludtak el, most mesélni sem kellett... csak szépen csendben voltunk és elaludtak... persze kellett majdnem egy óra így is.
Papa pedig már biztos ment volna pihenni, ugyanis éppen tegnap délelőtt volt vesekő zúzáson kint a kórházban. Írtam még április végén, hogy ügyeleten jártak meg ultrahangon, stb... az ismeretlen eredetű hasi fájdalmai miatt. Akkor mondták, hogy valószínűleg vesekő, láttak is valamit, meg nem is, menjen vissza május elején... Na most milyen az ember, ha nem fáj minek menjen orvoshoz, hát Papa sem ment...!
Kedden viszont megint előjött a fájdalom, elment az orvoshoz, aki előzőleg is vizsgálta, UH-n látta a követ, javasolt gyógyszereket, fájdalomcsillapítókat, hogy szedje aztán csütörtökön menjen vissza, megnézik hogy áll a dolog, ha kell robbant, hogy könnyebben távozzanak a kődarabkák. Kellett...
Utána persze szinte egész nap pihent, délután amíg elmentünk Mamával cipőt venni már kijött a gyerekekhez, én nem is gondoltam, hogy Ő jön majd fürdésre segíteni... Még ki is vette Livikét a kádból, bár azt mondta nem fáj, igaz nem volt vágás meg műtét, de azért biztos érzékeny lehet a terület, én nem tudom. :(

Reggel Apával vittük a gyerekeket a bölcsibe, majd a szokásos itthoni rendrakás után 10 óra körül elindultam a városba, mivel még nem voltam "körúton" mióta "szabad" vagyok nap közben. Mindig volt mit csinálni.. na nem mintha most nem lett volna, de most már végre menni akartam, nem csak a kisboltba meg esetleg a Sparba. Végülis volt célom, venni szerettem volna Levikének is egy cipőt, mert sajnáltam szegényt, hogy Ő nem kapott és zokon vette, pedig az Ő cipője még jó állapotban van... kapott kis hülyeséget, amit Livike is, egy kis smiley-s golyót aminek lába van, fel kell húzni és akkor megy... Jobbat nem találtunk hirtelen Mamával, csak hogy mégis hozzunk valamit Neki is... mert azt tudtuk, hogy sértődés lesz, ha nem kap cipőt. Namost.. el is fogadta, hogy nincs cipő, de reggel amikor látta Livikén az újat, akkor olyan szomorúan mondta nekem, hogy "jajj, ez olyan szép új cipő, én is kérek ilyet, de nem ilyen színűt, hanem sötétkéket, mint a zoknim!" Na mondom magamban hozok én, ezen ne múljon, majd egy számmal nagyobbat veszek, hogy jó legyen ovikezdésre meg őszre is amikorra kell.
Sajnos nem találtam, nem hogy sötétkéket, még másmilyet se nagyon. :( Pár fazon volt csak, azok is csúnyák, ugyebár a kínaiban eléggé meg kell nézni a cipőket, hogy azért valahogy kinézzenek, ne legyen annyira tipikus kínai... Így nem vettem cipőt. Még jó, hogy hangosan nem ígértem meg Neki. :(
Jól szétnéztem, vettem esőkabátokat, igaz azt hiszem kb két év múlva lesz jó, mert 120-as... de a 104-es, amit ki is bontottam olyan kicsike volt, gondoltam, hogy ha ezt kabátra adom rá akkor nem megy fel, legyen egyel nagyobb! Azt nem bontottam ki, csak megvettem. Itthon hozzámértem az amúgy is kicsit nagy tavaszi-őszi kabátjukhoz, háááát... az ujja kb 10 cm-rel hosszabb, az alja meg vagy 20-szal... szerintem nagyon nagy lesz, de nem próbáltam a gyerekekre délután, elő sem vettem egyelőre. Még jó, mert délután volt egy kis zápor, tuti ki akartak volna menni benne... :)) ..utána meg szárítgassam a kabátokat...
Livikének feltöltöttem a csat készletét, mert már a kb 40 db-ból jó ha 15 van meg, széthagyja, fene tudja hol vannak az udvaron. :( A lakásban takarításnál soha nem találok, úgyhogy rejtély a csatok tartózkodási helye. :) Zoknikat akartam még venni mindkettőjüknek, de mind csak az idétlen bokazoknik voltak a méretükben! Miért nincs rendes zokni most? :( Megnéztem amúgy mindent, egyedül azért szeretek üzletekbe járni, mert kedvemre nézelődhetek, nem kell senki miatt sietni vagy csak azt nézni, amit a másik szeretne.
Bementem egy gyermek angol használtruha üzletbe is itt a Kossuth téren, amit sokan dicsérnek, ráadásul csütörtökön van árucsere, még ma is pakoltak, de hát én nem tudom.... nem találtam semmit. :((( Nem tudok én turkálóban vásárolni, múltkor is bementem jópár üzletbe és üres kézzel távoztam, más meg annyi holmit össze tud vásárolni ilyen helyeken! :(
Szóval a mai városjárásom eredménye: sok idő, kevés pénz költése, de emiatt kevés új dolog vásárlása.... ja, Apának vettem egy ujjatlan pólót, azt még a Centrumban, nem a turiban. :))

