2012. augusztus 24., péntek

Az utolsó bölcsis nap....

Eljött ez is... a gyerekek nem tudom felfogják-e, hogy ma mentek utoljára, pedig elmondtuk, vittünk reggel egy-egy cserepes virágot a gondozónőknek, egy-egy bonbont és az este írtam mindkettőjüknek egy-egy képeslapot, amiben megköszönik a gyerekek a Velük való törődést, foglalkozást, stb.. azt hiszem sikerült kissé csöpögősre írnom, legalábbis saját magam meghatottam vele... :D Talán Őket is...
Jövő hét elején egyszer még majd bemegyünk, 10 óra után valamikor, amikor mindkét gondozónő bent lesz és akkor megkapják még a személyre szóló ajándékukat, mert az sajnos nem lett kész mára. Vagyis kész lett/lesz, csak épp 15 órára, amikor már nem tudok elmenni érte, úgyhogy majd megkapják utólag. Egyébként fényképes és szöveges bögrét fognak kapni. Szerintem ez jó emlék lesz majd. A fénykép az én ötletem volt már rég, a bögrés verzió pedig Mamáé... :)
Azt hiszem engem jobban megvisel ez az elválás, leginkább a Teca gondozónő miatt, őt nagyon megkedveltem, olyan igazi, szívvel-lélekkel dolgozó asszony... Rá hallgatnak a gyerekek is, elég, ha szól, határozott, de mégis kedves. Ilyen szeretnék lenni én is, de sajnos azt hiszem soha nem fog sikerülni. :(
Sajnálom... jöhetne óvónőnek, akkor nem aggódnék a gyerekek miatt a jövőben. Na de ne parázzak, hátha az óvónők is kedvesek lesznek, bár az első benyomásom sajnos nem az volt, de ki tudja a gyakorlatban, mindennapokban majd milyenek lesznek. Bízzunk benne, hogy minden rendben lesz majd és nem akarnak sírva visszamenni a bölcsibe, amit csak a kis utca fog elválasztani az ovitól, ott van mellette....
Nahh... befejezem a nyavalygást, írok inkább mást. :)

A mai napra egyébként is rá vagyok parázva, nem csak az utolsó nap miatt, hanem azért is, mert miután hazajövünk egyedül kell boldogulnom a gyerekekkel. Mamáék Szigetszentmiklóson vannak szakmai napon, késő éjjel jönnek, Apa is éjfél körül várható, hosszú műszak a péntek....
A fürdetéssel nincs baj, megcsináljuk szépen, előtte az a pár óra udvaron lét a necces, mert mennek a motorral mint a meszes, nem fogadnak szót, nem jönnek be, ha kérem. Ráadásul megy a betonozás is, biztos nem lesz kész az ezzel megbízott emberke addig, amíg jövünk a gyerekekkel, akkor pedig folyton az utcán vannak a gyerekek is, mert a nagykapunak nyitva kell lennie, hogy tudjon járkálni az ember a talicskával.. Kint az utcafrontot betonozza, jó ideje fel van már szedve a járda, az lesz újra csinálva majd a tetejére megy vékonyan aszfalt később.
Amiatt, hogy itt a munkás, nem mehetek sehova, pedig ma még mehetnék délelőtt kicsit nézelődni a városba, üzletekbe. Nézelődni, mert vásárolni sajnos nincs pénz, nagyon gyűjteni kell az ovi kezdés előtti bevásárlásokra...
Kedden és szerdán még mehettem volna, de akkor inkább az utcára se nagyon mentem ki, csak amikor nagyon muszáj volt. Nem tudom írtam-e, de kedd reggelre a jobb szemem alatt totál bedagadt, végig is bőgtem a reggelt, hogy én így nem merek kimenni, mert mindenki azt fogja hinni, hogy bevertek... :) Pedig nem... valami megcsíphetett, vagy mittudomén... tegnap már egész lelappadt, kentem Fenistil géllel napjában többször, hogy most az hozta-e helyre, vagy magától is helyrejött volna-e, nem tudni, a lényeg, hogy már jó. :))

Nagyon meleg van... délutánra akár 38 fok is lehet megint, de talán az utolsó kánikulai napok ezek.. jövő hétre már csak 23 fokot jeleznek nappalra is, na meg esőt.. Az mondjuk nem hiányzik. :(

Nem tudok most mit írni... megyek takarítani, csak úgy nagyjából, igazán majd jövő hét elején csinálom meg, akkor ablakot is kell majd pucolni, szerdán családlátogatás az oviból, nagyon előre nem akarom megcsinálni, mert még úgyis koszos lesz minden. :) Ablakot már rég kellene pucolni, már zavar, hogy ahogy összeverte az eső és ráment a por, alig lehet némelyiken kilátni... nem szoktuk így elhanyagolni, de most minek dolgozzunk kétszer. Szerencsére Apa segít, kívül Ő szokta csinálni, én fel sem érném, székről vagy létráról meg nem szerencsétlenkedek a virágos kertben.. :D Virágos kert... na igen, az volt valamikor.. most már talán egy virágnak mondott zöld valami van benne, a többi sajnos kipusztult, meg a gyerekek is segítettek, leszedték a szárazat, utána a nem szárazat is kiszedték tövestől, Papa visszaültette, amit még jónak látott, de nem maradtak meg a szárazság miatt, hiába voltak locsolva... :(

Menjek már....!
Jövök szerintem még este a mai nap folytatásával, feltéve, hogy el nem alszom a gyerekekkel, amit nem kellene, mert Apát be kell majd engedjem a nagykapun, amit csak elektromos nyitóval lehet nyitni, a kiskapu a betonozás miatt a mai napon likvidálva van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)