2012. december 16., vasárnap

Gyors összefoglaló a hétről.

A nátha visszavonult alapszintre, jártak oviba, minden rendben volt. A hónak természetesen örültek, kétszer is szánkóval mentünk reggel oviba, egyszer pedig azzal jöttünk, mert akkor itthon volt Apa, ő tudja húzni, én nem bírnám a két gyerkőcöt. Egy kis szakaszon még én is felültem a gyerekek mögé.:-)
Pénteken ebéd után el kellett hozni a gyerekeket, mert délután adventi műsor volt a Kossuth téren, ahová elvileg menni kellett volna mindenkinek, persze nem volt kötelező, csak mondták, hogy minél többen vannak, annál jobb. Hát mi nem mentünk, hideg is volt, 16 óra után sötét is van, de a legfőbb ok az volt, hogy egyedül voltam, nem vállaltam be, hogy egyedül menjek a gyerekekkel. Kocsi nem volt, Papa dolgozott, Mamának is volt dolga. Na mindegy is, sok kedvem úgysem lett volna ehhez a dologhoz. Lesz majd karácsonyi műsor az oviban kedden, ott majd szerepelnek is a gyerekek.:-) szerdán lehet menni utoljára oviba, utána majd csak január második hetétől járnak újra.
Tegnap voltunk Mamával a Tescoban, megvettem én is a gyerekeknek a karácsonyi ajándékokat. A "felnőtteknek" még nem igazán van ajándéknak való.:( Minden évben így járok, hogy az utolsó pillanatra marad az ajándék vásárlás. Volt, hogy 23-án vásároltam, úgyhogy nem vagyok még nagyon elkésve.:-D az a baj ötletem se nagyon van, de majd valami apróságot csak találok még karácsonyig mindenkinek.
Nagyjából ennyit tudok most írni, nem jut eszembe semmi, telefonról vagyok, a gyerekek persze hozzák a formájukat. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)