13 órakor értem haza, gyorsan letusoltam, mert nagyon melegem volt... A biciklire alig tudtam felülni hazafelé, mert azt még a Kossuth téren zártam le, onnan mentem tovább, jól felmelegedett a napon a több, mint 2 óra alatt.. :D

Ma megint egyedül hoztam a gyerekeket, de ezt már írtam.. Mamáék a városban voltak, csak később jöttek.
Rendben volt minden, néztünk mesét bent, majd kicsit kint voltak, majd újra bejöttünk, közben esett az eső, majd átmentek Mamáékhoz... volt azért egy kis evés is, ha nem is sok. Ma a bölcsiben állítólag Livike alig evett, Levike viszont sokat és repetát is kért! Ez nagyon fura, fordítva tudnám elképzelni inkább. Livike itthon sem evett valami sokat, csak a kakaót itta... Remélem, hogy nem lesz beteg és azért lett étvágytalan. :(
Pancsoltak délelőtt a bölcsiben a nagy melegben...  (nem azt mondom, hogy azért nem evett, de amikor odavoltunk nyaralni és Mamáékkal voltak, hiába volt meleg, ettek! bár más az, ha Mama adja, mint ha a bölcsiben vagy akár itt velünk kell enniük.:)  )

19:30 körül fürdettünk, Mama volt most itt fürdetni és altatni is, 21:10 körül aludtak el.
Nem tudom írjam-e vagy elkiabálom, de ma először vannak éjjelre pelenka nélkül. :)
Levike kérte, hogy ne adja rá Mama, persze miután Mama megkérdezte, hogy hát még mindig kell pelus? (több, mint egy hete Ő nem volt itt este fürdésnél, azt hitte már elhagytuk, vagyis úgy adta elő a gyerekeknek.) erre Levike mondta, hogy nem kéri, Livike először furcsán nézett, hogy nem adom rá, majd elfogadta, megígérte, hogy szól, ha éjjel pisilni kell, egyébként meg simán ki is mehetnek, mint ahogy reggel is kimegy főleg Livike.. veszi le a pelust és pisil majd kiabál, hogy "pisilteeeem" néha még a "kakiltaaaam" is benne van, és addig hajtja amíg oda nem megyünk. Namost.. sokszor elmondtuk már, hogy elég egyszer szólni és halkan. Erre valamelyik nap Levike szépen elmondta, hogy pisilt, majd közölte, hogy "én csak egyszer mondtam, úgy kell igaz?" Olyan okosakat mond ez a gyerek... ! :)))
Szóval ma pelusmentes éjjel, meglátjuk reggel az ágyunkat. Az Ő ágyukban ott a nejlon a törölköző és a lepedő között, de szerintem összetúrják, de ha nem, akkor ott védi Őket baleset esetén. Viszont ha éjjel átjönnek a mi ágyunkra ott nincs semmi, szóval nagyon remélem, hogy ki fogják bírni, mint ahogy már több, mint két hete folyamatosan kibírták, száraz a pelus reggelre, csak pocsékoljuk, mert 2-3 napnál tovább így sem adhatjuk rájuk még erre a pár óra alvásra sem, mert bele izzadnak, összegyűrődik, stb....
Mama megígértette a gyerekekkel, hogy a saját helyükön maradnak éjjel is, dehát ez úgysem lesz úgy, előbb-utóbb az esetek 90%-ában a mi ágyunkon kötnek ki. Ritka, ha nem, vagy ha csak az egyikőjük jön. :))

Azt hiszem mára is elég volt ennyi, a net folyamatosan szakad, már fene tudja hányszor sétáltam el az ajtóig, vagyis az ablakig felvenni a wifi-jelet, hogy aztán ideig-óráig meglegyen majd újra elmegy minden... :( ötből hármas jelerősségem van, mégis néha szakad az egész. :(

Jövök, ahogy tudok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)