2015. július 11., szombat

2015.07.09-10-11.csütörtök-péntek-szombati események eddig:

 
Én az Edit Mama vagyok, aki már nagyon rég nem írtam, szinte nem is tudom, hogyan kezdjem és mi újat is tudnék írni!

Az utolsó bejegyzését olvastam el a lányomnak, sok mindent nem tudok hozzáírni, de majd próbálkozom összeszedni a gondolataim! :)

Csütörtökön reggel elvitte a Papa a gyerekeket az Oviba, én pedig délután elhoztam őket.Ahogy hazaértünk, leültünk, megbeszéltük, hogy a mai naptól 8-9 napot szülők nélkül töltünk és mivel én már nem vagyok fiatal, kérem, hogy ne kelljen többször elmondanom semmit, mert én nagyon nem szeretem a saját hangom sokat hallatni! :) Erre azonnal kaptam egy hozzászólást a Levitől: Mi szeretjük hallgatni..! :)  Mondtam, hogy ismernek, én nem szoktam kiabálni, háromig számolok, és ha nem történik meg a kérés, akkor mind a kettő függetlenül attól, hogy ki mit követett el, kapja a fegyelmezést. Ez lehet fenékre ütés, és akár szájra, ha visszafeleselés történik! Ezen volt felháborodás, hogy ha csak az egyikük rossz, miért kap a másik is! Mondtam, hogy azért, mert úgy is együtt találják ki, ami történik, így ügyeljenek arra, hogy egyiküket sem kelljen megfegyelmeznem. Csütörtöki délután 16:00-tól-20:00-óráig nem is tudtam, hogy léteznek. Lívia bement 20:00-órakor fürdeni hozzájuk, és már csak akkor jött be hozzánk, amikor készen volt. Ezután bement a Levente is, bár hozzá már kellettem én is, mert Ő sajnos fél egyedül a lakásban. Megvacsoráztunk, bőségesen ettek, mert előtte kértek volna nyalánkságokat, de mondtam, hogy majd vacsorázunk és azután! Persze, hogy már nem kellett! :) Ez után jött a fogmosás, és ágyazás. Kitaláltuk, hogy egy szobában fogunk aludni, nem úgy, mint amikor csak egy szombat estét alszanak bent, hogy egyik velem alszik, (Levi) másik a Papával, (Livi), hanem, most 4-en alszunk a mi hálószobánkban. Papa külön alszik a nappaliban. Ő sokat fent van, és Ő sokat TV-zik. Livike szeret, vagyis aludt már úgy, hogy az Apjával otthon a kisszobában a földön, matracon. Ő ezt választotta, és milyen ügyes is volt, mert olyan ágyat varázsoltunk össze, hogy ilyen királyi helye senkinek nem volt! :) Két matrac egymás mellett, (a kiságyuk matracai voltak) alatta egy vastag paplan duplán, a matracok felett még paplan, majd úgy lepedő és párna, takaró. Vastag szőnyeg is van a hálóban..(is)..és így nagyon kellemes helye volt. Ablak bukóra nyitva volt, van, de még így sem fázik, pedig folyamatosan lerúgják a takarót. Levente pedig velem aludt a francia ágyon. Ez az éjszaka nem sikerült valami jóra, nem volt semmi extra, betegség ilyesmi.. csak a Levi nagyon sokat forgolódott, rám feküdt, hol szájba vágott, hol fejbe, hol a hasamba rúgott, hol a hátamba, és nem sorolom! Aki már aludt kisgyerekkel az tudja! :) Szóval, csütörtök éjszaka nekem kb. 3-órás alvás volt, de lehet, hogy csak 2-óra. Elérkezett a péntek reggel. Pikk-pakk összekapták magukat, ami persze otthon nem így van. Amikor mindennel készen voltak és maradt még idő az Oviig induláshoz, addig nézhették a reggeli meséjüket. Kb. 15 percük volt, de szó nélkül kikapcsolták a Tv-t és a Papa vitte őket ismét az Oviba. Minden rendben volt, délután együtt mentünk értük, és nem jöttünk haza, hanem, mentünk a városba. Mivel úszni járnak, és igazából reklám szatyrokban hordják a fürdő cuccaikat, amit a Papa persze nem szeret, így bementünk egy üzletbe és vettünk két kis sporttáskát nekik. Livikének egy strandpapucsot, mert egy eléggé kopottasba járt eddig. Levi egy pólót kapott, mert neki van papucsa. Eltelt a délután, hazajöttünk 18:00-után és kicsit még játszottak, majd jött az esti program. Most előbb volt a vacsi, és azután Lívia ment magától megint fürdeni, addig mi lepakoltuk az asztalról Levivel a vacsora maradványait, elmosogattunk és addigra Livike készen is volt. Mentünk a Levivel is fürdeni, majd még egy kis mesenézés, és én ebbe bele is aludtam. Eléggé fáradt vagyok mostanában, és így nekem sikerült elsőnek elaludnom. Arra egyszer felébredtem, hogy a Levi szólítgatja a Livikét, hogy legyél már csendbe, a Mama alszik. Te is aludj, már én is álmos vagyok.. ! Ez volt 21:00-óra magasságában. (Levi) Persze, ezek után én már nem aludtam újból el, csak úgy csináltam, de hatásos volt, mert mind a kettő 5 perc sem volt, el is aludtak. Valameddig néztem még a Tv-t, majd újból elálmosodtam és hajnali 02-kor ébredtem fel, hogy mennem kell pisilni, :), és a Levi ugyan úgy aludt még abban a pózban, ahogy elalváskor. Ezek szerint meg sem moccant addig. 
Livikét betakargattam, de semmi perc alatt le is rúgta, így hagytam takaró nélkül. :) Lefeküdtem, majd hajnali 4-kor ismét felébredtem, de akkor sem a gyerekekre, hanem, hogy a szomszéd megy el és pittyegtette az autója riasztóját. Levi akkor már másik pózban aludt, megfordult a másik oldalára. Reggel 06:00-kor viszont már arra ébredtem, hogy belém furakszik, bújik hozzám, a takaróm alá.. :) Kicsit még aludtunk, kb.15 perc volt, Ő inkább pihent, és akkor szólt, hogy felkel, és átjön a Papához a nappaliba. Mondtam, hogy rendben van, csak csendben legyen, hogy a Livike még tudjon aludni. Nem is volt semmi baj, aludtam még én is, reggel 07:00-kor ébredt a Livi és akkor keltünk fel. Gyorsan összekaptuk magunkat, mert menni kellett a piacra. 07:30-kor már bent is voltunk a piacon. Bevásároltunk, majd megreggeliztünk a piacon, lángost ettünk. Miután végeztünk,hazajöttünk, elpakoltuk a vásárolt dolgokat, és elmentünk bicajozni a Zagyvára a Zúgóhoz. Visszafelé jövet egy jól megérdemelt gombóc fagyival zártunk a Zagyva cukrászdában. :) Hazajöttünk, és mindenki talált magának elfoglaltságot. Livike rajzolt, Levi megszerelte a távirányítós autóját, Papa olvas a neten, majd sakkozik a gyerekekkel, én pedig írok... :) Most még sakkoznak, én pedig befejezem az írást, mert gyorsan megcsinálom az ebédet. Fele már készen van, csak a másodikat kell gyorsan elkészíteni.
Eddig nagyon jól viselkednek, egymást nevelik, és magukhoz képest még csendesek is! :) 


Ennyi volt eddig! Ahogy tudom, majd folytatom az írást!
  
További szép napot kívánok a kedves olvasóknak és jó 7végét! :)

Üdvözlettel: Edit Mama

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)