2013. március 10., vasárnap

Levike a gép-zseni.:-)

Az egy dolog, hogy már simán át tudnak mindketten jelentkezni a saját felhasználó profiljukba, bár jelszó nincs, de hogy még írni is tudnak? :-) Levike a Mentő botokat szerette volna nézni, most az a nagy sláger, amúgy én is szeretem. Szóval kérte, hogy írjam be, állva nem láttam, hogy hol az "ő" betű, csak úgy magamtól kérdeztem hangosan, hogy hol az ő? Erre Levike megmutatta.:-) erről ennyit.:-)
A másik profil pedig azért kellett Nekik, mert folyton átpakolták az ikonokat, megnyitották azt is amit nem kellene, szóval csináltam egy profilt, amire csak azt tettem ki ikonra, ami nekik kell.:-)
update: azóta simán beírja Levike, hogy "me", ami elő is adja a kért mesét, közvetlen alatta a menyhalas horgászatot, ami meg Apa egyik kedvence... :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)